Maar hier ook heel herkenbaar.
Mijn haar pluist gelukkig niet meer en eindelijk (2 jaar terug) de perfect kapper gevonden.
Ik doe helemaal niks meer aan mijn haar behalve wassen en conditioner.
Hij knipt het voor mij zo in model dat föhnen oid niet meer hoeft.
Daarbij laat ik het nooit heel lang, want dan krijg ik hoofdpijn en op den duur migraine van.
Periodes gehad dat in met Andrelon oid mijn haren deed. Maar uiteindelijk toch weer terug gegaan naar mijn oude vertrouwde merk:
Redken
Zonder dat spul zit mijn haar altijd in de klit, kan ik er niks mee, glimt het niet mooi en laat staan glad.
Moet ook wel zeggen dat de juiste kapper daarbij helpt. Half jaar geleden door een kennis laten knippen die vrouwen met normaal haar prima knipt. Maar ik kon niks meer, zelfs het wassen was niet fijn meer
Dus tips, goede shampoo + goede kapper.
Prijzen Redken zijn trouwens wel prijzig ik betaal hier 26/28 euro per fles.
Maar als je een x naar Duitsland gaat, daar hebben ze liter flessen voor die prijs. Bovengenoemde zijn 250 ml en 300ml (als ik het goed zeg).
Prijs voor de kapper is ook 75 euro

Daarnaast durf ik er de schaar ook niet zo zeer in te zetten omdat ik bang ben dat ik er ontzettend veel spijt van ga krijgen. Het is echt een stukje mij en ben niet anders gewent. Toen ik er de vorige keer een cm of 20 af liet knippen was het ook echt even slikken