Nachtmerries, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meremeer

Re: Nachtmerries, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 15:13

Jeetje niet het hele topic gelezen maar wat een heftige nachtmerries hebben jullie soms! Durf dat van mij bijna niet te melden zo haha valt reuze mee.
Ik heb zelf meestal 1 x in de 2 à 3 maanden echt een nachtmerrie en droom wel iedere nacht, dat ik me kan herinneren, maar de laatste tijd is het heel raar. Ik droom normaal over leuke dingen en het heeft ook nooit zo'n invloed op de rest van mijn dag. Tot ik 3 weken geleden ineens een hele erge nachtmerrie had, ik woon nog thuis en slaap dus meestal alleen, tenzij mijn vriend hier is. Nu heb ik hierna een uur wakker gelegen en was ik de hele volgende dag van slag.
Sinds die nacht droom ik dus iedere nacht heel levendig en het zijn niet per sé nachtmerries maar ik heb er wel grotendeels de volgende ochtend last van. Doordat het zo levendig is wordt ik er vaak wel zelf uit wakker, beseffend dat het nep was maar toch maal ik er de rest van de ochtend mee in mijn hoofd.
Vaak zijn het dingen die ik graag wil hebben of dat ze gebeuren of juist dingen die ik eng vind, maar niet zo heftig als een nachtmerrie dus. Heel frustrerend want het is niks ergs en toch blijft het bij me de rest van de dag. Ik weet niet of iemand dit herkent?

In ieder geval veel sterkte aan de rest die er zo te horen vaak veel erger last van hebben als ik!