Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:27

RiannaB schreef:
- Ik heb nooit leren koken en toen ik met mijn vriend op mijn 23e ging samenwonen moest ik van internet en uit een kookboek halen hoe je aardappelen en groenten kookt. En nog steeds moet ik weleens in een kookboek opzoeken hoe lang je ook alweer bloemkool moet laten koken bijvoorbeeld.

Oeh, ik dacht ik was de enige die nooit heeft leren koken :+ Ik heb dat ook nooit geleerd voor ik op mijzelf ging wonen en ik moet bekennen dat ik voor ik met mijn man trouwde veeeeeeel meer kant en klaar maaltijden en afhaal eten bestelde dan goed is voor iemand die een kind probeert groot te brengen :+ mijn man daarentegen kan heerlijk koken en van hem ik heb het ook best aardig geleerd (lees: het eten dat ik gekookt heb hoeft meestal niet meer direct doorgeschoven naar de hond.... :Y) )

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:29

ik vind sommige dingen echt grappig om te lezen en bij veel herken ik mijzelf ook.

1. ook ik ben nog steeds bang in het donker
2. ook ik stalk mensen op facebook, vooral de mensen die ik niet mag :D
3. ik ben bang als ik alleen thuis ben en durf niet het alarm op het huis te zetten(stel t gaat af.... durf ik t niet uit te zetten)
4. ik ben een echte aggresieveling in het verkeer. vooral mensen die te langzaam rijden of verkeerd richting aangeven( denk aan een bocht die afbuigt naar links, en dan knipperlicht aangeven naar links??)
5. Ik heb zo nu en dan dagen dat ik het liefste thuis in mijn bed wil gaan huilen
6. Ik hou echt niet!! van het strand (mijn vriend wel en ik ga toch telkens mee voor hem)
7. Ik irriteer me snel aan mensen op school, vooral wanneer ik wil leren of iets wil doen aan school
8. Ik hou totaal niet van kinderen, wat in de horeca soms moeilijk is maar vind ze toch best wel irritant
9. Ik het vies vind als iemand in bed eet of er liggen teennagels in bed..... bah bah bah
10. Ik ben een toch best wel snel jaloers
11. Ik kijk te vaak wanneer mijn vriend online is geweest op whatsapp en denk dan met wie hij allemaal appt??, zijn toch zijn vrienden
12. Ik maak mezelf gek met rare gedachtens soms bij mijn vriend( vind hij niet leuk)
13. ik erger me aan veel eetgewoontes, smakken, met je vork langs je tanden gaan

eentje die ik zelf wel grappig vind
14. ik vind het leuk op recenties te lezen van o.a. mijn werk en mijn oude werk(horeca)
Laatst bijgewerkt door xTweetyx op 17-10-16 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:30

