RiannaB schreef:- Ik heb nooit leren koken en toen ik met mijn vriend op mijn 23e ging samenwonen moest ik van internet en uit een kookboek halen hoe je aardappelen en groenten kookt. En nog steeds moet ik weleens in een kookboek opzoeken hoe lang je ook alweer bloemkool moet laten koken bijvoorbeeld.
Oeh, ik dacht ik was de enige die nooit heeft leren koken
Ik heb dat ook nooit geleerd voor ik op mijzelf ging wonen en ik moet bekennen dat ik voor ik met mijn man trouwde veeeeeeel meer kant en klaar maaltijden en afhaal eten bestelde dan goed is voor iemand die een kind probeert groot te brengen
mijn man daarentegen kan heerlijk koken en van hem ik heb het ook best aardig geleerd (lees: het eten dat ik gekookt heb hoeft meestal niet meer direct doorgeschoven naar de hond....
) 

ik wil zelf wel heel graag kinderen, maar die laatste weken houden me wel tegen. (Ik heb het idee dat ik zelf in de breedte zal groeien, waardoor ik mezelf maandenlang afgrijselijk lelijk zal gaan voelen.)
en dat weet de hond ook want zodra er iemand de trap opkomt gaat ie heel snel in zijn eigen mandje liggen