Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
janouk schreef:Ik hoop dat hij voor zijn nieuwe baan geen geldig rijbewijs nodig heeft, want dat kan in zijn proftijd bij zijn nieuwe baan dan wel eens een issue worden.
balen voorjou dat de boete een flinke aderlating is
Ik hoop dat we morgen even een goed gesprek kunnen houden en dat de straf mee gaat vallen.Maureen95 schreef:janouk schreef:Ik hoop dat hij voor zijn nieuwe baan geen geldig rijbewijs nodig heeft, want dat kan in zijn proftijd bij zijn nieuwe baan dan wel eens een issue worden.
balen voorjou dat de boete een flinke aderlating is
Hij heeft gelukkig geen rijbewijs nodig. Hij is kok!Ik hoop dat we morgen even een goed gesprek kunnen houden en dat de straf mee gaat vallen.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Maureen95 schreef:Ja hij is nu even bij zijn ouders. Niet omdat we ruzie of iets hebben hoor. Maar hij mocht nog een paar dagen bij zijn oude werk werken en dat is daar in de buurt. Dus dan kan hij beter daar slapen zodat hij niet heen en weer vervoert hoeft te worden.
. _San87_ schreef:Maureen95 schreef:Ja hij is nu even bij zijn ouders. Niet omdat we ruzie of iets hebben hoor. Maar hij mocht nog een paar dagen bij zijn oude werk werken en dat is daar in de buurt. Dus dan kan hij beter daar slapen zodat hij niet heen en weer vervoert hoeft te worden.
Logisch ja.
Ik zou denk ik wel ruzie gaan schoppen, ik kan hier echt niet tegen.
Maureen95 schreef:We wonen samen dus delen ook alle kosten lasten. Ik ben momenteel werkloos en druk opzoek naar werk!
Hij had gister zijn laatste werkdag en vanaf volgende maand gelukkig wel weer een baan!
Het is ook zijn schuld en dikke bult hoorDus hij mag het lekker zelf uitzoeken haha. Maar ben wel boos. Ik heb het al zo vaak tegen hem gezegd. Nu mag hij inderdaad lekker op de blaren zitten.
@linda_arnold ik weet niet precies waar. Maar we gaan het zien
En qua te hard rijden. hij reed 151 met correctie erbij. Dus eigenlijk nog een paar km harder.
Tazzey schreef:Ik gedraag me ook altijd beeldig. Ik heb een V6 met flink wat paardjes gekocht om me keurig op de rechterbaan aan te sluiten bij de 80km/u kudde.#proudmemberofclarksonschurch

safina schreef:Als er aan dat buiten de lijntjes kleuren een boete kleeft van een paar 100 euro dan heb ik er graag 1 die keurig binnen de lijntjes kleurt.Tazzey schreef:Ik gedraag me ook altijd beeldig. Ik heb een V6 met flink wat paardjes gekocht om me keurig op de rechterbaan aan te sluiten bij de 80km/u kudde.#proudmemberofclarksonschurch
Ah...ik snap het! Niets is lekkerder dan genieten van het sexy geluid van zes cilinders terwijl je aan iemands voorbumper kleeft....
Ik schop ook ruzie als mijn man zijn rechtervoet weer eens niet onder controle heeft weten te houden hoor! Je moet ze namelijk altijd het gevoel geven dat ze iets goed te maken hebben. En daar vervolgens munt uit slaan.![]()
Hoe zou het eigenlijk zijn om je leven te delen met een man die altijd binnen de lijntjes kleurt?

mirriezz schreef:Is dat zo aso dan?Ik rijd een mercedes vito, zo duur zijn die nou ook weer niet. Een iets grotere auto was min of meer verplicht door mijn vriend die idd niet wil dat ik in zo'n mega schattig maar dodelijk klein koekblik het loodje leg. Die dingen moesten verboden worden vind hij.
![]()
Ik rijd overigens een mercedes vito, geen hummer of zo hoor. Maar kan wel lekker overal overheen kijken en toen laatst bij de afslag zuidplein iedereen opeens persé stil moest gaan staan was ik daar erg blij mee!
Kan een paardentrailer trekken en veel rotzooi meenemen vandaar.
Gewoon tweedehands. Mijn vriend doet zelf het onderhoud. Je kunt er fijn mee over het verkeer heen kijken, oogt iets robuuster dus minder snel van sokken gereden, en idd meer kreukelzone. Maar nee geen dikke bak die uitnodigt tot gas geven.
Maureen95 schreef:@Goof Hij kent zijn auto heel goed ja. Hij heeft hiervoor ook dezelfde auto gehad en weet precies hoe lang en hoe breed zijn auto is. Hij kan dus ook als de beste inparkeren op de moeilijkste en smalste plekjesHet nadeel is inderdaad wel dat hij soms teveel risico neemt omdat hij eigenlijk zijn auto te goed kent.
.
safina schreef:Tazzey schreef:Ik gedraag me ook altijd beeldig. Ik heb een V6 met flink wat paardjes gekocht om me keurig op de rechterbaan aan te sluiten bij de 80km/u kudde.#proudmemberofclarksonschurch
Ah...ik snap het! Niets is lekkerder dan genieten van het sexy geluid van zes cilinders terwijl je aan iemands voorbumper kleeft....
Ik schop ook ruzie als mijn man zijn rechtervoet weer eens niet onder controle heeft weten te houden hoor! Je moet ze namelijk altijd het gevoel geven dat ze iets goed te maken hebben. En daar vervolgens munt uit slaan.![]()
Hoe zou het eigenlijk zijn om je leven te delen met een man die altijd binnen de lijntjes kleurt?