De Certina DS podium lady
Dit is echt de liefde van m'n leven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Boras schreef:Prachtige horloges komen er voorbij, ik houd ervan.
Helaas heb ik een nikkelallergie en is een mooi horloge uitzoeken er eigenlijk niet bij. Het is altijd zoeken naar welk horloge nikkelvrij is en dan kom ik al gauw uit bij titanium.
Iemand nog tips voor mooie nikkelvrije horloges?
die draag ik dagelijks, en dan mijn mooie ook voor de mooi. Vind het zonde om die om te doen met werken, of als ik aan slijpmachines sta Albion schreef:Mooie horloges komen er hier voorbij zeg![]()
Ik heb jarenlang geen horloge meer gedragen maar sinds een paar maanden wel weer, nu kan ik ‘m niet missen haha!
Oozoo vintage, zwart leren bandje, gouden frame en wijzers en een blauw-zwart marmer-achtige achtergrond. Vind hem nog steeds erg mooi![]()
[ [url=m/4Qx4y5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boras schreef:Prachtige horloges komen er voorbij, ik houd ervan.
Helaas heb ik een nikkelallergie en is een mooi horloge uitzoeken er eigenlijk niet bij. Het is altijd zoeken naar welk horloge nikkelvrij is en dan kom ik al gauw uit bij titanium.

. Ik heb er zelf ook een, maar heb er erg lang naar gezocht. Ik heb hem gevonden op horloge.nl (die hebben ook een fysieke winkel) Sheran schreef:Automaten zijn best lastig te vinden, zeker de wat mooiere modellen. Ik heb er zelf ook een, maar heb er erg lang naar gezocht. Ik heb hem gevonden op horloge.nl (die hebben ook een fysieke winkel)
Ik houd van tandwielen Kidde schreef:Boras schreef:Prachtige horloges komen er voorbij, ik houd ervan.
Cluse is nikkelvrij? https://cluse.com/nl/faq/4009
Rosefield ook trouwens

F