Confessions of a Stille Meelezer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Roccootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 11:08

Meld me ook maar. Al jaren op bokt en reageer ook bijna nooit :D

connie64

Re: Confessions of a Stille Meelezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 11:23

probeer echt echt zo weinig mogelijk te posten...als ik post heb ik vaak direkt discussie dan wel ruzie.
Ben een erg grote stappen-snel thuis type..en om dingen op te schrijven komt ontzettend vaak verkeerd over.
In mijn prive leven heb ik nauwelijks discussies of ruzies omdat ze mijn gezichtsuitdrukking zien en mijn stem horen...

Akires1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:04

Ik ben dus duidelijk niet de enige...

Ik ben ooit op Bokt terecht gekomen, omdat ik via Google iets opzocht over (ik geloof) hoefbevangenheid.
Daarna veel meegelezen en me later toch maar eens geregistreerd.
Ik herken het "meh, laat maar..."-gevoel ook wel. Wie zit er op mijn mening te wachten?
Wanneer ik iemand denk te kunnen helpen reageer ik nog wel eens, maar dan ook vaak per PB.
En als ik op alles zou reageren waar ik het niet mee eens ben? Nou, dan ben ik nog wel even bezig! ;)

Het zou trouwens inderdaad wel leuk zijn, als je via een soort "like" in discussietopics kunt aangeven, met welke stelling je het eens bent.
Dan blijkt vast nog wel eens dat er meer mensen het met een mening eens zijn, die wordt gegeven door iemand die wordt ondergesneeuwd door de meer "expressieve" Bokkers :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:32

Ik dacht dat ik weinig had gepost, maar ik zie er hier voorbij komen met nog veel minder :(:) :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:34

Ik ben ook een stille meelezer, haha. Zit nog elke dag op Bokt maar post eigenlijk nooit iets. Voel me niet geroepen om mijn mening ergens te droppen, ofzo :+

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:40

jup, hier ook iemaandd
soms heb ik het gevoel dat iedereen elkaar kent in dat topic, nou dan sla ik over, gewoon omdat ik dat heel raar vind :+ :+
Verder ben ik sws niet iemand die snel zijn mening geeft of kritiek geeft. Dus ook niet hier op Bokt.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 12:46

Mylady_E schreef:
Reusje0504 schreef:
Een echte confession trouwens; ik lees mee in topics over zwangerschappen, moeilijke kinderen, huilbaby's en andere kindgerelateerde dingen terwijl ik zelf geen kinderen heb en ook niet zwanger ben...

Bopje schreef:
Mijn confession als Stille Melezer: Heel vaak als ik in gesprek ben met mijn vriend, begint dat nog wel eens met: ''Wat ik nou toch weer op Bokt heb gelezen ! :wow: '' En dan komt er een heel verhaal over wat ik meegemaakt heb op bokt.. En dan heb ik het alleen gelezen en vertel t nog door aan buitenstaanders ook, oeps. :o

Aan beide bovenstaande bevind ik mij ook schuldig .... :+

Dit, volkomen. En het feit dat ik dit topic al zeker vier keer heb bekeken :')
Op uk ben ik dan wel weer wat actiever.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 15:31

Akires1 schreef:
Het zou trouwens inderdaad wel leuk zijn, als je via een soort "like" in discussietopics kunt aangeven, met welke stelling je het eens bent.
Dan blijkt vast nog wel eens dat er meer mensen het met een mening eens zijn, die wordt gegeven door iemand die wordt ondergesneeuwd door de meer "expressieve" Bokkers :)

Mee eens! Mis de like of juist dislike knop hier ook wel een beetje. Soms zie ik iets heel leuks, maar heb niet echt een zinnige reactie, een like of hartje knopje zou handig zijn.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 22:33

Stille meelezer meld zich :D zelfs een meelezer in dit topic! Ik heb 8 pagina's lang gevolgd zonder te reageren :D

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:27

DeEenhoorn schreef:
Stille meelezer meld zich :D zelfs een meelezer in dit topic! Ik heb 8 pagina's lang gevolgd zonder te reageren :D

+1 :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:42

Meelezers die voor de likeknop zijn moeten eens gaan lezen op FZ ;) zijn genoeg topics over te vinden

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-16 15:00

Mooi ook hoe dit topic langzaam weer uitdooft omdat iedereen weer in de meeleesmodus is gegaan :)

Akires1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 17:04

Winged schreef:
Meelezers die voor de likeknop zijn moeten eens gaan lezen op FZ ;) zijn genoeg topics over te vinden

Uh, wat is FZ?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 17:32

Laatst bijgewerkt door Abracadabra9 op 03-12-16 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

hafjes_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 17:33

Dit is echt het topic voor mij, en hoewel ik toch veel te veel meelees, is dit topic me nog niet opgevallen! De drempel om te reageren is ook hoog

Ik plaats vooral nooit wat omdat ik vind dat alles al gezegt is, ik niet verkeerd over wil komen en ook vind dat ik te weinig kennis heb :o

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 20:10

Echt een stille meelezer ben ik denk ik niet met mijn 11394 postings (inc HK etc) maar ik lees veel meer dan dat ik reageer.
Meestal kan ik dan geen fatsoenlijke reactie vormen (kom ik niet op woorden/zinnen), is hetgeen wat ik wilde zeggen al (tig keer) gezegd of ik heb gewoon ff geen zin om te typen.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:29

Ik ben ook een stille meelezer. In januari tm maart post ik nog wel redelijk actief in het Wie is de Mol topic, maar als dat voorbij is word ik ook altijd een stuk minder actief. Ik kijk iedere dag wel een aantal keer op bokt, het blijft toch een verslaving. Vooral van lange discussietopics kan ik echt genieten :Y)

_nathalia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:48

leuk topic
Hier ook een stille meelezer.
Vaak is alles al wel gezegd en heb ik niets toe te voegen. En soms valt het me op dat mensen erg slecht lezen en een eigen draai aan iemands reactie geven. Waarna de hele discussie ontspoord. Wel leuk om te lezen maar het nodigt niet uit tot reageren op mensen die niet kunnen lezen :x

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:05

Hier ook een stille meelezer. Ik meng me niet snel in discussies, geef niet zo snel mijn mening als ik de mening die ik heb al voorbij heb zien komen in het topic. En vaak heb ik ook eigenlijk geen zin in typen :Y)
Dagelijks lees ik topics van anderen en ik volg er een aantal, maar post weinig.