Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:23

Dan is het misschien eens tijd om toch open kaart te spelen met je moeder en/of een bezoek aan de gynaecoloog te plannen?

En ben je echt zo naïef ts? Eerlijk gezegd kom je nog redelijk kinderlijk en extreem beïnvloedbaar over en ik mag er niet aan denken wat er zou gebeuren als je iemand met "echte" foute bedoelingen tegen het lijf loopt...
Tot nu toe was het maar een puber met razende hormonen...

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 21:58

maximuss schreef:
Dan is het misschien eens tijd om toch open kaart te spelen met je moeder en/of een bezoek aan de gynaecoloog te plannen?

En ben je echt zo naïef ts? Eerlijk gezegd kom je nog redelijk kinderlijk en extreem beïnvloedbaar over en ik mag er niet aan denken wat er zou gebeuren als je iemand met "echte" foute bedoelingen tegen het lijf loopt...

Nou ik wist zeker dat deze geen echte foute bedoelingen had alleen dat deze oversekst was.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:59

Desnoods kun je ook zelf een x met een spiegeltje eens checken of t echt dicht zit daaronder, of dat je gewoon even wat moet prutsen om t te vinden.
Dan weet je ook meteen of je t idd met ouders moet bespreken en gynaecoloog oid nodig gaat zijn.
Mijn 1e x tampon dacht ik ook echt: t past gewoon niet. Tot ik na zeker kwartier prutsen hem ineens had.

maximuss

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:06

@ ts: dat zeg ik toch: deze was een puber met razende hormonen MAAR de volgende kan wel eens een verkeerde zijn...

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 22:17

Hoe bedoel je de verkeerde zijn? Dat iemand mij echt gaan verkracgtsn

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:19

Inderdaad iemand die zich misschien niets aantrekt van t feit dat t pijn doet bij jou en gewoon doorgaat en zegt dat t zo hoort bij een 1e keer. En ja daar zijn er genoeg van helaas die enkel aan zichzelf denken.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 22:32

Uit al je topics blijkt dat je nogal manipuleerbaar bent, ts. En idd, mensen met verkeerde bedoelingen (bv loverboys) voelen dat feilloos aan en gebruiken dat...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 02:27

zillionke schreef:
maximuss schreef:

Nou ik wist zeker dat deze geen echte foute bedoelingen had alleen dat deze oversekst was.

Dat had hij dus duidelijk wel. Het enigr wat hij wilde was seks. Toen bleek dat dat met je niet ging lukken, vervolgens was je niet meer goed genoeg en interessant genoeg. Hoeveel foutere bedoelingen moet hij hebben?!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 08:25

zillionke schreef:
maximuss schreef:

Ik vond deze toch al aardig fout :7

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:33

Ze heeft nergens gezegt dat ze nu ontmaagd is toch???

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:41

Sinds wanneer is enkel seks willen strafbaar of fout? Dan mag je een groot deel van de wereldbevolking opsluiten...
Er is niks fout aan enkel seks willen maar het is wel zo fijn om duidelijk te zijn over je bedoelingen en niemand onder druk te zetten... Daar ging het hier imo mis...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 09:58

Och meis..
Ik heb alleen jou posts gelezen maar wat heb jij het slecht getroffen..

Mijn eerste keer ging ook echt niet van een leien dakje hoor ;)
Dat wilde echt niet pas de 3e keer wilde en waarschijnlijk omdat ik de eerste keren te gespannen/opgewonden was.
En ik was 19.

Als je een andere jongen vind die wel wil wachten en jij er ook zeker van bent en het wil na een paar keer proberen nog niet ga je lekker naar je huisarts om de boel te controleren.
Maak er niet een te groot issue van wand je gaat jezelf in de weg zitten ;)

Een redelijke geschiedenis qua kerels heeft mijn geleerd (en wat advies van mijn zus en nicht) ga niet voor mr good looking!!
Ga voor de kerel waar jij je goed bij voelt en en die er voor jou is.
Mocht je wat "ervarener" zijn uiteindelijk maak voor je zelf een groot onderscheid in wat evt permanent opties kunnen zijn of welke gewoon voor de jeuk opties zijn.
Dit gaat een hoop teleurstellingen voorkomen en je word er zekerder van ;)

Jou lijf jou keuzes ;)
En niet van patser henkie of gladjanus kan hem niet in zijn broek houden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:00

maximuss schreef:
Sinds wanneer is enkel seks willen strafbaar of fout? Dan mag je een groot deel van de wereldbevolking opsluiten...
Er is niks fout aan enkel seks willen maar het is wel zo fijn om duidelijk te zijn over je bedoelingen en niemand onder druk te zetten... Daar ging het hier imo mis...

Ik vind het op zich niet fout, maar wat jij zegt idd :7

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:51

zillionke schreef:
Hoe bedoel je de verkeerde zijn? Dat iemand mij echt gaan verkracgtsn

Mijn nichtje is ook de verkeerde tegen het lijf gelopen, ze wil zo graag aardig gevonden worden, zo graag mooi gevonden worden, zo graag erbij horen. Met vriendinnen de foto's plaatsen waar vreemde op reageren, goh je bent zo knap, wil je geen model worden. Ja dat wilde ze wel, eindelijk iemand die dat tegen haar zei wat ze zo graag wil horen. Van het een kwam het ander, foto's gingen steeds een stapje verder totdat ze haar zo ver hadden dat de foto's goed genoeg waren om haar te chanteren, seks enzovoorts, seks tegen betaling met vreemden werd er mee gechanteerd dat ze dat moest doen om de boel stil te houden.
Dus pas op, wees niet zo naief, er lopen heel veel mensen rond met vreemde (bij)bedoelingen. Bij heel veel is het niet wat het lijkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:22

Goof schreef:
Stamper schreef:

Dus conclusie....... Je bent niet ontmaagd...

