Djeradalover schreef:Ik heb al 2 jaar dit jurkje aan met kerst en oud en nieuw![]()
[ [url=m/adZNfW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar wil heel graag deze kopen!
[ [url=m/4fn90R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die zijn beide gaaf!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Ik heb daar ook een hekel aan. Ik zal nooit kleding dragen met diamantjes ofzo erop maar ik hou wel van donkere kleding. Een mooi accent zoals al een simpel sierraad (hoeft geen toeters en bellen te zijn) fleurt het geheel al op. Dat geeft net een mooier beeld.
savannah030x schreef:familie en ikzelf ook een beetje vinden die overknee laarzen zo'n "achter de ramen imago" hebben maar zelf vind ik ze ergens ook wel heel leuk.. twijfel twijfel..
lieveli schreef:Het hangt helemaal af van hoe je ze draagt. Ik zou bij dit setje wel voor enkellaarzen kiezen omdat het een vrij kort jurkje is.

Heb er al 3 jurken vandaan met wat accessoires. Laatst ook hele leuke laarsjes gezien..

HorseTimeXL schreef:Je hebt ook speciale bandjes waarmee je gewone BH bandjes kan verlengen, dan kan je ze onder op je rug kruisen en aan de voorkant vastmaken. Ze heten low back straps, echt ideaal.Super sjiek, alleen dan moet je van die zelfklevende bh dingen. Heeft iemand daar ervaring meeIk heb van mezelf namelijk niet extreem viel zegmaar
zonnebloem18 schreef:HorseTimeXL schreef:Je hebt ook speciale bandjes waarmee je gewone BH bandjes kan verlengen, dan kan je ze onder op je rug kruisen en aan de voorkant vastmaken. Ze heten low back straps, echt ideaal.Super sjiek, alleen dan moet je van die zelfklevende bh dingen. Heeft iemand daar ervaring meeIk heb van mezelf namelijk niet extreem viel zegmaar