.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 21:50

Wat een ommezwaai, vooral voor jou. Twee weken wilde je van relatie beëindigen bij wijze van nog niks weten. Een relatie verbreken is altijd rot, maar tegelijkertijd leg je zo de weg open naar iets veel mooiers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 00:18

Bedankt allemaal, ik zal morgen (mits ik zo absoluut niet kan slapen :+) even uitgebreider reageren ik heb vanavond even uitgehuild bij de buurvrouw en zelf nog tijdens het dweilen een goede jankpartij gehad, nu net thuis en nog even wat puntjes opgeschreven voor morgen.

Voor alle duidelijkheid wel even kort wij gaan samen zoeken naar een oplossing, alleen is de kans wel heel groot dat dat betekent dat het over is wat betreft de relatie.

Avalanche

Re: Never ending ruzies in relatie (?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 01:12

Dikke knuf meid, en sterkte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 10:25

Robin_S om even terug te komen op jou stukje, mijn vriend is creatief maar denk niet dat ik hem echt een artiest zou noemen, het gaat met hem bij vlagen. Wat hij nu gedaan heeft zijn vooral dromen die hij al jaren had weg gedrukt ivm gebrek aan ruimte. Hij bouwt graag zelf dingen etc. Ik help hem daar ook met alle plezier bij meestal deden we veel ook samen. Hij is voornamelijk van het klussen en sleutelen zeg maar :)

Dit is allemaal wel ook pas sinds hij dit huis heeft erger geworden daar voor had hij eigenlijk altijd wel alle aandacht voor mij, en ik vermoed dat hij nu zal gaan zeggen dat ie al langer niet meer verder wil en dat het mede daardoor is dat hij zich meer terug trok maar ik weet wel beter.
Wij hadden ook zeker niet elke dag ruzie, wel heel bijzonder dat jullie het zo hebben "uitgehouden" 2 jaar lang elke dag ruzie.. Ik vermoed dan (ik weet het natuurlijk niet zeker) dat jullie ruzies in ieder geval een stuk minder heftiger zijn dan die van ons. De ruzies die wij hebben houd niemand vol 2 jaar lang elke dag ben ik bang :x

Ik moet wel toegeven dat ik in de afgelopen 2 week ook wel ben gaan begrijpen waarom hij sinds de verhuizing etc zo doet zich meer afgesloten heeft en ik heb ook tegen hem gezegd dat het voor hem (en uiteindelijk ook voor mij) beter was geweest als zodra alle gekte en drukte achter de rug was hij zijn lang verwachte dromen heeft uitgevoerd dat we gewoon eigenlijk beter even hadden moeten zeggen weet je wat ga jij maar even een weekje genieten van wat je gedaan hebt zonder dat ik steeds "vraag om aandacht", en toen zei hij ja nu kan je dat wel inzien? Maar goed ik heb terug gekaatst dat hij het ook zelf had kunnen aangeven. Ik wou het misschien niet zien omdat ik zo gewend was aan "alle aandacht" krijgen omdat de ruimte er niet voor was om apart ons eigen ding te doen..

Er speelt helaas natuurlijk wel meer dan dat hij getalenteerd en passievol met zijn dingen bezig is. Heel veel weg gedrukte dingen, ik ben een echte prater en hou er van om goede/serieuze gesprekken te voeren, hij is een man van weinig woorden. Dus misschien passen we inderdaad niet zo goed bij elkaar al vraag ik me dan nog altijd af waarom het vorig jaar dan wel zo lang zo goed ging.

Bigone hij had niet veel tijd nodig om in oplossingen te denken, hij had meer tijd nodig om zelf na te denken, tussendoor heeft hij ook zijn werk en andere dingen waar hij zijn concentratie bij moet houden dus hij kan sowieso niet zoals ik de hele dag door de tijd nemen om maar te denken, dat heb ik overigens nu ook niet gedaan maar voor hem ligt dat nog wat anders. Hij was direct na de ruzie een lang weekend weg geweest moest daar even van bij komen en in die week moest ie ook nog heel veel regelen wat eigenlijk direct na zijn verhuizing al had gemoeten, wij zijn beide gaan nadenken over oplossingen en zouden dan samen om tafel gaan en gaan kijken of we nog op een lijn zitten of kunnen komen, dus een uiteindelijke oplossing zullen we samen maken. Maar als ik zeg ik wil echt verder en hij zegt ik wil echt niet verder tja.. Vul maar in..

Resistance haha dat zeuren op iedereen die niet kan zingen sowieso :+ Chocola zit ik nu alweer aan _O-

Mavelle van m'n relatie verbreken wil ik eigenlijk nog steeds niks weten alleen is de kans niet meer erg aanwezig dat we oud met elkaar willen/gaan worden..

Avalanche81 thanks! En inderdaad je advies misschien kan ik er ooit nog wel wat mee! :) :*

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 11:16

Succes vandaag TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:50

Dankjewel Es_ther!

Ik ben de ochtend maar door gekomen door flink aan de schoonmaak te gaan hier, was sowieso hard nodig en van uitstel komt afstel dus ik dacht die ene keer dat er hier dan eens iemand over de vloer komt (was altijd bij hem) is een goed excuus om even te poetsen, gisteren al gedweild dus vandaag alles nog afgenomen met een doekje (ohh wat was dat water vies :+ ), kan hij iig niet zeuren over dat het een bende is hier _O-
Net nog even rustig gedoucht, een smoothie voor de lunch (veel meer krijg ik niet binnen nu) en nu maar "wachten", hopen dat meneer voor de verandering eens 1 keer optijd kan komen want meestal is hij te laat.. De echte spanning komt nu, ik had beter letterlijk bezig kunnen zijn tot de bel zou gaan _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 13:57

Succes TS. Zijn moeilijke gesprekken meestal.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:22

Ik ben echt benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 09:40

Hi allemaal,
Het gesprek is beter verlopen dan ik dacht. Hij was voor de verandering toch optijd, geen ongemakkelijk gedoe toen hij voor de deur stond eigenlijk gewoon heel typisch voor hem staat ie even stil kijkt ie me aan met een glimlach en zegt ie zo dat is lang geleden :P de begroeting was gewoon normaal lief een knuffel en eerst hebben we gewoon even bij gepraat. Uiteindelijk om tafel gegaan en eigenlijk zaten we wel op een lijn.
Verder laat ik het zelf allemaal nog even zakken dus voel ik nu verder even geen behoefte om tot in detail te vertellen wat we besloten/besproken/afgesproken hebben.