Via het bedrijf waar ik dan voor werk de eerste keer een fulltimers vol eten, veel drank en een leuke picnik mand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
valine schreef:Ik kreeg net via de post een bon van bol.com van €10 van mijn werkgever.
Van mijn andere werkgever kreeg ik net een mailtje waarin ik vriendelijk wordt bedankt voor mijn inzet en dat mijn kerstpakket gedoneerd wordt aan het goede doel...
Mijn vriend krijgt al 13 jaar geen pakket of kerstborrel van zijn werkgever
Alwiene schreef:valine schreef:Ik kreeg net via de post een bon van bol.com van €10 van mijn werkgever.
Van mijn andere werkgever kreeg ik net een mailtje waarin ik vriendelijk wordt bedankt voor mijn inzet en dat mijn kerstpakket gedoneerd wordt aan het goede doel...
Mijn vriend krijgt al 13 jaar geen pakket of kerstborrel van zijn werkgever
Daar zou ik nou agressief van worden heLaat ie lekker van zijn eigen ding mooi doen bij het goede doel in plaats van voor mij te bepalen dat ik dan geen kerstpakket krijg en dat het dan maar naar het goede doel gaat.
Kan heel goed zelf bepalen wanneer en welk goede doel ik wil steunen.
valine schreef:Van mijn andere werkgever kreeg ik net een mailtje waarin ik vriendelijk wordt bedankt voor mijn inzet en dat mijn kerstpakket gedoneerd wordt aan het goede doel...
Jellybeans schreef:Ik vind dat sommige mensen zo ondankbaar zijn.
Een kerstpakket is niet verplicht om te geven he...
Ik kreeg van mijn 1 keer per week bijbaantje een hele grote doos vol met eten. En er zat ook nog een bioscoopbon van 10 euro in. Zo'n groot pakket had ik totaal niet verwacht.
En van mijn andere baantje kreeg ik ook een pakket met lekker eten er in, erg leuk!
LinsxDot schreef:Jellybeans schreef:Ik vind dat sommige mensen zo ondankbaar zijn.
Een kerstpakket is niet verplicht om te geven he...
Ik kreeg van mijn 1 keer per week bijbaantje een hele grote doos vol met eten. En er zat ook nog een bioscoopbon van 10 euro in. Zo'n groot pakket had ik totaal niet verwacht.
En van mijn andere baantje kreeg ik ook een pakket met lekker eten er in, erg leuk!
Je doelt op de donatie aan goede doel reacties denk ik? Vind dat je nogal erg kort door de bocht reageert als daar om gaat! Je mag gegeven paard niet in de bek kijken maar dat je baas wat geeft en dan je prezentje vergeeft aan goede doel is wel erg krom toch?
Nymeria schreef:joke165 schreef:
Wat leuk! Mijn vriend had ook een reiskoffer met lekkers erin. In de bekleding van de koffer het logo/naam van het bedrijfen het lekkers zat in speciale verpakkingen met een letter erop, wat in totaal het woord bedankt! vormde.
Ik zelf had een vuurkorf gevuld met kerstlampjes, gluhwein, winterbier en allerlei lekkers om rond de vuurkorf te eten. Erg blij mee.
Werkt jouw vriend toevallig ook bij PON?![]()
Klinkt erg bekend namelijk