En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 20:02

Je blijft jezelf behoorlijk tegenspreken ts... Je houdt jezelf echt teveel bezig met hem, zijn herstel en diagnose etc... Hij heeft jou iets aangedaan hè?! Mocht je Ideale plaatje ooit weer ontstaan en je krijgt een keer ruzie, druk op het werk oid,denk je diep vanbinnen echt dat je dat liegen en bedriegen dan bent vergeten??

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 20:09

Voorlopig heb ik eventjes men buik vol van alles, en wil ik het eventjes laten bezinken.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 20:12

Voor de duidelijkheid: een ambulancier in België en Nederland is totaal niet vergelijkbaar.
In België volgen ze geen medische opleiding, enkel eerste hulp.
Dus lijkt mij goed mogelijk dat TS haar man dit niet kent.
Nakijken kan uiteraard nooit kwaad :-)

Maar wel gemakkelijk van meneer om zijn ontrouw daarop te steken. Ohnee mijn vrouw heeft mogelijk epilepsie, Laat ik even op een ander kruipen :r

Als je nood hebt aan een babbel..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 20:13

Juist als je erger kent zou je jezelf beter moeten gunnen meid!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 20:32

Meisje, waarom neem je de regie niet in eigen handen.
Je wacht alles af,neem eigen initiatief, kap met afwachten en ga er alleen voor. Het is moeilijk, maar je kunt het!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 20:43

Ts, de aanvallen waren dus niet ernstig anders had hij wel ingegrepen???? Maar wel ernstig genoeg om bij een ander de koffer in te duiken, waar in mijn ogen dus geen enkel excuus voor is. Dan los je het eerst met je huidige partner op(wel of niet uit elkaar).
Je zoekt nu alleen nog maar excuses voor zijn foutieve gedrag en dat is ook alles wat je doet naast dat je je laat onderzoeken in de hoop dat het weer goed komt. Hij kan je dan wel zeven jaar gesteund hebben, hij dondert je met dit gedrag weer heel snel de diepte in. Kies voor jezelf, zorg dat je weet waar je aan toe bent met een eventuele scheiding zodat je openlijk kunt vechten voor je relatie maar ook dat je weet wat er gaat gebeuren in geval van een scheiding. Vrouwen zijn soms veel te bang om afscheid te nemen en slikken veel te veel. Ik kan er echt niet bij want zie het in mijn omgeving ook. Zelfs de relatie met een jarenlange vriendin is hierdoor stuk gelopen want ik kon er geen begrip meer voor opbrengen hoe een leuke intelligente vrouw met genoeg geld van zichzelf, de kinderen groot, bij een kerel bleef die zijn vriendin belde zodra zij naar haar werk was, vier jaar lang achteraf en regelmatig haar en de kinderen liet zitten want hij moest "werken" .

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 20:58

Tjonge daar sta je dan.
Had niet met je willen ruilen :(:)

Als ik je een advies mag geven. Zet op nummer 1 wat JIJ wil. Zet hem maar even buiten spel.

Laten we wel wezen.. Ik heb een hoop redenen gehoord om met iemand in de koffer te duiken maar "Mijn vrouw heeft aanvallen in haar slaap en ik mag er niet zo vaak overheen dus daarom was ik bij een ander " is een van de meest creatieve varianten.

De "schat, ik maak me zorgen om je. Laten we samen naar de dokter gaan zodat we uit kunnen laten zoeken wat dit is want ik wil je niet kwijt. Daarnaast vind ik dat we wat vaker lichamelijk contact mogen hebben als het aan mij ligt. Hoe sta jij erin?" variant was ook nog een optie geweest..

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 21:16

Bij mijn paarden was ik daarjuist ook niet met mijn gedachten erbij, en dit heb ik mogen voelen met een flinke bloeduitstorting op men arm als gevolg...
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:22

Heb je met hem besproken waarom hij daar nog steeds zit?

Als hij überhaupt ook maar iets in de relatie met jou wil steken moet ie beseffen dat ie meer kans maakt bij zijn beste vriend op de bank dan bij dat mens in het nest...
Een "oeps ik struikelde en viel op haar maar nu ben ik er weer hoor!" Tot daar aan toe. Maar een "ik ben er maar gelijk een paar weken all inclusive gaan wonen.." .. tsjaa...

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 21:33

Ik zie af van alles, en hij....
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:40

KiVa schreef:
@Roosch: Nee ik ontwijk deze vraag, omdat ik nu al weet dat hij er niet eens een zinnig antwoord op zal geven... en het mij alleen nog meer gek in men hoofd zal maken.

