En dat helemaal niks zegt over de ouders die niet voor die school kiezen, alleen maar over de ouders die wèl voor die school kiezen....als je begrijpt wat ik bedoel

En dat ik verwacht dat de kans groot is dat je daar wat minder scheve blikken krijgt als je wat andere keuzes maakt dan de meeste mensen. Omdat die mensen immers zèlf ook al een andere keuze hebben gemaakt dan de meesten

Er zitten natuurlijk ook gewoon kinderen op die vlakbij die school wonen, dus voor een eng narrow minded kringetje "extremisten" ofzo ben ik niet bang

Voor de rest is dit onderwerp wel genoeg uitgekauwd volgens mij

Overigens hoeft er van mij echt niet een speciaal naampje aan een school te hangen, scholen zijn onderling zo ontzettend verschillend! Menige dorpsschool zal het ongetwijfeld veel beter en leuker geregeld hebben dan menig school met een hippe onderwijssoort

Je moet het echt per specifieke school bekijken, het bestuur en de leraren maken de school

En in het geval van de school die onze voorkeur heeft, dan ook nog de vormgeving van het gebouw want wij vinden het bvb. echt super leuk dat leerlingen die even wat rustiger willen zitten uit de klas weg mogen en bvb. naar boven mogen via de trap achter in het lokaal zodat ze daar even lekker op zichzelf kunnen werken

Uitstellen van prikken kan altijd

Maar losse prikken zijn steeds moeilijker te krijgen, ze willen liefst dat iedereen gewoon het RVP volgt.
Overigens dat er goed over nagedacht is op welke leeftijden / met welke tussenpozen er geprikt wordt dat kan je best met een korrel zout nemen hoor, was het hele gebeuren inderdaad maar zo goed doordacht als veel mensen geloven

Zowat ieder land heeft zijn eigen vaccinatie-schema dus niemand is het er over eens wat nu eigenlijk het beste is...het is meer natte vinger werk dan wetenschap

In de (professionele) bijsluiters van de fabrikanten staat er met een beetje geluk wel wat info over volgens hen aan te houden tussenpozen. Let daarbij wel op dat je waarschijnlijk minder vaak hoeft te herhalen als je later begint. Alleen daarom al is het zinvol om op zijn minst later te beginnen