18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 15:40

Femm_k schreef:
Nou, ik heb wel een leuke.... (en serieus, dit is niet verzonnen...)

In 2010 voeren we met ons schip op de Caribische zee (werk bij de marine). Er was een Amerikaans kustwachtteam mee met onwijs veel lekkere mannen... vooral 1 daarvan: groot, getint, gespierd met een mooie brede lach. <3 William heette hij. De knappe versie van Vin Diesel (in mijn ogen toen hahaha). Ik was toen net geen 20, en super onzeker, dus hij zag mij zeker niet staan, dat wist ik zeker. Ik was vergeleken met de mooie blonde poppetjes aan boord, veel te lomp en 'gewoontjes'. Ach... in mijn dromen dansden we in het maanlicht... en verklaarde hij mij de liefde (hoewel, wat nou liefde.. daar ging het mij niet om <<) <<) :~ )

Met het schip gingen we uiteindelijk naar Curaçao. Het was mijn eerste keer samen met een collega van me waar ik goed mee om ging. Jong en bleu gingen we met zijn tweeën de wal op. Uiteraard gingen we naar Wet & Wild: the place to be (dat hadden we gehoord)!

Daar aangekomen was er niemand... :\ Dus wij pakten weer de taxi om naar een andere tent te gaan. Weer niemand... nou toch weer terug naar Wet en Wild. Uiteindelijk kwamen we wat dronken matrozen van het schip tegen, en we vroegen waar iederen was. "Daar achter de bosjes" zeiden ze en wezen naar wat bomen. "Oja, die ene Vin Diesel zoekt je" Ik giechelde, en geloofde ze voor geen meter. Ik keek mijn collega aan, we haalden onze schouders op en we gingen toch maar kijken. Met een kriebel in mijn buik, zou hij mij echt zoeken??

Ik voelde me wat stom, dat we door die bosjes gingen... maar... toen hoorde ik toch muziek in de verte..

We liepen het hoekje om, en als een fata morgana kwam er een grote, lichtgevende dansvloer tevoorschijn (voor de kenners van Curacao: dit was Cobana). Het hele schip was er ongeveer... en alsof er een spotlight op hem scheen zag ik hem: William. En hij zag mij....

Hij liep naar me toe en op dat moment begon het nummer van Elvis Crespo: Suavemente . William (half mexicaans) liep met losse heupen recht op mij af. Ik dacht dat ik gek werd!!!!!!! Woeeeeeehhhh ik begon te koken!!! :oo :oo :oo

Hij pakte mijn hand... ik wilde dichterbij hem komen en

BAM

Daar lag ik.... |( |( |( Heel niet charmant gleed ik uit en ging vol op m'n bek... half in een plas met bier...

(het is uiteindelijk nog goed gekomen en we hebben heel veel gedanst, en een prachtige nacht gehad in het Marriot :D waar ik mijn ondergoed ben kwijtgeraakt toen we gingen skinny dippen in het bubbelbad := )

En nu ben ik heel braaf en getrouwd :') (en zou het niet anders willen hoor haha)

whaha ik zag een hele film in mijn hoofd :D

Lotte_Wessel

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:08

Ik lees ook even mee, geweldige verhalen die hier langskomen! Wat betreft miscommunicatie moest ik gelijk denken aan een komedie show die ik laatst zag:
https://youtu.be/iQcyKf3WrhM en dan vanaf 7 minuten. Echt erg grappig!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:11

Lotte_Wessel schreef:
Ik lees ook even mee, geweldige verhalen die hier langskomen! Wat betreft miscommunicatie moest ik gelijk denken aan een komedie show die ik laatst zag:
https://youtu.be/iQcyKf3WrhM en dan vanaf 7 minuten. Echt erg grappig!

haha
ik ben nu aan het kijken.
begin net en nu al leuk (vanaf 7 minuten begonnen uiteraard)
:P

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:20

haha heerlijk!
1 zinnetje heeft hier ook gestaan.. over het vuilnis :P
Maar ik heb gelachen thnx @lotte :)
_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 21:30

Rocamor schreef:
Tivoli schreef:
:') hier krijg ik een heel raar beeld bij [naam] :Y)

Ik was dus niet de enige met dat beeld :D
Omg, neee... _O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:41

Mijn vent is n x in slaap gevallen terwijl die bij mij bezig was met zn vingers :+.

