Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Al zou ik bij een nette gelegenheid of toch wel voor iets anders kiezen. Blijheid schreef:Echt mooi is anders, maar deze zou ik nog wel onder een wat netter jurkje dragen, en hebben ook een enigszins normaal uitziende zool
http://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home- ... GwodvLAHcw
En ja, ondanks de lelijkheid loop ik nu ook op birckenstocks. Ze zijn gewoon té comfortabel. Een leuke jurk erbij leid de aandacht toch wel genoeg af van mijn voeten
Mavelle schreef:Echt mooi en elegante platte sandaaltjes vind ik Les Tropeziennes par m Belarbi. Maar helaas, niet alsof je op pantoffeltjes loopt.
Varekaj schreef:La case del lagarto! Ik zweer bij deze sandalen.
Ze worden handmatig gevlochten van boottouw op een rubber zool met leder voetbed. Vroeger kon je ze op elke markt in Frankrijk vinden, nu is het helaas een stuk lastiger. Je hebt ze in allerlei modellen en kleuren, van stoer naar elegant en alles er tussenin. Ik heb verschillende paren en doe er makkelijk 5 jaar mee, zelfs langer. Ook voor wandelingen op een stevig grindpad kan je ze gebruiken, de zolen zijn dik genoeg en stevig.
[ [url=m/Oj8mRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: je hebt er ook zonder dingetje tussen de tenen
Kenyada schreef:Al eens sandalen/slippers van Ipanema gepast? Zitten mij echt heerlijk en zijn ook niet van die lompe dingen.
, Ik kan er ook uren op lopen zonder zere voeten van te krijgen. Zitten inderdaad heerlijk en ze zijn onder de kraan schoon te wassen ook.NenaC schreef:Varekaj schreef:La case del lagarto! Ik zweer bij deze sandalen.
Ze worden handmatig gevlochten van boottouw op een rubber zool met leder voetbed. Vroeger kon je ze op elke markt in Frankrijk vinden, nu is het helaas een stuk lastiger. Je hebt ze in allerlei modellen en kleuren, van stoer naar elegant en alles er tussenin. Ik heb verschillende paren en doe er makkelijk 5 jaar mee, zelfs langer. Ook voor wandelingen op een stevig grindpad kan je ze gebruiken, de zolen zijn dik genoeg en stevig.
die zijn cool, maar niet online te krijgen of wel?
Fenrir schreef:[quote="NenaC

elke keer als ik nu ergens nog een leuk paar tegen kom, gaat dat mee. Ze bestaan zelfs met sleehak maar die heb ik nog niet.Hannanas schreef:En Birckenstocks..echt een ramp die zool! De officiële zijn erg hard en stijf en het randje onder de tenen doet mij zeer. Niemand van de fans daar last van?