Ik vind het echt oneerlijk dat hij daar nu zit, en ik alleen thuis ben. Hij maakt volop plezier, terwijl ik mij moet sleuren naar de douche.... Ik zie af van alles, en hij....

Ik vind dat jij een behoorlijk ongezonde kijk op de gang van zaken hebt...

Jij brengt jezelf echt schade toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:42

'Hoeveel kans maak ik nog' vraag jij je af. Hallo, híj zit bij zijn fiets. De enige vraag is; hoeveel kans wil jij hém nog geven?

Jildau

Meen je serieus dat hij nog bij die chick is? My god.. En dan ga jij beginnen over 7 jaar en dat jullie het zo leuk gehad hebben? Wat een waardeloze zak, ongelooflijk. Dat hij gewoon bij haar blijft is zooooo respectloos tegenover jou.

smileydees

Ik ben 22 jaar getrouwd geweest. Nu is hij terug naar zn jeugdliefde... die is slanker had geen apart loopje door bekkeninstabiliteit. Ik heb hem al die jaren vertroeteld zeg maar. Bevestigd in zijn depressies en burn outs. Nu 5 jaar gescheiden kan ik zeggen dat t beter met me gaat. Ook voor mij kwam het als een schok. Door een hel gegaan. Maar het is beter zo. Ik kan en mag weer voor mezelf zorgen. Ik lees jouw wil te pleasen. Jouw verontschuldigingen voor zijn gedrag. Het enige wat ik je vraag is denk goed na. Laat hij jou in jouw waarde? Let jij goed op jezelf? Heel veel sterkte hoe het dan ook mag lopen.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:44

KiVa schreef:
@Jis_: Ik hoop er idd nog op dat hij zijn fouten zal inzien. En hij inziet welk kans ik hem nu geef. Nu hij met een therapeut wilt gaan spreken, hoop ik ergens dat hij daar niet de bevestiging zal vinden die hij zoekt, maar zichzelf zal tegenkomen. Tenminste als die therapeut zijn of haar werk goed doet...
En idd, ik heb nog steeds het gevoel, ik trek mijn plan wel tijdens die onderzoeken. Ook zonder hem geraak ik er wel door.

Hoop ook dat die therapie wat doet voor hem en daarna ook voor jou. Ik heb er juist bewondering voor hoe je het bekijkt en volgens mij ben jij een hele sterke vrouw. Zeker naar zo'n heftige ontdekking en de dingen die hij nu zegt, de keuzes die hij nu maakt en wat dit doet met jou en het is niet best als hij daar niet over na denkt.
Zelfreflectie is een dikke plus. Dit is iets wat ik ik bij hem minder tot niet terug zie als ik het zo lees en bij jou wel. Als hij niet inziet dat het beide kanten op moet gaan en hij jou terug moet winnen gaat het niet goed komen.

Ik denk dat hij al een besluit heeft genomen als hij nu steeds bij haar zit TS, dat had ik niet begrepen.

Doe wat goed voelt voor jezelf. Laat niemand je er van weerhouden gelukkig te zijn/worden.
Laatst bijgewerkt door Jis_ op 29-08-17 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:44

Anoniem schreef:
'Hoeveel kans maak ik nog' vraag jij je af. Hallo, híj zit bij zijn fiets. De enige vraag is; hoeveel kans wil jij hém nog geven?

Echt pure zelfkastijding.
Dit topic is gewoon te pijnlijk voor ogen.
TS ik denk echt dat jij professionele hulp hebt om gezonder in het leven te gaan staan.

Meissie, wanneer ga jij beginnen met leven? Gelukkig leven? Waardevol leven? Liefdevol leven? NU??

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:45

Voor mij zou dat echt een grens zijn die definitief overschreden was. Een keer een vergissing, door wat voor omstandigheden dan ook, dat kan... we zijn allemaal maar mensen en iedereen maakt fouten. Maar vervolgens gezellig erbij intrekken want ja, hij is toch betrapt.....dan is dat echt Control-alt-delete wat mij betreft. :oo

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:46

KiVa schreef:
@anjali:

....
Dus ook al werk ik nu aan die aanvallen, voor hem moet ik het alvast niet doen gezien hij zijn plezier gevonden heeft bij zijn nieuwe vlam...
Ondertussen probeer ik even de rust te bewaren die er tussen ons is. Maar zoals het nu is, hou ikzelf geen maanden vol, dus knopen moeten hoe dan ook doorgehakt worden.

KiVa, allereerst heel veel sterkte in deze niet te benijden situatie.

