Ayasha schreef:Nu istie ook al depressief...Toch niet te depressief om rustig een ei te bakken...
snap nooit dat er altijd allerlei labeltjes op moeten... ADD, slaap apneu, depressie, ADHD.. Wat is er nog voorbij gekomen?
Lui?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjira schreef:Als dat zou kunnen.. ik denk dat hij daar zelf ook wel voor open staat. Ik heb alleen geen idee waar ik moet zoeken voor zo'n coach. Iemand een idee?
Ayasha schreef:Nu istie ook al depressief...Toch niet te depressief om rustig een ei te bakken...
snap nooit dat er altijd allerlei labeltjes op moeten... ADD, slaap apneu, depressie, ADHD.. Wat is er nog voorbij gekomen?
No_No schreef:Zeker weinig ervaring met ADD en ADHD bij volwassenen.. Pfff, wat een reacties weer zeg.
Beetje anderen te kakken zetten die serieus meedenken met ts.
Ik ontstip dit topic.
Ts, succes met je vriend! Ik hoop dat het een blijvende verbetering is.
Anders kan je altijd nog de tips van de andere bokkers proberen
Ayasha schreef:No_No schreef:Zeker weinig ervaring met ADD en ADHD bij volwassenen.. Pfff, wat een reacties weer zeg.
Beetje anderen te kakken zetten die serieus meedenken met ts.
Ik ontstip dit topic.
Ts, succes met je vriend! Ik hoop dat het een blijvende verbetering is.
Anders kan je altijd nog de tips van de andere bokkers proberen
Ervaring genoeg om te weten dat je iemand niet kan diagnosticeren aan de hand van een bokt-topic
No_No schreef:Wie heeft het over diagnostiseren? Is aanraden iets te lezen diagnostiseren? Ik leer echt veel hier!
KiMmK schreef:No_No schreef:Wie heeft het over diagnostiseren? Is aanraden iets te lezen diagnostiseren? Ik leer echt veel hier!
Ik lees al drie verschillende aandoeningen die hij volgens jou kan hebben. Sorry hoor maar waarom moet er direct een stempel op gedrukt worden en waarom gelijk zo'n antwoord op een mening die niet overeenkomt met die van jou. Ik ben van mening dat, als ik het verhaal zo lees van ts, het niks te maken heeft met dergelijke aandoeningen als wat u beweerd. Ik ben echter geen dokter, ik geef ts enkel advies en ook het advies dat niet altijd direct een stempel op iemands voorhoofd gedrukt moet worden.
ikke schreef:Sjira schreef:Als dat zou kunnen.. ik denk dat hij daar zelf ook wel voor open staat. Ik heb alleen geen idee waar ik moet zoeken voor zo'n coach. Iemand een idee?
Ik val er even in na 7 pagina'smaar een beetje Googlen helpt je simpel aan zulke coaches. Punt van een goede coach is dat je er als gecoachte ook vertrouwen in moet hebben want er wordt soms wel aan vervelende emoties geroerd en je moet dat wel aan durven gaan.
No_No schreef:Slaapabneu doet echt heel veel met je energie. Mensen die abneu hebben zijn overdag vaak ook moe.
Hoe gaat het als hij voor iets leuks vroeg op moet staan?
Is hij wel eens onderzocht op ADD of ADHD? Als ik jouw reacties lees (chaotisch, geheugen, niet opgang kunnen komen) is dit het geen waar ik aan denk. Dat zou een hoop verklaren en is er misschien ook meer begrip van de omgeving en kan er gekeken worden naar hoe de structuur verbeterd kan worden zodat het op het werk beter gaat.
Sjira schreef:Er worden goede vragen gesteld hier. Zet mij goed aan het denken. Het voelde nooit als mijn probleem, hij moet lekker zelf weten wat ie doet en hoewel het mij wel stoort liet ik het gewoon los. Hij zal zich ook wel aan iets aan mij storen.
Echter, ik spreek zijn broer en vader natuurlijk ook regelmatig en vaak komt het ter sprake. Ook waar mijn vriend zelf bij is. Zij zitten echt met hun handen in het haar en geven ook aan dat ze zijn gedrag ook niet meer kunnen verantwoorden aan de andere werknemers. Eerder heb ik al aangegeven hier niks mee te maken willen hebben omdat ik hier gewoon buiten sta. Niet mijn probleem dus.
Nu is het zo dat de woning die we kunnen kopen de woning van mijn schoonvader is. Hij heeft ons echt een mooi voorstel gedaan. Dus ja, ik denk dat ik nu wel plaatsvervangende schaamte voel. Ik wil gewoon laten zien dat we dankbaar zijn en er alles aan doen om dit mogelijk te maken. Zijn pa heeft laats nog gezegd dat het bedrijf gewoon omzet mist omdat vriend te laat komt. En als we het huis kopen wil ik wel een stabiele huishouding (financieel) en dat komt er dus niet zolang hij te laat komt. Ik vind dat hij nu best wat effort mag leveren om alles voor elkaar te krijgen. Het is zo moeilijk. Als ik namelijk aan hem vraag hoe het toch komt dan weet hij dat zelf ook niet. Maar hij wilt het wel graag. Vandaar ook dat hij zo geïrriteerd raakt als we het er weer over hebben.
Hij is overigens vorig jaar naar de huisarts geweest. Die heeft hem doorverwezen naar de kno arts en die heeft het op allergie gegooid (vanwege het ademen). Er kwam niks uit de allergietest en de neusspray hielp ook niet. Helaas is er geen vervolg gekomen maar ik zal hem nog eens aansporen om er verder naar te laten kijken. Oh en hij leest heel veel dus voor het slapen geen mobiel of tv maar gewoon een boek.