Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stybba schreef:Een grove net-panty bij een niet mager persoon *kuch*rollade*kuch*.
Een oud klasgenoot van mij vond het nogal leuk om lekker provocerende kleding aan te trekken
Laatst zag ik een meisje fietsen met een heel kort broekje en een lang T-shirt. Het leek net of ze er niks onder droeg onder haar shirt![]()
En niet te vergeten van die jongens die hun broek onder hun kont dragen. Gelukkig zijn ze wel zo aardig dat ze hun boxer normaal aan te trekken...
Broeken met een laag (voor vrouwen) kruis heb ik ook nooit begrepen. Net alsof je in je broek gepoept hebt
staat in het topic ergens
Tivoli schreef:Vroeger had je ook van die harige truitjes,ik heb er nog in gelopen ook,superhip was dat
En als ik een relaxte dag heb,loop ik heerlijk in mijn aussie (ja, zo'n gabberdbroek) door de supermarkt. Wel met een gewoon hemdje erboven, niks geks. Maar het zit zooooo lekker!
Ik ken echt ontzettend veel mensen die ook nog gewoon Aussies dragen,het is nog een hele stroming
Wat ik modeflaters vind zijn de puntschoenen/laarzen die in waren toen ik 14/15 was. Brrrr wat waren die lelijk!
Mijn vader loopt rustig de hele dag op zijn houten klompen door de stad, je zou de mensen eens moeten zien kijken,vooral in het westen

Echt van die 13 in een dozijn Vero Moda/Only kleding die de halve wereld bevolking draagt. Maar goed niks mis mee verder dat vind ik niet echt een blunder. Alleen die lovende reacties zijn dan wel grappig.