En laatst had hij n actie..... hij was druk bezig bij mij, ik had mn ondergoed nog aan. Hij dacht dat het een naadje was van mn onderbroek die in de weg zat. Dus hij pakt t tussen zn vingers, knijpt erin en wil het opzij trekken. Het was alleen niet een naadje van mn onderbroek maar, jawel, dat knobbeltje van mij..... ik heb echt gejankt van de pijn. (Net als gianti denk ik...)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:43

Haha, okay, ik geef eerlijk toe dat ik dat van dat vuilnis idd van Acda en de Munnik heb gejat. Briljante scets overigens. Ik heb deze show live gezien en vooral dat gedeelte blijft in mijn hoofd zitten.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 22:50

fohadie schreef:
Haha, okay, ik geef eerlijk toe dat ik dat van dat vuilnis idd van Acda en de Munnik heb gejat. Briljante scets overigens. Ik heb deze show live gezien en vooral dat gedeelte blijft in mijn hoofd zitten.

Haha niks mis met goed jatten :P

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 23:38

Hahahahaha ik moet echt lachen!

Ik heb nog een schamende van mezelf:

Ik was een stuk of 13/14 en ging toen altijd met wat vrienden buiten 'chillen'. En dat was dan gewoon beetje op een bankje zitten praten met elkaar, niet stiekem roken/drinken of mensen lastig vallen.
Toen vroegen wat jongens die wat ouder (en knapper) waren of we even mee gingen naar hun. Ja dat wouden we wel.

Ik had nog geen enkele ervaring met jongens, en vond er eentje wel heel erg knap. Hun stonden bij een boomstronk met spijkers en hamers te spelen, en er was een pad daar naar toe met rondom een vijver. Ik dacht, ik ga even kijken wat hun aan het doen zijn en met al mijn moed ging ik er heen. Aangekomen en wel, dacht ik ook mee te doen, ik zet een pasje opzij en mijn been zakte helemaal naar beneden... De vijver in :+.

Ja... Indruk had ik wel achter gelaten, maar niet de goede :')

Ik ben altijd verliefd op hem gebleven en een jaar geleden waren we zelfs serieus bezig. Alleen toen ging ik een half jaar naar het buitenland en was het sprookje geëindigd. Maaar toch voor elkaar gekregen na 4-5 jaar om iets met hem te doen :')

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 00:24

Romantische filmmomenten.. heb niet zo een romantische vent, en dingen die romantisch zouden moeten zijn zijn het niet :') Zoals skinnydippen onder de sterrenhemel en dan er achter komen dat de rivier een paar graden is en er een slang in zwemt. Gewoon niet romantisch maar ijskoud.

Oh hij had een keer de hele kamer vol kaarsjes staan. Zei mn zusje dat men vriend had gebeld of zei dat wilde doen omdat hij was vergeten iets te doen voor ons 1 jaar samen :') dan is het romantische weg

Oja nu schiet me nog iets te binnen. Onze eerste date gingen we ergens wat drinken en daarna bracht hij me naar de trein, zaten daar heel lief samen te wachten en toen zijn bus er aan kwam gaf die me een kus en wilde die eigenlijk bij me blijven en zeiden we nog even dat we elkaar leuk vonden enz. ..., tot hij bedacht dat dat de laatste bus was. Heb nog nooit iemand zo hard zien rennen zie het nog voor me, leek net een hert

Verder dingen zoals bloemetjes meenemen klinkt heel romantisch, maar vindt het stiekem geld verspilling. Vind het wel lief hoor.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 00:37

iirrssjjee schreef:
Mijn vent is n x in slaap gevallen terwijl die bij mij bezig was met zn vingers :+.

