Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:LadyMadonna schreef:Voor de rolstoelers... Hoe ver kom je met rolstoel bingo?
https://www.dwarslaesie.nl/news/rolstoelbingo/
(Ontwikkeld door mijn zwager, vaste columnist van de dwarslaesie stichting)
Sommige van die teksten in die vakjes vind ik helemaal niet raar
LadyMadonna schreef:Maar het is eigenlijk toch raar om sorry te zeggen als jij aangereden wordt?
Citaat:Maar dan probeer je je medemens te helpen, zoals Cer ook zegt en wordt het weer direct fout opgepakt. Houd je de deur niet open zeggen ze vast, nou ze staan er langs maar denk maar niet dat ze een poot uitsteken om maar even te helpen.
LadyMadonna schreef:Dat betekend niet dat ze er speciaal voor kinderen zijn gilbo... Ze zijn er óók voor kinderen, ze zijn er voor iedereen...
Gillbo schreef:LadyMadonna schreef:Dat betekend niet dat ze er speciaal voor kinderen zijn gilbo... Ze zijn er óók voor kinderen, ze zijn er voor iedereen...
Ja dus dan zijn er ook kinderwagens en kinderen die vooraan staan.Dus moet je er ook niet over klagen want iedereen mag er zijn.
Ja er zijn aso's met kinderwagen maar die zijn er ook zonder, net zo veel.
Als ik met mijn zoon naar een dier probeer te kijken en het wat langer duurt voordat hij het ziet dan hoef ik ook geen chagerijn in mijn nek die zuchtend en steunend achter mij staat.
Gillbo schreef:LadyMadonna schreef:Dat betekend niet dat ze er speciaal voor kinderen zijn gilbo... Ze zijn er óók voor kinderen, ze zijn er voor iedereen...
Ja dus dan zijn er ook kinderwagens en kinderen die vooraan staan.Dus moet je er ook niet over klagen want iedereen mag er zijn.
Als ik met mijn zoon naar een dier probeer te kijken en het wat langer duurt voordat hij het ziet dan hoef ik ook geen chagerijn in mijn nek die zuchtend en steunend achter mij staat.
spatter schreef:Nadia, ja waarom niet?
Kinderen konden hun bedje niet uit en sliepen prima.
Als ik ging nadat ze naar bed gebracht had, kon ik gerust 2 uur weg blijven.
Ik ging ook altijd paardrijden als ze hun middagdutje deden.
Ik heb dat nooit begrepen van moeders die babyfoons hadden en werkelijk hun kont niet durven te keren als de kleine in bed ligt.
LadyMadonna schreef:Gillbo schreef:
Als ik voor het glas sta en het is vol, en jouw zoon moet zich er met alle geweld tussen wurmen, blijf ik staan. Zie ik jouw zoon staan die netjes op z'n beurt staat te wachten zal ik m roepen dat ie best voor me kan staan...
T is niet zwart of wit...
Supervixen schreef:Waar maak je je druk om? 'Omdat ze zonodig even bij moesten kletsen'. Is dat nou zo erg? Je hebt een mond, dan vraag je of je er even langs mag.
Ik heb heb me er werkelijk nog nooit aan geërgerd.
Loop je ze niet gewoon zelf in de weg?
spatter schreef:Ben duidelijk van de ouderwetse garde.
bruintje123 schreef:https://www.bol.com/nl/p/topmark-2-comb ... 0061656119
je had natuurlijk ook voor zo eentje kunnen kiezen.
[ Afbeelding ]
laetitia schreef:Adem in, adem uit. Je hebt echt alleen jouzelf ermee om je te ergeren aan mensen die jou in de weg staan. Waarschijnlijk gaan ze zo op in het boodschappen doen dat ze geeneens door hebben dat ze de kinderwagen/winkelwagen onhandig hebben neergezet of dat ze per ongeluk iemand voor de voeten rijden..