Wat ik me afvraag is, als jij zo'n aanval gehad hebt merk je dan helemaal niets kort erna? Of de ochtend erna? Dat vind ik nl. best wel vreemd.

Zelf heb ik een paar terug bijna 1,5 jr. last gehad van kortdurende absences. De oorzaak bleek zware stress te zijn vanwege een stalker wat toen een behoorlijk heftige kwestie is geweest.
Afijn, ik kwam er de 1e keer achter terwijl ik auto reed. Ik zat ineens in de berm maar wist niet meer hoe ik er gekomen was. In diezelfde week overkwam het me nog 2x dat ik gewoon even een stukje mistte. 1x op de fiets en 1x bij de paarden maar nadien werd ik altijd vreselijk moe en soms zelfs wat dizzy in mijn hoofd. Heb zelfs een paar keer gehad dat ik nadien moeilijk uit m'n woorden kon komen.
Om die reden heb ik die 1,5 jr. geen auto meer gereden en ook niet meer op een paard gezeten.
Stress kan hele rare dingen veroorzaken dat had ik nooit verwacht.

Ik begrijp dat jij als je je echtgenoot moet geloven toch best wel flinke aanvallen krijgt. Vreemd dat je daar dan totaal niets van merkt na zo'n aanval of de laatste keren waren niet zo zwaar als wat je echtgenoot je wil doen geloven.
In een respectvolle relatie zou hij zich om je moeten bekommeren in plaats van z'n heil bij een ander te zoeken. Burntout of niet. Je bent met hem getrouwd, het is niet zomaar een knipperlicht relatie.

Hij wil morgen wel mee naar de huisarts maar ondertussen is hij bij die ander gebleven? Wil hij morgen bij de huisarts soms een bevestiging horen dat je inderdaad wat mankeert zodat hij voor zichzelf nog een beter excuus heeft buitenshuis aan z'n trekken te komen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 21:50

Op het moment dat hij af zat te zien in een klein kamertje omdat hij tijd nodig heeft.. Ok. Misschien.

Op het moment dat hij bij die griet is, 3 keer per dag er overheen mag en ook nog eens een maaltijd voorgeschoteld zou krijgen. Nee. Voor mijn part waren het dan 70 jaar huwelijk geweest.. Hij had (eventueel met hulp van een rollator) heel snel de hoogste boom op mogen zoeken die hij vinden kon.

Wil je oprecht met zo iemand verder? Waarom? Ben je bang voor verandering? Eenzaamheid?

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:05

O wacht...hij is al die tijd ondertussen bij zn nieuwe vlam?
Oh nononono, no way dat ik dat zou pikken.

Hij zou zich uit moeten sloven nu om je proberen terug te winnen en inzien hoe stom hij welniet was.
Maar hij ziet dit als een geoorloofde kans dagenlang weg te zijn.

7 jaar is lang...maak het niet nog langer met hem.
Je familie staat achter je en zal je sowieso wel steunen in een scheiding.
Maar dit is jezelf wegcijferen voor het idee dat je al zo lang samen bent.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:07

Succes morgen bij je huisarts! Ik hoop dat je erachter komt waardoor je die aanvallen hebt!

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:10

Hij zit nog bij haar en jij hebt de deur nog open? Ts,open je ogen!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 22:49

Een vriend die onlangs bedrogen is en nu wil zijn ex hem terug. Zijn antwoord:
Ik doe geen vuil ondergoed 2 keer aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 23:29

TS Ik vind je volwassen en rationeel in zo'n verschikkelijke moeilijke tijd en situatie.

Ik ben ervan overtuigd dat als er van beide kanten de wil is om verder te gaan een situatie als deze nog goed kan komen. Waar ik wel moeite mee heb is de manier waarop hij tegen je praat en zijn woordgebruik in z'n berichtjes naar jou. Dat voelt niet heel respect- en begripvol.

Ik kan je geen advies geven. Jij zit in deze situatie en alleen jij kan echt voelen en beoordelen.
Ik wil je vooral heel veel sterkte wensen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 23:43

Farjen schreef:
Een vriend die onlangs bedrogen is en nu wil zijn ex hem terug. Zijn antwoord:
Ik doe geen vuil ondergoed 2 keer aan

Wat een ongelooflijk denegrerende opmerking.
Alsof een met een ander ge *\%/* vrouw vuil is.

Verder is vergissen menselijk en vergeven een groot goed:
In de regel is er bij elke relatie waarin van ´vreemd´gaan sprake is, iets fundamenteels mis in de relatie waar net zo in de regel beiden hun aandeel in hebben.