Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En op m'n vrije dagen werk ik zo nu en dan bij de kruidvat. 
en nu ben ik 2e jaars student voor radiodiagnostisch laborant!
MonteKarlo schreef:Ik heb eerst MBO niveau 4 gevolgd, een tussenjaar gehad en naar Thailand geweest waar ik vrijwilligers werk heb gedaan, daarna nog een ongeplant tussenjaar erbijen nu ben ik 2e jaars student voor radiodiagnostisch laborant!
![]()
Ik werk niet naast mijn studie, daar is mijn rooster te onregelmatig voor en daarnaast zou ik daar geen tijd voor hebben want ik moet er aardig aan trekken om de stof van de studie te leren.
Fish_n_Chips schreef:MonteKarlo schreef:Ik heb eerst MBO niveau 4 gevolgd, een tussenjaar gehad en naar Thailand geweest waar ik vrijwilligers werk heb gedaan, daarna nog een ongeplant tussenjaar erbijen nu ben ik 2e jaars student voor radiodiagnostisch laborant!
![]()
Ik werk niet naast mijn studie, daar is mijn rooster te onregelmatig voor en daarnaast zou ik daar geen tijd voor hebben want ik moet er aardig aan trekken om de stof van de studie te leren.
Welke MBO niveau 4-opleiding heb je gedaan?
paardensport, en het laatste jaar was management + alle extra vakken voor switch naar hbo.
maar waren wel 4 leuke jaren
activiteiten organiseren voor 0-100 jaar, administratieve taken, aansturende taken, goed- slecht nieuws gesprekken voeren. Super leuke werkgever en doelgroep!!
Tot twee weken terug werkte ik met renpaarden in Nieuw Zeeland, daarnaast schrijf ik mijn scriptie over etniciteit in het Romeinse leger en volgende week woensdag vlieg ik, na een korte stedentrip in Sydney, naar Zuid Afrika om te workawayen en me voor te bereiden op m'n MA African Studies in september. Mocht je denken dat ik me erg snel verveel, dat klopt. _Summerly_ schreef:Momenteel doe ik van alles wat.Tot twee weken terug werkte ik met renpaarden in Nieuw Zeeland, daarnaast schrijf ik mijn scriptie over etniciteit in het Romeinse leger en volgende week woensdag vlieg ik, na een korte stedentrip in Sydney, naar Zuid Afrika om te workawayen en me voor te bereiden op m'n MA African Studies in september. Mocht je denken dat ik me erg snel verveel, dat klopt.
klinkt heel erg interessant!
verder in dit vak of iets totaal anders..