Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Blij dat het weer goed verlopen is dit jaar. Blijft altijd een spannende nacht. 
LadyMadonna schreef:verootjoo schreef:Hier was het niet zo heel druk vannacht. Bible belt heeft voordelen
Mwah, ligt eraan waar je ergens zit denk
Ik
ja er gebeuren ongelukken mee, maar laten we paardrijden dan ook maar verbieden want daar gebeuren ook flinke ongelukken mee 
lor1_1984 schreef:LadyMadonna schreef:Mwah, ligt eraan waar je ergens zit denk
Ik
Klopt, toen ik nog in Nunspeet woonde was het behoorlijk aan het knallen.
Heb toen overdag 1 van m'n buren moeten vragen om een stuk verderop te gaan staan knallen ipv zo ongeveer in m'n voortuin omdat ik met een doodsbange kat zat, wel aangegeven dat hij rond 12u gewoon voor het huis kon gaan staan omdat dan toch ontzettend veel geknald werd.
er waren hier weinig mensen op straat iig
iedereen was na 12 uur binnen 
verootjoo schreef:Ik bedoel dat nieuwjaarsdag nu op zondag waser waren hier weinig mensen op straat iig
iedereen was na 12 uur binnen
Ik overigens voor 12 uur ook al
sureido schreef:. De samenleving is al betuttelt genoeg, laten we deze traditie dan aub niet afschaffen.. het is al versoepelt door pas vanaf 6 u vuurwerk toe te staan.
)dat je vanaf 22.00 tot 2.00 vuurwerk af mocht steken, en het werd enkel op de 31ste verkocht... LadyMadonna schreef:sureido schreef:. De samenleving is al betuttelt genoeg, laten we deze traditie dan aub niet afschaffen.. het is al versoepelt door pas vanaf 6 u vuurwerk toe te staan.
Kennelijk is het betuttelen nodig... Brand stichten, dingen vernielen, hulpverleners belagen... "Het hoort erbij".
Overigens was het vroeger (in mijn jeugd)dat je vanaf 22.00 tot 2.00 vuurwerk af mocht steken, en het werd enkel op de 31ste verkocht...

LadyMadonna schreef:sureido schreef:. De samenleving is al betuttelt genoeg, laten we deze traditie dan aub niet afschaffen.. het is al versoepelt door pas vanaf 6 u vuurwerk toe te staan.
Kennelijk is het betuttelen nodig... Brand stichten, dingen vernielen, hulpverleners belagen... "Het hoort erbij".
Overigens was het vroeger (in mijn jeugd)dat je vanaf 22.00 tot 2.00 vuurwerk af mocht steken, en het werd enkel op de 31ste verkocht...