Show jouw kerstpakket!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 15:37

via uitzendbureau zelf iets uit mogen kiezen, volgens mij een tapas pakketjes, vond ik erg leuk voor mijn uitzet.
Via het bedrijf waar ik dan voor werk de eerste keer een fulltimers vol eten, veel drank en een leuke picnik mand :) en een envelopje met 60 euro wat ik absoluut niet had verwacht :D heb het zelf nog niet in handen gehad gezien ik niet thuis was haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 15:39

valine schreef:
Ik kreeg net via de post een bon van bol.com van €10 van mijn werkgever.
Van mijn andere werkgever kreeg ik net een mailtje waarin ik vriendelijk wordt bedankt voor mijn inzet en dat mijn kerstpakket gedoneerd wordt aan het goede doel...
Mijn vriend krijgt al 13 jaar geen pakket of kerstborrel van zijn werkgever

Daar zou ik nou agressief van worden he :7 Laat ie lekker van zijn eigen ding mooi doen bij het goede doel in plaats van voor mij te bepalen dat ik dan geen kerstpakket krijg en dat het dan maar naar het goede doel gaat. :( Kan heel goed zelf bepalen wanneer en welk goede doel ik wil steunen.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:16

Alwiene schreef:
valine schreef:
Ik kreeg net via de post een bon van bol.com van €10 van mijn werkgever.
Van mijn andere werkgever kreeg ik net een mailtje waarin ik vriendelijk wordt bedankt voor mijn inzet en dat mijn kerstpakket gedoneerd wordt aan het goede doel...
Mijn vriend krijgt al 13 jaar geen pakket of kerstborrel van zijn werkgever

Daar zou ik nou agressief van worden he :7 Laat ie lekker van zijn eigen ding mooi doen bij het goede doel in plaats van voor mij te bepalen dat ik dan geen kerstpakket krijg en dat het dan maar naar het goede doel gaat. :( Kan heel goed zelf bepalen wanneer en welk goede doel ik wil steunen.

Juist dit je krijgt wel een kerstpakket en je mag een gegeven paard niet .... maar als je dan wat krijgt en ddan voor mij bepalen dat het naar goede doel gaat no thanks misschien steun ik er wel al 13 en wil ik zelf ook iets leuks krijgen een keer :')

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:21

Dit jaar weer voor een rituals pakket gekozen,de geur dit jaar was ritual of dao.vorig jaar was het happy budha.er zit een doucheschuim bodycreme bodymist en scrub in <3

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 16:37

Ik heb één kerstpakket al gekregen, die van mijn stage. Hierin zaten een sjaal en een fotolijstje van sloophout :).
Van mijn bijbaantje krijg ik morgen mijn kerstpakket, de voorgaande drie jaren was dit een traditioneel kerstpakket, dus ik ga er vanuit dat dit dit jaar ook weer zo is :o :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 17:50

valine schreef:

Pardon!!! wat een lef heeft deze werkgever. pfff ik zou toch flink woest wezen. Je mag zelf toch wel bepalen wat je doet qua goede doelen. Dit moet je niet opgelegd worden....

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 18:01

Heel onverwachts van stage een kerstpakket gekregen vandaag, en nog een luxe pakket ook :oo
Afbeelding
Plus een kortingsbon van de Makro en een kortingsbon van de Landal.

Heel blij mee :))

Zal zaterdag wel het pakket van mijn bijbaantje krijgen. Dat is altijd een traditioneel pakket met producten uit de winkel zelf. Ook altijd goed gevuld, dus ik klaag niet dit jaar :D

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 18:31

Showergel, handzeep en een blok zeep van Mama Sopa (geur: sparkling ginger) en een doek - formaat badhanddoek, dikte theedoek - dat volgens mijn moeder een saunadoek is. Gekregen van mijn vrijwilligerswerk.

Ik vind het wel gaaf dat ik wat krijg. Het betaald personeel heeft hetzelfde gekregen.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 19:18

Ik vind dat sommige mensen zo ondankbaar zijn.
Een kerstpakket is niet verplicht om te geven he...
Ik kreeg van mijn 1 keer per week bijbaantje een hele grote doos vol met eten. En er zat ook nog een bioscoopbon van 10 euro in. Zo'n groot pakket had ik totaal niet verwacht. :D

En van mijn andere baantje kreeg ik ook een pakket met lekker eten er in, erg leuk!

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 19:32

Jellybeans schreef:
Ik kreeg van mijn 1 keer per week bijbaantje een hele grote doos vol met eten. En er zat ook nog een bioscoopbon van 10 euro in. Zo'n groot pakket had ik totaal niet verwacht. :D

En van mijn andere baantje kreeg ik ook een pakket met lekker eten er in, erg leuk!