Inderdaad. Of je er blij mee bent of niet; je bent nog steeds maagd TS.

Nou woehoe ik zou het gaan onderzoeken zeg. Lekker boeiend. Ik vind dat hele ontmaagden zo'n overtrokken bullshit.

Sorry maar wat een dom topic is dit. Als TS seks wil moet ze dat lekker doen. Of dat nou met de liefde van haar leven is of met een vent die ze gewoon onwijs lekker vindt. Lekker boeiend. Zolang ze maar niks doet wat ze niet wil heeft niemand daar iets over te vinden.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:30

@Nies_ Lekker kort door de bocht. Als je goed gelezen had, dan wist je dat TS er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor was en flinke twijfels had, maar het heeft geprobeerd om de verkeerde redenen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:39

Ohja ik ben kort door de bocht. Zoals je misschien gelezen had in mijn bericht moet TS niks doen wat ze niet wil. En daar is dan ook eigenlijk alles mee gezegd. Seks is echt zo'n big issue niet. Iedereen doet het.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:44

Nies_ schreef:
Ohja ik ben kort door de bocht. Zoals je misschien gelezen had in mijn bericht moet TS niks doen wat ze niet wil. En daar is dan ook eigenlijk alles mee gezegd. Seks is echt zo'n big issue niet. Iedereen doet het.

Heel kort door de bocht.... Niet iedereen doet aan seks! Er zijn genoeg mensen die er WEL een big issue van maken en het echt niet uit vrije wil doen hoor....

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:50

Nies_ schreef:

https://youtu.be/l0JQ38SoLEA
:') flauw... Sorry.

Nee TS, zoals zovelen hier zeggen: doe niks waar je (nog) niet aan toe bent en doe zéker niks om iemand te pleasen.
Het gaat om jouw lichaam en dus jouw gevoel, als iemand je tijdens of na 'de daad' pijn doet kan dat iets zijn dat je je hele leven meeneemt/ last van blijft houden.

Voor sommigen is seks 'makkelijker' dan voor anderen, ga goed bij jezelf na wat je belangrijk vindt en luister alleen daar naar.

Nogmaals: het gaat om jouw lijf, jouw maagdelijkheid en jouw gevoel. Zeker op dit gebied wil je geen 'pijn' oplopen omdat je hier zeker trauma's aan KUNT overhouden.

In mijn geval is mijn vriend mijn eerste geweest. Daarvoor wel vriendjes gehad maar met hen nooit verder gegaan dan zoenen. Bij deze jongen voelde het goed, hij respecteerde me volledig en ik voel me veilig ben hem. Inmiddels zijn we 13 jaar samen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:58

iirrssjjee schreef:
Nies_ schreef:

Heel kort door de bocht.... Niet iedereen doet aan seks! Er zijn genoeg mensen die er WEL een big issue van maken en het echt niet uit vrije wil doen hoor....

Ik hoop niet dat je misbruik en verkrachting nu gelijk trekt met seks. Dat is namelijk geen seks, maar misbruik en verkrachting en daar is uiteraard alles mis mee. Dat lijkt me toch wel duidelijk.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 22:59

Nies_ schreef:
iirrssjjee schreef:

Ik hoop niet dat je misbruik en verkrachting nu gelijk trekt met seks. Dat is namelijk geen seks, maar misbruik en verkrachting en daar is uiteraard alles mis mee. Dat lijkt me toch wel duidelijk.

Buiten het feit dat dat een andere discussie is; doet nog steeds niet iedereen aan seks. ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:01

Oke, als je wil muggenziften dan kan dat uiteraard. Is niet verboden. Bijna iedereen heeft seks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:03

Poeh.. Dus TS jij wil over 20 jaar terug kijken op je eerste keer seks als in die jongen wou perse seks met mij omdat hij ook wat voor mij had gedaan?
Sorry maar maak de kat wijs dat je 18 bent.. Heb het topic vluchtig door gelezen en uit al je posts haal ik echt niet iemand die 18 is eerder 14.. Wat maakt het uit hoe oud je bent.. Ik ken mensen die 20 of zelfs nog ouder waren bij hun ontmaagding. Als jij je er maar goed bij voelt.
Maar ik sluit me helaas aan bij wat maximuss hier bovenaan de pagina zei...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 23:40

Nies_ schreef:

Ja dat stond inderdaad nog even in 1 regeltje aan het eind van je post. Waar je eerst zegt het hele ontmaagden overtrokken bullshit te vinden (je goed recht, dat is jouw mening, maar TS staat daar duidelijk niet zo in en vind het wel degelijk een issue) en vervolgens ook nog eens roept dat je het maar een onzintopic vind. Wees dan verstandig en reageer gewoon niet, of plaats alleen het stukje waar TS daadwerkelijk wat aan heeft.

EN ja bijna iedereen heeft seks, maar ik denk wel dat voor bijna iedereen een eerste keer toch echt wel anders is, dan als je al meerdere relaties hebt gehad. Er is absoluut niks mis met seks, MITS beide partijen zich er goed bij voelen. En dat is precies waar het in dit geval NIET OKE zat. EN of het dan uit lust is, of uit liefde of iets er tussenin, dat maakt inderdaad verder niet uit.

Maar ik zou niet aanraden een eerste keer te doen puur omdat je zo graag erbij wilt horen en ontmaagd wil zijn, wat hier het geval wel is.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-17 21:15

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest; zij had gekeken en dacht dat ik last had van vaginisme en had me doorverwijst naar een sexuloog. Ze probeerde er een vinger in te steken maar zelfs dat lukte niet..