Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:@Roosch: Nee ik ontwijk deze vraag, omdat ik nu al weet dat hij er niet eens een zinnig antwoord op zal geven... en het mij alleen nog meer gek in men hoofd zal maken.
Ik vind het echt oneerlijk dat hij daar nu zit, en ik alleen thuis ben. Hij maakt volop plezier, terwijl ik mij moet sleuren naar de douche.... Ik zie af van alles, en hij....
KiVa schreef:@Jis_: Ik hoop er idd nog op dat hij zijn fouten zal inzien. En hij inziet welk kans ik hem nu geef. Nu hij met een therapeut wilt gaan spreken, hoop ik ergens dat hij daar niet de bevestiging zal vinden die hij zoekt, maar zichzelf zal tegenkomen. Tenminste als die therapeut zijn of haar werk goed doet...
En idd, ik heb nog steeds het gevoel, ik trek mijn plan wel tijdens die onderzoeken. Ook zonder hem geraak ik er wel door.
Anoniem schreef:'Hoeveel kans maak ik nog' vraag jij je af. Hallo, híj zit bij zijn fiets. De enige vraag is; hoeveel kans wil jij hém nog geven?
KiVa schreef:@anjali:
....
Dus ook al werk ik nu aan die aanvallen, voor hem moet ik het alvast niet doen gezien hij zijn plezier gevonden heeft bij zijn nieuwe vlam...
Ondertussen probeer ik even de rust te bewaren die er tussen ons is. Maar zoals het nu is, hou ikzelf geen maanden vol, dus knopen moeten hoe dan ook doorgehakt worden.
Farjen schreef:Een vriend die onlangs bedrogen is en nu wil zijn ex hem terug. Zijn antwoord:
Ik doe geen vuil ondergoed 2 keer aan