Je doelt op de donatie aan goede doel reacties denk ik? Vind dat je nogal erg kort door de bocht reageert als daar om gaat! Je mag gegeven paard niet in de bek kijken maar dat je baas wat geeft en dan je prezentje vergeeft aan goede doel is wel erg krom toch?

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 19:50

LinsxDot schreef:
Jellybeans schreef:

Je doelt op de donatie aan goede doel reacties denk ik? Vind dat je nogal erg kort door de bocht reageert als daar om gaat! Je mag gegeven paard niet in de bek kijken maar dat je baas wat geeft en dan je prezentje vergeeft aan goede doel is wel erg krom toch?

Niet perse op die berichten.
Maar ja, als de werkgever daar voor kiest, hij had dan ook geen mail kunnen rondsturen en gewoon geen kerstpakket kunnen geven.
Wel jammer maar helaas. Fijn voor het goede doel, als het daar echt terecht is gekomen tenminste. :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 20:23

Ik zou als werkgever het personeel de keus geven. Weet je ook welk goed doel? Is dat werkelijk een goed doel, of ziet de werkgever een nieuwe auto ook als een goed doel? :Y)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 20:27

Dat bedoel ik dus! Als je zelf al goede doelen steunt bijvoorbeeld en je dan liever je prezent zelf houd die je krijgt voor je harde inzet vind ik dat je zelf mag bepalen of je het wilt houden of als nog naar eigen geselecteerde goede doel mag doneren! Vind beetje krom! Hoorde van de week ook verhaal kregen geen kerstprezentje maar de baas had wel ene nieuwe mercedes :')

joyceberends

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 21:15

Mijn vader kreeg altijd een kerstpakket van de fortis bank en daarna abn. Iedereen heeft vast wel gehoord dat ie dat nu niet meer krijgt. Maar er zat altijd een doos bij in als je spullen niet gebruikte je die daarin kon doen en mee terug kon nemen naar het werk voor de voedselbank! Super goed initiatief, zo kun je zelf keizen wat je wil doneren

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:11

Yes, vandaag een mail gekregen met een code om voor 40 euro wat uit te zoeken bij Bol.com. Ben er super blij mee!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:22

Afbeelding

Dit is mijn pakket ben er heel blij mee! :D

Mijn vriend kreeg van zijn stage ook een boodschappenpakket en een activitietracker :)

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:29

Wij geven het vaste personeel dit jaar een vleespakket van de slager twv 60 euro.
En de schooljeugd krijgt een pakket van 30 euro.

Zelf krijgen we als ondernemer van onze verschillende leveranciers presentjes. Dat vind ik ook altijd heel leuk van een kerstbrood en chocola tot een compleet kerstpakket.

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 10:46

Jeetje wat krijgen jullie allemaal super leuke cadeaus! :oo

Ik moest het doen met een chocolade kerstboompje (ter grootte van een chocoladeletter) en een deprimerende kerstkaart waarin indirect stond dat een hoop mensen volgend jaar hun baan gaan verliezen. Altijd leuk joh, kerstpakket...

Werk in de zorg (psychiatrie) trouwens.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 15:33

Zo, behalve het uitzoeken van een kado voor 300 euro had mijn vriend ook nog een heeeeeel leuk bedrag onverwachts gestort gekregen bleek gisteren :D beste kerstpakket ever zo :D

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 16:10

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

joke165

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 17:23

Nymeria schreef:
joke165 schreef:

Wat leuk! Mijn vriend had ook een reiskoffer met lekkers erin. In de bekleding van de koffer het logo/naam van het bedrijfen het lekkers zat in speciale verpakkingen met een letter erop, wat in totaal het woord bedankt! vormde.

Ik zelf had een vuurkorf gevuld met kerstlampjes, gluhwein, winterbier en allerlei lekkers om rond de vuurkorf te eten. Erg blij mee.

Werkt jouw vriend toevallig ook bij PON? O:)
Klinkt erg bekend namelijk ;)

Beetje hele late reactie. Nee bij de Akzo :-)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 21:03

:D
Afbeelding

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 21:06

Ik word altijd schandalig verwend rondom kerst. Al een dikke plaid mogen ontvangen, een zilveren kettinkje, een doos merci, een kerststol, keramieken schaaltjes met nootjes en een rituals pakket.. Het 'grootste' kerstpakket komt vrijdag nog :o

Dit zijn cadeaus van verschillende werkgevers en lieve patiënten :)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 21:44

_Reneee schreef:

haha vet leuke wikkel!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 22:06

Lekker hoor Renee en dressagelady :))

Ik heb mijn 'pakket' vandaag mogen ontvangen. Een leuk kaartje en twee bioscoopbonnen (incl popcorn en een drankje). Daar ben ik heel blij mee, 't bedrijf heeft het niet super makkelijk (gehad). Dit is het eerste jaar dat er weer een kerstpakketje is :).