Oh jee nu moet ik ook natuurlijk

1. Ik heb geen gene. Ergens in mijn pyjamashirt en onderbroek rondlopen vind ik niet erg, bijv introkamp waar ik niemand kende gewoon de gang op om naar de wc te gaan
2. Bovenstaande geld alleen niet voor in het appartement waar ik al ruim een half jaar met 2 andere studenten (meiden) woon.
3. Ik ga veel te weinig uit en stappen enzo (bij gebrek aan vrienden en social skills om makkelijk nieuwe vrienden te maken), en elke keer als we dan wel gaan zeg ik weer hoe leuk het is en dat ik het vaker moet doen. En het wordt nooit vaker. En thuis alleen een drankje is lang zo leuk niet.
4. Ik vind de douche op mijn kamer in Groningen echt vreselijk, dus ik plan mijn douches nu zo in dat ik zo min mogelijk daar douche en zo veel mogelijk thuisthuis
5. De was die op dit moment aan mijn wasrek hangt hangt daar nu al een week of 2
6. Ik heb vaak het probleem dat ik niks te vertellen heb. En vervolgens blijft het awkward stil aan de tafel in de pauze.
7. Ik kan altijd door dromen over zwanger zijn, maar kinderen hoef ik voor nu en in de toekomst ook eigenlijk totaal niet. Zwanger zijn lijkt me geweldig, maar een kind hebben gewoon niet :+ Misschien komt dat later
8. Ik heb er echt een hekel aan wanneer mijn moeder loopt te zingen.
8.2 eigenlijk geld dit voor iedereen die zingt wanneer het niet in een club/kroeg is
8.3 dit geld natuurlijk niet voor mezelf :+
9. Ik heb een 3DS en ik ben echt dol op dat ding
10. Ik heb een echt zwak voor knuffelbeesten. Zonder knuffel slaap ik niet. Ik heb vorig jaar met sinterklaas (17 jaar) een robijntje beer gekregen en stiekem was dat het beste cadeau van allemaal ook al had ik nog best wat andere leuke cadeautjes gekregen.
11. Ik heb een keer ruzie tussen mijn tante en mijn moeder veroorzaakt toen de tijden met schoolschaatsen niet klopte, en mijn neefje riep dat hij dan wel 1e had kunnen worden maar mijn broertje was sneller en toen riep ik dat dat kletskoek was.
12. Ik wil heel graag nieuwe vrienden maken maar ik weet niet goed hoe.
13. Eigenlijk mis ik gewoon een beetje een beste vriendin. Zo iemand als ik op de basisschool had, maar wij zijn uit elkaar gegroeid
14. Ik heb er echt een rothekel aan wanneer mensen zeggen 'doe maar rustig hoor' oid. Bijvoorbeeld wanneer ik achter de kassa zit met een lange rij, ik al iemand heb omgeroepen die er nog niet is en er dan iets mis gaat waardoor er iets over moet ofzo. Blijkbaar lijkt het dan van buiten of ik in paniek begin te raken, maar van binnen BEN IK RUSTIG DUS ZEG DAT NIET hoe lief bedoelt ook.
15. Zelfde geld voor 'niet zenuwachtig zijn, gewoon zien hoe het gaat'/'niet nerveus zijn', en mij proberen te kalmeren wanneer ik verdrietig ben. Maakt het allemaal alleen maar erger.
16. Ik mis een aantal vriendinnen enorm, maar weet ook dat het nooit meer hetzelfde zal zijn als vroeger.
17. Ik heb een tijdje Tinder gehad, maar ik swipete letterlijk iedereen naar links. Ik ben te angstig en te kritisch om leuk te swipen.
18. Ooit heeft een jongen een ijsje voor me gekocht omdat ik mijn geld niet bij me had, en ik zou hem terug betalen. Dit heb ik nooit meer gedaan.

Tot zover eerst maar, al kan ik nog wel even door gaan.

Love2sk8

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:47

Wat een geweldig topic is dit _/-\o_

-Ik moet altijd huilen als ik iets heel grappig vind, dat is ook de reden dat ik geen makeup op doe naar school :+
-Ik ben echt heel bang voor slakken
-Vaak verlang ik echt naar een wereld zonder moderne technieken. Gewoon alleen leuke mensen, dieren en de natuur.
-Ook ik praat engels tegen mijzelf, maar als ik engels moet praten tegen anderen, lukt dat niet...
-Ik vraag mij soms echt af hoe anderen denken, en dan voel ik mij even heel erg slim :Y)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:52

1. Ik ben bang voor wormen..
2. Ik heb 0.0 interesse in
Spoiler:
sex maar wil wel graag kinderen

3. Slaap nog met een beer.
4. Ik kijk graag naar films voor kleine kinderen.

En de rest komt later :P

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:52

1. Ik werk in de erotische sector, online en geheel anoniem en niet achter de webcam. Ik beantwoord berichten na mijn burn-out via online profielen, als mensen vragen wat ik doe werk in in de online entertainment (dan denken ze aan video's editen als zzp'er) :P

2. Ik heb een bloedhekel aan de was, en vooral het opvouwen, mijn moeder vind dit een vreselijke eigenschap aan mij, wij leven uit de wasmand. Dus als ze komt dan zet ik een enorme bult met was in de schuur, en dan zegt ze ik ben weer trots op je kind bij het zien van de lege wasmand..