En laatst had hij n actie..... hij was druk bezig bij mij, ik had mn ondergoed nog aan. Hij dacht dat het een naadje was van mn onderbroek die in de weg zat. Dus hij pakt t tussen zn vingers, knijpt erin en wil het opzij trekken. Het was alleen niet een naadje van mn onderbroek maar, jawel, dat knobbeltje van mij..... ik heb echt gejankt van de pijn. (Net als gianti denk ik...)

Oef i feel you :(:)

Knoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 02:03

Ik kwam een keer laat thuis van het werk.
Moest het jaar afsluiten, zo was het.
Kom ik thuis ons garagepad oprijden alles donker in huis.
Loop naar binnen en zie dat mijn man heel romantisch allemaal kaarsjes had aangestoken.
Ook zo in de hal op de trap naar boven.

Ik doe de tussendoor op en tegelijkertijd draai ik het licht op volle bak en vraag nog tegelijkertijd bloed serieus "Is de stroom uitgevallen of zo?".

Dussssss,
Net zoals in de film ik wil het...:-)

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 02:11

Dus ... ik heb een relatie gehad met mijn toenmalige beste vriend.

Maar daarvoor toen hij nog mijn beste vriend was heeft die ooit eens jankend bij mij gestaan. Dat hij dacht dat zijn vriendin zwanger was. Dus dan denk je toch dat hij weet hoe het moet :').

Toen waren wij samen en ja voor alles een eerste keer natuurlijk. Samen aan het spelen en toen zei hij van ja ik moet wel nog iets opbiechten.
Ik zo uh ja okey zeg maar...
ja ik heb nog nooit geen seks gehad ..
Uhhh okey en die keer dat je dacht dat ze zwanger was.
Ja uhh dat was na te spelen in de jacuzzi.
Toen kon ik niet meer van het lachen en ben ik uit bed gegleden van het lachen.

Weg moment :')

Knoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 02:56

Ik kwam een keer laat thuis van het werk.
Moest het jaar afsluiten, zo was het.
Kom ik thuis ons garagepad oprijden alles donker in huis.
Loop naar binnen en zie dat mijn man heel romantisch allemaal kaarsjes had aangestoken.
Ook zo in de hal op de trap naar boven.

Ik doe de tussendeur open en tegelijkertijd draai ik het licht op volle bak en vraag nog tegelijkertijd bloed serieus "Is de stroom uitgevallen of zo?".

Dussssss,
Net zoals in de film ik wil het...:-)

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 11:50

kimz_angel schreef:
Dus ... ik heb een relatie gehad met mijn toenmalige beste vriend.

Maar daarvoor toen hij nog mijn beste vriend was heeft die ooit eens jankend bij mij gestaan. Dat hij dacht dat zijn vriendin zwanger was. Dus dan denk je toch dat hij weet hoe het moet :').

Toen waren wij samen en ja voor alles een eerste keer natuurlijk. Samen aan het spelen en toen zei hij van ja ik moet wel nog iets opbiechten.
Ik zo uh ja okey zeg maar...
ja ik heb nog nooit geen seks gehad ..
Uhhh okey en die keer dat je dacht dat ze zwanger was.
Ja uhh dat was na te spelen in de jacuzzi.
Toen kon ik niet meer van het lachen en ben ik uit bed gegleden van het lachen.

Weg moment :')

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:06

Wat een heerlijke dingen komen er voorbij.

Vriendlief terug van tijd buitenland voor werk. Nou romantische verhalen en filmpjes genoeg van. Ik zag het al helemaal voor me... Elkaar in de armen vliegen en kapot knuffelen...je kent het wel, Hello Goodbye achtige taferelen.
Ik dus mooi nieuw jurkje aan, op tijd vertrokken. Stik zenuwachtig maar alles ging volgens plan.

