Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tenminste, ik hoop dat de bruiloft leuk genoeg is dat ze andere dingen aan hun hoofd hebben.
secricible schreef:Booooo schreef:Ik heb nog wel wat in de kast voor je hoor!
Iets met schoonouders die in het oosten van Turkije wonen, en waar ik ook absoluut niet in broek kan rond lopen
![]()
sorry, daardoor zie ik Ts nu in een niquaab naar de bruiloft gaan. Los, tot op de enkels en niet te sexy. Check alle boxes toch?
. Bikini? Ook prima. Maar ik kan me voorstellen dat als je wat minder lekker in je eigen vel zit, dat dit dan lastiger is. Hoewel ik moet zeggen dat ik moeite heb om me te verplaatsen in je ongemakkelijk voelen in een lange rok. Ik wil het wel graag snappen, want ik vind het interessant. Dus misschien wil iemand me het proberen uit te leggen? Sofy schreef:Maar ik kan me voorstellen dat als je wat minder lekker in je eigen vel zit, dat dit dan lastiger is. Hoewel ik moet zeggen dat ik moeite heb om me te verplaatsen in je ongemakkelijk voelen in een lange rok. Ik wil het wel graag snappen, want ik vind het interessant. Dus misschien wil iemand me het proberen uit te leggen?

), en lange rok/jurk minimaal tot enkels.
Sofy schreef:Sorry ts, bedoelde er niet mee te zeggen dat jij niet lekker in je vel zit, alleen dat ik me in zo'n geval er beter in kan verplaatsen.
Want ik snap het oprecht niet. Ze vragen niet van je fan te worden van lange rokken en ze voortaan altijd te dragen. Het gaat om 1x. Ik draag ook nooit een kippenpak, vind dat ook niks, maar als iemand me dat voor 1x vraagt heb ik daar geen moeite mee. Wat ik op dat moment draag, zegt niks over mijn smaak, maar over mijn prioriteiten: ik vind het op dat moment belangrijker dat die ander blij is dan dat ik er goed uit zie. Heeft dat er misschien nog iets mee te maken? Dat je het niet prettig vindt dat je gevraagd wordt je eigen stijl/wensen opzij te zetten voor het plezier van een ander?
Nogmaals, niet bedoeld als kritiek, ik vind het oprecht interessant en probeer me er in te verplaatsen.
maar je mag het best lenen als het je maat is rainbow8 schreef:Wat een gezeur over kleding kopen.. TS.. Als ik jou was zou ik gewoon gaan in het jurkje dat je hebt.. Laarzen er onder een jasje er overheen klaar.. Kijken ze je daar dan weg.. Jammer dan.. Jij bent geweest en hebt je netjes gekleed..
Nagini schreef:Als je nu naar de receptie komt in dat jurkje, met een panty en een jasje aan..
Dan gaan ze je toch niet wegsturen?
Ja misschien niet zo super netjes, maar we hebben het over de receptie.
Ik zou uit principe ook al niet gaan denk ik, maar misschien ben ik daar een beetje extreem in.. Sky schreef:Je moet trouwens wel echt heel streng gelovig zijn om zo'n mormoonse kledingeis aan je gasten op je receptie op te leggen. Ben ik de enige die echt een soort amish bruiloft voor zich ziet?Ik zou uit principe ook al niet gaan denk ik, maar misschien ben ik daar een beetje extreem in..