SVRL schreef:Wel Suikermeisje, dan jij een ex die goed kon.liegen, iets wat mijn vriend niet kan. Hij heeft altijd alle contact momenten in.het verleden gewoon toegegeven als ik ernaar vroeg. Toen ik deze keer vroeg of ik boos zou worden moest ik de berichten lezen, was hij ook niet in staat om erover te liegen. Dus als hij me zegt dat ik alles mag lezen en hij niets gaat wissen, dan geloof ik hem.
Trouwens, op dit moment kan ze enkel nog.contact met hem opnemen op zijn privégsm. Zij heeft hem geblokt op messenger en doordat zij geblokt is op zijn werkgsm, kan ze niets sturen via whatsapp. Hij heeft geen internet op zijn privé. En daar stuurt zij nooit iets op, omdat ze weet dat er op die gsm geen wachtwoord staat.
Edit: en als hij een liegend, onderkruipsel zou zijn, dan had hij ook de gemiste oproep van haar (voor ze geblokkeerd was) eruit gehaald. Mijn eerste relatie was met een pathologische leugenaar, mijn vriend valt bij mij echt wel door de mand als hij liegt. En dingen verzwijgen doe ik ook, al antwoord ik wel altijd eerlijk op zijn vragen. Ik hecht trouwens meer waarde aan het oordeel van mensen die mijn vriend al 30 jaar kennen, als aan jou insinuaties. Ja mijn vriend heeft een fout gemaakt en ja hij heeft mij gekwetst, maar dat maakt van hem geen berekende k.l.ootzak, wel gewoon een mens die zoals iedereen minder goede kanten heeft. En waar slechte mensen zoals zijn ex collega helaas van profiteren. Iedereen mag hier zeggen wat ze willen, maar ik blijf erbij dat er maar 1 rotte appel in het verhaal zit en dat is noch mijn vriend, noch ik.
Waauww.. Als je het oordeel van mensen beter vind die je vriend al 30 jaar kennen, waarom plaats je dan überhaupt een topic op bokt?
En nog je ogen nog niet geopend dat er echt niet maar 1 rotte appel in dit verhaal is. Jouw vriend is net zo goed fout. Als hij jou echt zo belangrijk vond had hij vanaf het moment dat jij het aankaarten al contact met haar verbroken aangezien hij haar geen vriendin noemt, maar een ex-collega. En niet onder bepaalde voorwaarde toch nog contact houden (nu of in de toekomst)