Succes ......en troost je met de gedachte dat de rest van de ellende je bespaard blijft. Kijk niet te ver vooruit dan zie je ook niet al teveel beren
Lau
Geplaatst: 16-06-17 08:14
Wat wil ik jou een dikke knuffel geven! Heel veel sterkte met de confrontatie, maar een lambal als deze verdient geen meid zoals jij. Je bent geweldig, stoer, knap, lief en dapper! Jij komt er wel! Je mag trots zijn op jezelf dat je dit hebt gedaan, en dat je nu ook sterk staat om deze confrontatie aan te gaan. Je hebt niet gefaald, en niemand zal dat denken want deze laml*l heeft het zelf verpest. En als je in NL omhoog zit mag je best een nachtje hier slapen, en je kan dan ook mee om mijn paard te knuffelen. Bij paardenmeisjes en ex paardenmeisjes werkt het vast nog steeds therapeutisch.
Laatst bijgewerkt door Lau op 16-06-17 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje wat een rotsituatie. Ik kan je alleen maar sterkte wensen. En ik vind je een sterke vrouw doordat je er niet langer voor kiest om over je heen te laten lopen door deze persoon. Gegarandeerd ben je beter af zonder hem. Wanneer je een baan hebt gevonden en een leuk stekkie in Nederland dan kom jij sterker uit deze situatie. Heel veel succes en sterkte met het vertellen.
Thenexttry
Geplaatst: 16-06-17 08:31
En hele dikke virituele knuffel vanaf hier in ieder geval.
Ontzettend knap en dapper van je dat je ook gelijk actie onderneemt. Ook door je niet te schamen en gelijk familie in te zetten zodat je de stap ook echt gaat maken.
Het zat echt nog wel poedersuiker zijn voorlopig, maar het feit dat je hier zo goed voor jezelf kiest en dit toch maar "even" doet bewijst alleen maar weer hoe sterk je zelf bent.
De echte liefde van je leven zit gewoon nog ergens ongeduldig aan een bar ( al hoop ik niet op dit moment, maar toch )
Laura82
Geplaatst: 16-06-17 08:32
Ohhh jemig Nagini, wat een situatie Heel veel sterkte met de tijd die komen gaat! Je bent sterk, dat is wel duidelijk, dus het komt vast helemaal goed
Nagini
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-17 08:32
Uhg ik ga nu... moet even naar de winkel en dan 25 min rijden. ga stuk van de zenuwen maar ben er denk ik wel klaar voor. Pleister effect denk ik.
Fml
Iinge_
Geplaatst: 16-06-17 08:33
Heel veel sterkte ts. Goed dat je weg gaat.
Misschien een goede tip. In Rotterdam is er zo'n lerarentekort dat in januari een bonus van 5000 euro werd vrijgegeven voor degenen die daar als leraar aan de slag willen. Als je daar eens kijkt, dikke kans dat je ook direct een mooi buffertje of borg voor je nieuwe huis kunt betalen
Heel veel sterkte, het blijft een rot situatie. Maar je bent veel meer waard dan dit!
jij kunt t. ( en je hebt t voordeel dat je jezelf kon voorbereiden en het verrassingseffect). Ben benieuwd hoe hij reageert.
Roosch
Geplaatst: 16-06-17 08:45
Je kunt dit. Je bent inderdaad een stoer wijf. Diep inademen en trek die pleister voor jezelf er maar vlot af. Negeer eventuele "het spijt me zooooohoooooo boehoe" dingen en besef je goed dat je beter af bent alleen dan met zo'n rotzak die het niet eens waard is om als wcpapier te gebruiken.
Jeetje ik ben altijd een stille meelezer geweest van je topic toen je verhuisde...
Diep respect voor de manier waarop je direct actie onderneemt! Ik werk zelf in het voortgezet onderwijs (in Breda) dus ik hou mijn oren en ogen open voor je, mocht ik iets zien in het basisonderwijs...
Rij voorzichtig en heel veel sterkte en succes gewenst.
xTammyy
Geplaatst: 16-06-17 08:53
Heel veel sterkte ts. Wat ontzettend vervelend allemaal. Ben heel benieuwd hoe je vriend zo reageert. En wat fijn dat je in elk geval bij een aantal mensen terecht kunt.