2.1 strijken net zo'n bloedhekel aan, als m'n vriend voor de 10e keer zeurt over zijn overhemd, hang ik hem tijdens het douchen op en föhn hem vervolgens glad, gestreken hoor schat! :P

2.2 ik was echt pas op het moment dat bijna alles op is.. Tot grote ergernis van aanverwant artikel.

3. Al onze vrienden hebben kinderen inmiddels, net zwanger of net bevallen. De ene nog lelijker als de ander. Op de een of andere manier schijn ik met het "wat een schatje" niet zo'n goede poker-face te hebben. Feliciteren doe ik nu alleen nog op Facebook..

3.1 Vrienden die baby's aan me geven vind ik heel ongemakkelijk, niet fijn en weet niet wat ik ermee moet. Dus kind blijf heel awkward in de lucht hangen terwijl ik paniekerig om me heen kijk waar ik het kwijt kan..

4. Ik vind het ontzettend lekker om over mijn rug gekriebelt te worden ook als ik geen jeuk heb, terwijl ik tegen vriendlief altijd zeg dat ik jeuk heb.. Maar gewoon zin heb om over m'n rug gekriebelt te worden.

5. Ik vind mannen deodorant veel lekkerder als vrouwen deo, werkt in mijn optiek ook veel beter?

6. Ik doe wedstrijden met de hond, en ik droom altijd dat ik tijdens zo'n proef opeens heel erg aan de diarree raak, ik neem preventief dan 2 loperamide in, zodat ik een week niet hoef..

7. Mijn vriend zijn sokken zitten veel lekkerder, en hij zich maar afvragen of hij nou zoveel paar al heeft gedragen..

8. Als ik alleen ben dans ik met de hond door de kamer, samen, gewoon omdat het kan.

9. Ik kreeg ooit als verjaardagscadeau een jaarabonnement op de flair, terwijl ik de Linda graag wilde, heb zo gefaked dat ik het leuk vond dat ik er nu voor de 3e jaar al eentje heb als cadeau van oma. In werkelijkheid breng ik ze meteen naar de buurvrouw van 60+ die er wel erg blij mee is.. Dit jaar opperde ik dat de Linda misschien leuk was, maar volgens oma is dat popi jopi gedoe en niks boeiends en een slap blad van een BN'er..

10. Als er ruzie is waar ik bij ben krijg ik vreselijk de slappe lach, die ik dan amper in kan houden.. :D

Dat was het wel :P

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:55

Fish_n_Chips schreef:
juliar99 schreef:
- ik kan me zo erg irriteren aan fouten in dt/t/d :j

Maar niet aan contaminaties?

Haha nee, maak daar nog zoveel onbewuste fouten in :( :P

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:56

Geweldig topic dit !

- Ik moet altijd alle shampoo en doucheschuim flessen enzo eerst onder de douche houden voordat ik de fles openmaak. Geen idee waarom ik dit doe.
- Mijn kussen moet altijd recht liggen, anders kan ik niet slapen.
- Iedereen van mijn studie gaat vaak uit en drinkt veel, ik heb daar niet zo'n behoefte aan en voel me er daardoor altijd het buitenbeentje omdat ik bijna nooit mee ga.
- Ik kan mezelf helemaal gek maken met gedachtes.
- Ook ik bedenk een scenario voordat ik ga slapen.

En waarschijnlijk is er nog wel meer maar dat kan ik nu even niet bedenken haha.

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:04

laraxXxemma schreef:

1. Ik heb geen gene. Ergens in mijn pyjamashirt en onderbroek rondlopen vind ik niet erg, bijv introkamp waar ik niemand kende gewoon de gang op om naar de wc te gaan
13. Eigenlijk mis ik gewoon een beetje een beste vriendin. Zo iemand als ik op de basisschool had, maar wij zijn uit elkaar gegroeid
16. Ik mis een aantal vriendinnen enorm, maar weet ook dat het nooit meer hetzelfde zal zijn als vroeger.

