Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maximuss schreef:Dan is het misschien eens tijd om toch open kaart te spelen met je moeder en/of een bezoek aan de gynaecoloog te plannen?
En ben je echt zo naïef ts? Eerlijk gezegd kom je nog redelijk kinderlijk en extreem beïnvloedbaar over en ik mag er niet aan denken wat er zou gebeuren als je iemand met "echte" foute bedoelingen tegen het lijf loopt...
Tot nu toe was het maar een puber met razende hormonen...
zillionke schreef:maximuss schreef:Dan is het misschien eens tijd om toch open kaart te spelen met je moeder en/of een bezoek aan de gynaecoloog te plannen?
En ben je echt zo naïef ts? Eerlijk gezegd kom je nog redelijk kinderlijk en extreem beïnvloedbaar over en ik mag er niet aan denken wat er zou gebeuren als je iemand met "echte" foute bedoelingen tegen het lijf loopt...
Nou ik wist zeker dat deze geen echte foute bedoelingen had alleen dat deze oversekst was.
zillionke schreef:maximuss schreef:Dan is het misschien eens tijd om toch open kaart te spelen met je moeder en/of een bezoek aan de gynaecoloog te plannen?
Nou ik wist zeker dat deze geen echte foute bedoelingen had alleen dat deze oversekst was.

maximuss schreef:Sinds wanneer is enkel seks willen strafbaar of fout? Dan mag je een groot deel van de wereldbevolking opsluiten...
Er is niks fout aan enkel seks willen maar het is wel zo fijn om duidelijk te zijn over je bedoelingen en niemand onder druk te zetten... Daar ging het hier imo mis...
zillionke schreef:Hoe bedoel je de verkeerde zijn? Dat iemand mij echt gaan verkracgtsn
Goof schreef:Stamper schreef:
Dus conclusie....... Je bent niet ontmaagd...
Inderdaad. Of je er blij mee bent of niet; je bent nog steeds maagd TS.
Nies_ schreef:Ohja ik ben kort door de bocht. Zoals je misschien gelezen had in mijn bericht moet TS niks doen wat ze niet wil. En daar is dan ook eigenlijk alles mee gezegd. Seks is echt zo'n big issue niet. Iedereen doet het.
Nies_ schreef:Ohja ik ben kort door de bocht. Zoals je misschien gelezen had in mijn bericht moet TS niks doen wat ze niet wil. En daar is dan ook eigenlijk alles mee gezegd. Seks is echt zo'n big issue niet. Iedereen doet het.
flauw... Sorry.iirrssjjee schreef:Nies_ schreef:Ohja ik ben kort door de bocht. Zoals je misschien gelezen had in mijn bericht moet TS niks doen wat ze niet wil. En daar is dan ook eigenlijk alles mee gezegd. Seks is echt zo'n big issue niet. Iedereen doet het.
Heel kort door de bocht.... Niet iedereen doet aan seks! Er zijn genoeg mensen die er WEL een big issue van maken en het echt niet uit vrije wil doen hoor....
Nies_ schreef:iirrssjjee schreef:
Heel kort door de bocht.... Niet iedereen doet aan seks! Er zijn genoeg mensen die er WEL een big issue van maken en het echt niet uit vrije wil doen hoor....
Ik hoop niet dat je misbruik en verkrachting nu gelijk trekt met seks. Dat is namelijk geen seks, maar misbruik en verkrachting en daar is uiteraard alles mis mee. Dat lijkt me toch wel duidelijk.