SusanH schreef:Bovenstaande had ik liever niet geweten
Misschien had ik het moeten vertellen alsof ik de douchekop ervoor pak, haha.
(Maar daar zit niet genoeg druk achter)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Toen ik net, na het een tijdje te hebben uitgesteld, toch maar eens de frituurpan ging schoonmaken, bedacht ik me dat ik dit toch wel het meest vervelende klusje vind om te doen. Het ruikt niet fris, je moet uitkijken dat je niet lekt ermee en de halve keuken is een waterballet als de klus eindelijk is geklaard. Blergh.
Nou vroeg ik me eens af, wat zijn jullie meest vervelende huishoudelijke klussen? Stel je die ook uit of ..??
Iinge_ schreef:De afwas, ik word er misselijk van om het te doen. Vind het zo goorin zo'n vieze afwasbak met mn handen.
Roos_M schreef:Ik lees iets over kontspray? Wat is dat? Serieus nog nooit van gehoord !!
enzino schreef:Dan heb je wat gemist in je leven.
In plaats van alles uitsmeren met wc papier is het makkelijker, sneller en schoner om een kleine waterstraal te gebruiken.
https://goo.gl/images/n29CNx
Vooral populair in warme landen want je wilt in de winter geen ijswater rond sproeien op je billetjes.
Goof schreef:Iinge_ schreef:De afwas, ik word er misselijk van om het te doen. Vind het zo goorin zo'n vieze afwasbak met mn handen.
Ik vind het sowieso smerig dat mensen afwassen jn vies water. 1 bord afwassen, water niet schoon meer en dan weer wat anders schoon willen maken in datzelfde water.
Afwassen onder een lopende kraan dus.
8nnemiek schreef:GetverDan komt het toch overal terecht behalve in de wc lijkt me? Mannen kunnen met hun eigen slurf al niet goed richten, laat staan met zo’n sproeier onder druk
En dan is je hele kont/benen/broek nat en heb je nog meer wc papier nodig
Het lijkt me echt 3x niks!