Anoniem schreef:Maar TS, als het via internetbankieren is gewijzigd en dus met jouw pas op de een of andere manier is gewijzigd, mag zo'n bank er toch vanuit gaan dat jij dat bent? Ze hebben het ook telefonisch voor je terug gedraaid zonder enige vorm van identificatie maar je zou net zo goed de buurvrouw kunnen zijn, dat weten zij niet, daar val je echter niet over.
Vandaar dat ik zeg, als het via internetbankieren is gebeurd en jullie elkaar niet kunnen luchten of zien én hij in de financiele ellende zit, denk ik eerder dat je je ex even moet aankijken ipv de bank. Die gegevens wijzigen zichzelf niet vanzelf en met de pas van een ander kan je echt niet van t een op t andere moment een adreswijziging doorsturen. Ik zou dus toch eerder denken dat je ex meer gegevens van je wist dan je zelf dacht.
Maar het is dus niet met mijn pas gebeurd, dat is het ellendige. Als dat zo was, dan had ik dat natuurlijk begrepen en lag de schuld bij mijn ex.
Maar hij kan onmogelijk mijn pas gehad hebben. Tenzij hij een nieuwe aangevraagd zou hebben, maar neem aan dat de oude dan geblokkeerd wordt.
Je hebt gelijk dat ik er niet over val dat ze het direct terug gedraaid hebben. Dat is omdat het naar het ouder adres terug is gegaan en niet naar een nieuwe. En ik denk dat ze wel aan mij gehoord hebben dat het menens was. Had ik langs moeten komen, dan had ik naar de andere provincie gemoeten. Maar dat had ik alsnog begrepen, dat ze zo'n fout niet nogmaals maken.