Amen. Beste vriendinnen worden? :')

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:07

KirstenHorse schreef:
laraxXxemma schreef:

Amen. Beste vriendinnen worden? :')

Jaa! Kom je langs in Groningen :')

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:21

1Ik ben bang om alleen op onze boerderij te zijn, met de eerste buren 300 meter verderop zijn
2ik dus nooit ga slapen voor iemand terug is en alle lampen aan laat, zelfs buiten :P
3ik misofonie heb, en dus soms erg onredelijk kan zijn als iemand smakt, of mij irriteert met geluidjes
4ik mij ooit heb laten opjutten om een takje naar een paard te gooien zodat die zou gaan draven
5ik hem niet raakte, maar mijn vriendin wel, maar dat ik gesnapt werd en zij niet
6ik door bovenstaande 2 jaar niet op desbetreffende stal durfde te komen, dus ook met de hondencursus daar ben gestopt
7Ik een super scherp gehoor heb wat betreft hoge tonen of een mobiel die ergens in de verte afgaat, maar als iemand iets zegt versta ik het vaak de 1e keer niet en moet het dan vragen
8 ik ervan geniet als ik ergens mijn rat meeneem en iemand er heel erg van schrikt :')
9 ik whatsapjes/pb's/emails/voicemails soms niet durf te lezen of luisteren bang voor slecht nieuws of boos bericht terwijl daar 9vd10x helemaal geen reden voor is.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:40

*komt binnenkort langere versie gaat nu niet*

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:46

Ik heb er nog een paar

1. Dat ik stiekum wel zou willen trouwen. Terwijl ik dit vroeger echt niet wou.
2. Dat ik nu ook bang ben dat ik, net als 1. Toch ooit wel kinderen wilt... (terwijl ik ze gewoon echt niet wil)

3. Ik heel goed zelf t dekbed kan opschudden zonder dat t dekbed dubbel in overtrek ligt. maar dit me vriend laat doen.

4. Ik ook echt maar ook echt niet ramen kan zemen. Ik krijg altijd strepen. Zelf met de technische snufjes die volgens me moeder dan echt geen strepen krijgt. Ik wel voor elkaar krijgt

5. Hoe later t op de avond is, hoe slechter mijn spelling en zinsopbouw wordt met typen.. ben er zowizo al niet goed in

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:50

plutolover schreef:
4. Ik ook echt maar ook echt niet ramen kan zemen. Ik krijg altijd strepen. Zelf met de technische snufjes die volgens me moeder dan echt geen strepen krijgt. Ik wel voor elkaar krijgt,

Zo herkenbaar. Net zoals strijken zonder kreukels. Ook zo'n onmogelijke opgave. -O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:58

senna21 schreef:
plutolover schreef:
4. Ik ook echt maar ook echt niet ramen kan zemen. Ik krijg altijd strepen. Zelf met de technische snufjes die volgens me moeder dan echt geen strepen krijgt. Ik wel voor elkaar krijgt,

Zo herkenbaar. Net zoals strijken zonder kreukels. Ook zo'n onmogelijke opgave. -O-

Strijken daar begin ik gewoon niet aan.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:11

Geweldig topic!

Ik ben doodsbang voor vlinders en motten, sla compleet in paniek als er eentje in de kamer zit
Ik geef spontaan over als ik een naaktslak zie
Hoewel ik zelf 7 kinderen heb vind ik andermans kinderen verschrikkelijk en kan ik er ook niets mee.
Ik vind visite verschrikkelijk, ben ook een hele slechte gastvrouw.
Van de week heb ik mijn man gebeld om te vertellen dan hij zijn telefoon was vergeten (met de vergeten telefoon in mijn hand)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:18

Hmm heb er toch nog wel een paar.....