Rijdt ik eerst totaal verkeerd waardoor de zenuwen stijgen.vervolgens een ladder in mijn panty. Reserve panty aan. Ook een ladder. Naja ding maar uit laten.
Dochter honger dus hup, broodje erin. Ondertussen vrouw en kinderen van een collega gevonden om een praatje mee te maken.
Alle collega's van vriendlief komen door de deur, maar hij is nergens te bekennen. Ondertussen blijkt dochter lekker haar brood over mij verkruimelt te hebben.
Als vriendlief uiteindelijk er is is het echt een korte knuffel. Daarna even bij kletsen met collega's die ook waren gekomen. Ik sta daar maar een beetje met dochter.
Zoooo'n domper was dat! Haha

Uiteindelijk bij de auto die lang verwachte knuffel gekregen en thuis is het helemaal dubbel en dwars goed gemaakt. Maar man wal voelde ik me ongemakkelijk op dat vliegveld.

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 12:36

jojootje84 schreef:
Vriendlief terug van tijd buitenland voor werk. Nou romantische verhalen en filmpjes genoeg van. Ik zag het al helemaal voor me... Elkaar in de armen vliegen en kapot knuffelen...je kent het wel, Hello Goodbye achtige taferelen.

Ik begrijp het helemaal, zo zag ik het ook voor me toen ik aankwam op het vliegveld, dat hij daar mooi bij de gate zou wachten om me op te halen en we elkaar in de armen zouden vliegen. Nou mooi niet, hij was nergens te bekennen en toen ik hem belde zei hij "Goh, ik dacht dat je wel naar buiten zou komen naar de parkeerplaats" :')

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 14:36

Silver_Fox schreef:
jojootje84 schreef:

Ik begrijp het helemaal, zo zag ik het ook voor me toen ik aankwam op het vliegveld, dat hij daar mooi bij de gate zou wachten om me op te halen en we elkaar in de armen zouden vliegen. Nou mooi niet, hij was nergens te bekennen en toen ik hem belde zei hij "Goh, ik dacht dat je wel naar buiten zou komen naar de parkeerplaats" :')

Mijn vriend liep me straal voorbij, hij had me niet in een jurkje verwacht :')

AnnickT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 15:57

Het überhaupt hebben van een relatie is bij mij een een romantisch filmmoment wat niet realistisch is :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:11

xxShetLover schreef:
Het überhaupt hebben van een relatie is bij mij een een romantisch filmmoment wat niet realistisch is :')

Ik barst geregeld in lachen uit tijdens dit topic, maar dit is nog wel de allermooiste. _O-
(Ik ben ook single hoor, dus ik mag dat grappig vinden toch? O:) )

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:11

xxShetLover schreef:

+ 1 :')

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 16:14

enamorada schreef:
xxShetLover schreef:

+ 1 :')

haha awh +1 :j :')

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:15

xMaritt en Silver_fox, ook zo erg dus.
Mijn vriend is normaal juist heel romantisch, maar hij had toen geen zin in al die lui en wilde juist lekker alleen knuffelen, zonder anderen erbij...

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:22

Ik had vorige week een lief briefje voor mijn vriend in tas gedaan..hij ging 10 dagen op visvakantie. We verbinding is in zulke gebieden niet altijd goed dus dan spreken we elkaar niet veel. Ik dacht als hij dan z'n tas uitpakt heeft 'ie een lief berichtje van mij. :D

Had ik 'm per ongeluk in de tas van z'n vismaat gedaan.. :')

Gelukkig stond er niet al te 'spannende' dingen op :=

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:23

xApple schreef:
Ik had vorige week een lief briefje voor mijn vriend in tas gedaan..hij ging 10 dagen op visvakantie. We verbinding is in zulke gebieden niet altijd goed dus dan spreken we elkaar niet veel. Ik dacht als hij dan z'n tas uitpakt heeft 'ie een lief berichtje van mij. :D

Had ik 'm per ongeluk in de tas van z'n vismaat gedaan.. :')

Gelukkig stond er niet al te 'spannende' dingen op :=

haha
Die snapte gelukkig wel dat het briefje niet voor hem bedoeld was? _O-