Aan de overkant tig lege plaatsen...
Soms is t zo erg dat ze er nog een auto achter zetten en ik dus niet weg kan.. heel leuk als je om 4 uur snachts naar je werk moet en weeeeer moet aanbellen bij dronken buren die het heeel grappig vinden dat je niet weg kan
Zo heb ik eens tegen een nieuwe Audi A3 aan gereden omdat ze de auto niet wilde weg halen. Mijn auto is niet nieuw meer dus een deuk meer of minder maakte mij niet uit ik moest naar mijn werk en door dit grapje dreigde ik te laat te komen. Toen ze merkte dat ik er tegen aan zat kon ie opeens wel weg
En dit is vrijwel elk weekend terwijl er meer dan genoeg parkeerplaatsen zijn aan de overkant van de straat en ernaast. Politie doet er helaas niks aan die heb ik al een paar keer gebeld.
Vaak "parkeren" we de auto dan even op straat, om alles op de stoep uit te laden en zet de ene de auto weg, terwijl de ander de spullen naar binnen laadt.
. Voor het huis was er voldoende parkeerplek maar stond het vaak wel vol. Op het woonerf 200 meter verder had mijn moeder eerst altijd haar auto staan maar die werd om de haverklap bekrast of de banden lek gestoken. Er was schijnbaar iemand het niet mee eens dat er daar iemand 1 van de minimaal 6 altijd vrije plekken in nam, die er niet woonde. Toen de auto naast die van mijn moeder in de fik werd gestoken heeft ze hem op het woonerf achter ons huis gezet, op een stuk waar minimaal 4 vrije plekken waren. Toen ik mijn 1ste auto kocht besloot ik dat hij daar prima bij kon, er was altijd plek tenslotte, op welk moment je ook kwam. Zette hem zelfs nog vaak op de plek die altijd vrij was omdat het onder een boom was. Na een paar weken kwam het eerste dreigbriefje, ik was een asociale, nam plek van de buurt in en moest de auto maar voor het huis zetten en anders zouden er maatregelen genomen worden. Ben bij het 5de briefje opgehouden met tellen, er is nooit iets gebeurt en op een gegeven moment was schijnbaar de lol er af