- Ik heb jarenlang niet op de wc bril durven te zitten. Er zat eens een eng beestje in het toilet, op zo'n plat stuk en zelfs nu 'sta' (hang er boven) ik nog wel eens, maar dat is dan meestal omdat mijn broertje over de rand plast %)
- Ik durf 'mijn grote behoefte' nooit ergens anders dan thuis of bij mijn oma te doen. Dit omdat op een of andere manier het toilet altijd verstopt raakt...
- Spinnen vind ik doodeng, terwijl juist ik degene was die ze vroeger uit de kelder vistte.
- Stiekem kijk ik nog steeds naar Nickelodeon en Dinsey Channel :P
- Ik praat tegen dieren. Een of twee jaar terug reed een meisje in onze groep die daar echt niet tegen kon, vond ze maar raar. Rara wat we gezamelijk gingen doen met poetsen en opzadelen. Juist. Tegen de paarden praten :+

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:35

Oke nu een paar van mij:

- ik haat het als mijn moeder eet, ik irriteer me zo aan gaar kauwgeluiden.

- ik peuter ook in mijn neus.

- voordat ik ga slapen verzin ik indd een scène/verhaaltje.

- ik plas ook onder de douche omdat ik te lui ben om dan naar de wc te lopen (die er naast staat).

- ik ontzettend lui ben.

- ik alles wat vliegt en zwemt (behalve dolfijnen) echt doodeng vind.

En er zijn er vast nog veeeeeeeeeeeel meer dus die komen vast nog wel een keer Haha!

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:54

Leuk topic!
Nou even denken..

1. De radio mag nooit op een oneven getal staan

2. Ik trek velletjes overal van af

3. Houd van puistjes knijpen tot zo erg dat mijn broertje en ik elke avond om 8u samen lopen te "ploppen" want zo noemen we het :')

4. Ik tegen dieren en tegen mezelf praat

5. Het leuk vind om vrienden te plagen om met mijn telefoon de tv uit te zetten

6. Waar ik mij eigenlijk flink voor schaam, dat ik eigenlijk best bang ben voor mensen..

Nou dat was hij dan :P

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 00:02

Oh ik vind trouwens zwangere vrouwen tijdens de eerste weken van zwangerschap mooi, maar in hun laatste weken van de zwangerschap lelijk dik. :o ik wil zelf wel heel graag kinderen, maar die laatste weken houden me wel tegen. (Ik heb het idee dat ik zelf in de breedte zal groeien, waardoor ik mezelf maandenlang afgrijselijk lelijk zal gaan voelen.)

Ik kan niet boven een toiletbril hangen en plassen, iets met in broek plassen, dus moet altijd zitten. Meestal vraag ik aan m'n vriend of t schoon is, anders houd ik het op.

Ik kan niet poepen op het werk, maar soms MOET je echt en dan probeer ik op tijden te gaan zodat andere collega's niet gaan en het dus niet gaan denken/merken.

Ik dacht dat samen wonen een makkie was, pffffffff!

Als ik geen gemiste voicemail heb, bel ik niet terug als ik het nummer niet ken.

Ik laat altijd de sokken als enige aan de waslijn hangen omdat ik het te lang vind duren om paren bij elkaar te zoeken.

Ik gooide vroeger m'n teennagels achter het bed.

Ik durf m'n auto niet in een wasstraat te rijden, een soort wasstraatfobie, doordat een x een vrouw voor mij niet goed de wasstraat is ingereden.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 00:09

Heerlijk topic! Ik blijf volgen :D
Misschien maak ik nog een deel 2 _O-

1-Ik ben dol op leedvermaak.

