Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Hier heb je een interessant punt, ik 'ervaar' dit ook zo. Is het uiteindelijk niet zo dat je meestal 'eindigt' met iemand die gelijkwaardig is aan jezelf? Ik heb een bepaald niveau qua leven, leef mijn leven op mijn manier en daar past niet iedereen zomaar in. Past het wel? Dan zal zij waarschijnlijk net zo in het even staan.Nou, zonder bewust te zoeken ben ik net die ideale kerel tegengekomen, dus ik heb wel en-en-enEn dat vindt hij andersom ook van mij, dus ik zit wel goed zo.
Wat mij wel opvalt is de eisenlijst van sommige dames over mannen: strak, gespierd, hipsterbaardje, goed gekleed, goede tot zeer goede baan, mooie auto, hoge studies.... En zelf proppen ze maar eender wat naar binnen, sporten is te vermoeiend, middelmaat baantje "want al die lange werkdagen....", hoge studies maar denkvermogen van een struisvogel en realiteitszin à la wat in de film kan wil ik ook![]()
Voor wat hoort wat. Een relatie is geven en nemen, en dat geldt mijn insziens ook voor je eisenlijstje.
Varekaj schreef:Wat mij wel opvalt is de eisenlijst van sommige dames over mannen: strak, gespierd, hipsterbaardje, goed gekleed, goede tot zeer goede baan, mooie auto, hoge studies.... En zelf proppen ze maar eender wat naar binnen, sporten is te vermoeiend, middelmaat baantje "want al die lange werkdagen....", hoge studies maar denkvermogen van een struisvogel en realiteitszin à la wat in de film kan wil ik ook
Ailill schreef:Varekaj schreef:Hier heb je een interessant punt, ik 'ervaar' dit ook zo. Is het uiteindelijk niet zo dat je meestal 'eindigt' met iemand die gelijkwaardig is aan jezelf? Ik heb een bepaald niveau qua leven, leef mijn leven op mijn manier en daar past niet iedereen zomaar in. Past het wel? Dan zal zij waarschijnlijk net zo in het even staan.Nou, zonder bewust te zoeken ben ik net die ideale kerel tegengekomen, dus ik heb wel en-en-enEn dat vindt hij andersom ook van mij, dus ik zit wel goed zo.
Wat mij wel opvalt is de eisenlijst van sommige dames over mannen: strak, gespierd, hipsterbaardje, goed gekleed, goede tot zeer goede baan, mooie auto, hoge studies.... En zelf proppen ze maar eender wat naar binnen, sporten is te vermoeiend, middelmaat baantje "want al die lange werkdagen....", hoge studies maar denkvermogen van een struisvogel en realiteitszin à la wat in de film kan wil ik ook![]()
Voor wat hoort wat. Een relatie is geven en nemen, en dat geldt mijn insziens ook voor je eisenlijstje.
Askja schreef:Eerlijk gezegd zie ik juist regelmatig bij (oudere) mannen dat ze de lat m.n. qua uiterlijk voor vrouwen hoog leggen en er zelf bijlopen als een zak hooi. Maar dat gaat dan meer om hoe ze naar vrouwen in het algemeen kijken.
Varekaj schreef:Daar tegenover heb je dan venten die in elke meid een gratis huishoudster zien...
Askja schreef:Ehm ja Ailil ik was ff in de war met Schotland/Glasgow. Blond, geen ginger, dan krijg je dat. En dank je voor het aanbod, maar het lijkt me een beetje onpraktisch worden qua keukenindeling![]()
Mijn idee is dat de meest geslaagde relaties relaties zijn tussen gelijkwaardige partners. Gelijkwaardig op gebied van werk- en denkniveau en uiterlijk. Dat is wat ik om mij heen zie en is ook van toepassing op mijn eigen langdurige relatie. Wat betreft leeftijd twijfel ik een beetje. Bij een leeftijdsverschil van meer dan 10-15 jaar komt de gelijkwaardigheid naar mijn idee in het geding. Zou ik persoonlijk niet voor kiezen, iets met belevingswereld/referentiekader en generatiekloof. Maar er zijn uiteraard genoeg voorbeelden van relaties met grote leegtijdsverschillen die wel werken.
Wat HC en Varekaj stellen herken ik niet als ik om mij heen kijk. Eerlijk gezegd zie ik juist regelmatig bij (oudere) mannen dat ze de lat m.n. qua uiterlijk voor vrouwen hoog leggen en er zelf bijlopen als een zak hooi. Maar dat gaat dan meer om hoe ze naar vrouwen in het algemeen kijken.
xLes schreef:Maar hij heeft de prachtigste blauwe ogen, een mooie lach,
Huertecilla schreef:Dus eerst mag ze opzouten en nu loop je met een massagetafel te sjouwen?xLes schreef:Maar hij heeft de prachtigste blauwe ogen, een mooie lach,
Heb ik naar verluidt ook als USPs.
Geen buik, strak gespierd, rook niet, lekker goudbruin, goed verzorgd, het perfecte vel en ruik heel lekker blijkbaar.
Tataaaaa![]()
Net klaar met de afwas. De kids lopen nog buiten te keten voor ze naar bed gaan, de dames zitten op de achterpatio te praten.
Geen idee wat voor erotische ideeen de vrouw des huizes heeft straks, maar dat zout ze maar op voor later of een minnaar:
Morgen weer voor zonsopgang uit de veren voor een lange ronde op de fiets. Rood alert wegens hitte hier voor morgen dus ik wil op tijd terug zijn voor de klussen VOOR het te heet wordt.
DaarNA heb ik tijd voor haar en anders ga ik naar het zwembad voor 30 baantjes of zo met tussendoor lekker in de zon opwarmen.
Oh... of ik de massage-tafel buiten wil zetten...