Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die zullen op strategisch vlak zich inzetten en idd de eindverantwoordelijkheid hebben. Die miljoenen goed besteden, connecties (lobbyen), in de juiste onderzoeken investeren, etc. Als het bijvoorbeeld je eigen vermogen zou zijn dan zet ik het ook liever neer bij iemand die het kan vermenigvuldigen dan dat iemand er op past. Ze krijgen vanuit de raden gewoon targets mee, waarop ze gewoon afgerekend worden. gohya schreef:Zowat elk goed doel heeft wel wat reclame,maar niet dagelijks zoals kleine John.En dan gaat het ook nog op de manier hóe zo'n reclame gemaakt word.Plus er gaat al járen geld naar de 3de wereld landen en nóg steeds is er niks opgelost.En zien we niet wat er gedaan is daar.Dierenlot laat zien welke gemeente weer een nieuwe dierenambulance heeft gekregen.
Emmaa_ schreef:gohya schreef:Zowat elk goed doel heeft wel wat reclame,maar niet dagelijks zoals kleine John.En dan gaat het ook nog op de manier hóe zo'n reclame gemaakt word.Plus er gaat al járen geld naar de 3de wereld landen en nóg steeds is er niks opgelost.En zien we niet wat er gedaan is daar.Dierenlot laat zien welke gemeente weer een nieuwe dierenambulance heeft gekregen.
Dan is dat een nieuwe reclame die ik nog niet gezien heb.. Ik ken DierenLot juist door de super zielige reclames.
Emmaa_ schreef:Maar dat is dus wat ik me afvraag. Zijn het de directeuren die de juiste onderzoeken opzoeken of zijn zij alleen degenen die er uiteindelijk een krabbel onder zetten? Juist voor grote goede doelen lijkt het me niet dat zij alle onderzoeken persoonlijk uitzoeken..
RoyceMack schreef:Ja, ik ga meerdere inzamelpunten maken binnen mijn bedrijf voor het inzamelen van doppen voor KNGF Geleidehond. Doppen zijn verder nutteloos en aangezien wij er nogal veel hebben. Kleine moeite om ze te bewaren. Ik hoop dat ik meer mensen hiertoe aan kan zetten. Zulke acties vind ik leuk om me voor in te zetten. Echt geld betalen met donaties enzo doe ik niet. Ik weet dat er veel geld in de zakken van de directeur verdwijnt. Daarnaast verdienen de mensen die collecteren vaak ook. Iets wat ik snap, maar eigenlijk niet eerlijk vindt. Je werkt dan gewoon en doet je kunstje.. Maar eigenlijk vind ik het dan toffer als dat geld direct naar het goede doel zou gaan.
Emmaa_ schreef:Sommige goede doelen werven idd vrijwilligers, maar collectes die gelopen worden via Pepperminds/Streetwise etc (vooral studenten) worden toch echt (flink) betaald. Ik heb een blauwe maandag voor KWF gelopen en kreeg daar een aardig riant salaris voor met interessante bonussen.
Ney schreef:Ik steun soms wat kleinere doelen maar nooit grote zoals DierenLot en Kika omdat ik hierbij het gevoel heb dat het naar de hoge piefen gaat.