Femm_k schreef:Nou, ik heb wel een leuke.... (en serieus, dit is niet verzonnen...)
In 2010 voeren we met ons schip op de Caribische zee (werk bij de marine). Er was een Amerikaans kustwachtteam mee met onwijs veel lekkere mannen... vooral 1 daarvan: groot, getint, gespierd met een mooie brede lach.William heette hij. De knappe versie van Vin Diesel (in mijn ogen toen hahaha). Ik was toen net geen 20, en super onzeker, dus hij zag mij zeker niet staan, dat wist ik zeker. Ik was vergeleken met de mooie blonde poppetjes aan boord, veel te lomp en 'gewoontjes'. Ach... in mijn dromen dansden we in het maanlicht... en verklaarde hij mij de liefde (hoewel, wat nou liefde.. daar ging het mij niet om
![]()
![]()
)
Met het schip gingen we uiteindelijk naar Curaçao. Het was mijn eerste keer samen met een collega van me waar ik goed mee om ging. Jong en bleu gingen we met zijn tweeën de wal op. Uiteraard gingen we naar Wet & Wild: the place to be (dat hadden we gehoord)!
Daar aangekomen was er niemand...Dus wij pakten weer de taxi om naar een andere tent te gaan. Weer niemand... nou toch weer terug naar Wet en Wild. Uiteindelijk kwamen we wat dronken matrozen van het schip tegen, en we vroegen waar iederen was. "Daar achter de bosjes" zeiden ze en wezen naar wat bomen. "Oja, die ene Vin Diesel zoekt je" Ik giechelde, en geloofde ze voor geen meter. Ik keek mijn collega aan, we haalden onze schouders op en we gingen toch maar kijken. Met een kriebel in mijn buik, zou hij mij echt zoeken??
Ik voelde me wat stom, dat we door die bosjes gingen... maar... toen hoorde ik toch muziek in de verte..
We liepen het hoekje om, en als een fata morgana kwam er een grote, lichtgevende dansvloer tevoorschijn (voor de kenners van Curacao: dit was Cobana). Het hele schip was er ongeveer... en alsof er een spotlight op hem scheen zag ik hem: William. En hij zag mij....
Hij liep naar me toe en op dat moment begon het nummer van Elvis Crespo: Suavemente . William (half mexicaans) liep met losse heupen recht op mij af. Ik dacht dat ik gek werd!!!!!!! Woeeeeeehhhh ik begon te koken!!!![]()
![]()
![]()
Hij pakte mijn hand... ik wilde dichterbij hem komen en
BAM
Daar lag ik....![]()
![]()
Heel niet charmant gleed ik uit en ging vol op m'n bek... half in een plas met bier...
(het is uiteindelijk nog goed gekomen en we hebben heel veel gedanst, en een prachtige nacht gehad in het Marriotwaar ik mijn ondergoed ben kwijtgeraakt toen we gingen skinny dippen in het bubbelbad
)
En nu ben ik heel braaf en getrouwd(en zou het niet anders willen hoor haha)
whaha ik zag een hele film in mijn hoofd