Outfit van gisteren, om met vrienden in het park rond te hangen. Vind de shorts best wel kort, dus dan maar een panty eronder
sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, zie ik nu pas. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Vroeger droeg ik nooit jurkjes maar sinds ik bijna 10 kg kwijt ben en veel sport durf ik het nu aan
.
.
Resistance schreef:Tadaaa!
[ [url=m/eKLeBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
en dan krijg je van je vriend te horen: kleed je eens wat vrouwelijker (hakjes, jurkjes) want je hebt altijd gympen en broeken aan
Dit is echt een feel good topic.Kelly schreef:Wat een leuke zomerse outfits hier
Ik loop al dagen in slobberkleding, maar ik heb een aantal dagen geleden nog wel een outfit foto gemaakt voor dit topic en die vergeten te posten, dus bij deze
[ [url=m/ExvNk5.jpg]Afbeelding[/url] ]

, maar dit is een foto van gisteren. Vandaag moest ik de hele dag werken, dus dat is gewoon een lange, zwarte broek en een shirt van het bedrijf waar ik werk 

Avis schreef:Damn, iedereen hier is knap
Ik iets minder, maar dit is een foto van gisteren. Vandaag moest ik de hele dag werken, dus dat is gewoon een lange, zwarte broek en een shirt van het bedrijf waar ik werk
[ [url=m/0tWCaW.png]Afbeelding[/url] ]
Ja, ik sta op een krukje, want ik ben vrij klein. Ja, dit is de badkamer. En ja, ik heb eenzelfde bovenbenenprobleem haha.