2-Ik lieg altijd over mijn gewicht, tegen iedereen

3-Ik slaap altijd op mijn buik. Anders kan ik niet slapen

4-Soms neem ik mijn hond bij me in bed terwijl dat niet mag van mijn ouders O:) en dat weet de hond ook want zodra er iemand de trap opkomt gaat ie heel snel in zijn eigen mandje liggen _O-

5-Ik heb een hekel aan onbekende wc's. Alleen thuis vind ik de wc oké. (Heeft ook lang geduurd hoor, ik was toen ik klein was heel erg bang voor de wc _O- )

6-Mensen hebben altijd een heel ander beeld van mij dan hoe ik mezelf zie

7-Ik kan buikdansen

8-Ik kan er niet tegen als iemand pure suiker(klontjes) eet. Brrrr. Dat geknars.

9-Ik vind het heerlijk om te weten waarom mensen dingen doen. Al is het maar de manier hoe iemand zijn pen vasthoud.

10-Ik raak in paniek als mensen zeggen "ik wil even met je praten"

11-Ik hou van netheid en overzichtelijkheid, maar ik ben een gigantische sloddervos

12-Ik raak altijd alles kwijt

13-Ik heb altijd een boekje/notitieblok bij me om op te tekenen of dingen op te schrijven zodat ik mijn hoofd leeg kan maken of iets op kan schrijven zodat ik het onthoud.

14-Ik zet mijn muziek altijd te hard, maar ik heb geen gehoorbeschadiging

15-Ik neem me altijd voor om dingen veeel later aan mensen te vertellen, maar dat is eigenlijk slap uitstellen en dat doe ik nooit meer. :=

16-Ik ben net als vele anderen hier een beruchte Facebookstalker. Vooral leraren en oude crushes zijn favoriet ~~}>

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 00:24

- Ik lach veel om mijn eigen grapjes. Daarbij maak ik veel printscreens van mijn gesprekken waarin ik leuke grapjes maak. Deze stuur ik naar mijn beste vriendin zodat zij ook nog even om mij kan lachen.
- Mijn sarcasme niveau is zo hoog dat mensen vaak denken dat ik een grapje maak wanneer ik iets onaardigs zeg. Diep in mijn hoofd denk ik "Pffff sufkop."
- Na drank en op feestjes beland ik altijd in een intieme omhelzing met staande voorwerpen. Denk hierbij aan een lantaarnpaal, boom, Hek of iets anders dat knuffelbaar is na een fles wijn.
- Ik doe vaak of iets me helemaal niks doet, zodat mensen het al snel niet leuk meer vinden om het naar voren te halen :P

Ga zo maar door

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 00:29

Ik kan de namen van mijn 2 kinderen boeren.Topgeheim in ons gezin :D Dochter 2 is als peuter van boven de trap op haar buik naar beneden gevallen omdat ik het hekje was vergeten.Topgeheim voor oma.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 18-10-16 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

noox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 00:30

Ik heb wel eens, toen ik 4/5 (denk ik, heb echt geen idee meer) jaar oud was, een mier gedood. Ja, een mier.
Ik had een steen en ik wilde weten wat het witte ding was dat die mier bij zich had. Dus ik dacht, als ik het witte ding van de mier af schraap kan ik het oppakken. Maar, op de een of adnere manier heb ik de mier toen geplet (eerst had ik hem ingesloten met de steen). Ik vond het zoooo erg! Ik vond het super zielig en volgens mij heb ik er zelfs een nachtmerrie over gehad.
Ik was zo jong maar het was zo'n schok dat ik het nog heb onthouden :')

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 00:31

nu ik stuk voor stuk teruglees zie ik zoveel dingen die ik ook doe :P

Ik pikte altijd een wc rol in de kroeg als ik naar huis ging met de fiets. Dan kon ik iig goed wildplassen en had ik wc papier *\o/*

Ik misdraag me dusdanig erg na bepaalde avonden dat ik in de ochtend mijn app niet durf te openen. Meestal is er drank in het spel en werd ik gedwongen om te drinken :D

Mijn tv volume moet altijd op een 0, 5 of een even getal staan anders krijg ik kriebels.

Als ik fiets, race ik met medeweggebruikers.