Hier mooi vuurwerk, maar ik kom uit een dorp waar iedereen bij elkaar staat en later bij elkaar gaan zitten enzo, en hier was gewoon niemand op straat Beetje een dooie boel.
Broerlief is op zijn feestje en ik zal gaan slapen, hoop dat ze gauw stoppen met knallen, gaat nog aardig door hier.
Vond het gezellig om met jullie oud en nieuw te "vieren"
Mooie foto Bellatrix, maar kan me voorstellen dat je er graag meer had gemaakt. Dat krijg ik echt zo niet op de foto. Zo te zien was het bij jullie stuk helderder dan bij ons
Ik heb prima geslapen, was alleen gedesoriënteerd toen ik wakker werd, want ik had al mijn luiken potdicht, en daardoor was het helemaal donker en had ik geen idee hoe laat het was
Straks naar familie. Daarna ook kerstboom opruimen (van mij mag ie ook nog wel even blijven staan eigenlijk haha). Van de week een nieuwe laptop gekocht, dus straks dingen overzetten etc.
Wij gaan straks brunchen, en dan komt een vriendin hier en gaan we pony pesten Gooi haar eerst even aan de dubbele lijnen en dan de vriendin erop, kan zij haar er mooi even doorheen rijden en zit ik niet met de resterende knallen (pony en ik hebben wat een down, dus mijn vertrouwen is wat weg)
Misschien als het niet te laat wordt nog even bij mijn oma langs.
Heerlijk geslapen. Alleen een kitten die zichzelf erg lollig vond en vond dat hij best wel over het bed kon racen. Nu weet ik weer waarom ze maar 1x per jaar boven mogen
Nu onderweg naar badhoevedorp naar mijn schoonouders. Afsluitdijk was nagenoeg leeg vwb auto's haha...