Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Flessuh schreef:Willeke_ schreef:8 Mannen!
Haha, niet al m'n collega's weten hiervan. Dus ik zeg net tegen een collega: yesssss ik heb al 8 mannen.
Waarop mijn andere collega een wenkbrauw optrekt 'jij bent 8 mannen?'
zolang ze niet denken dat je met 8 mannen tegelijk date
gohya schreef:Mijn zoon [28] is ICTer en vrijgezel,en wil best mee doen.Maar de anderen mannen op zijn werk,daarvan zijn de meeste geen vrijgezel.Dus dat is erg jammer.
Willeke_ schreef:gohya schreef:Mijn zoon [28] is ICTer en vrijgezel,en wil best mee doen.Maar de anderen mannen op zijn werk,daarvan zijn de meeste geen vrijgezel.Dus dat is erg jammer.
Leuk leuk! Misschien kan hij nog wat collega's enthousiast maken die wel vrijgezel zijn?
Mocht hij (en collega's) mee willen doen, stuur me dan even een pbtje met naam, leeftijd en woonplaats!
Willeke_ schreef:gohya schreef:
Leuk leuk! Misschien kan hij nog wat collega's enthousiast maken die wel vrijgezel zijn?
Mocht hij (en collega's) mee willen doen, stuur me dan even een pbtje met naam, leeftijd en woonplaats!
Ik geef het vanavond door aan hem en vraag of er nog wat collega's mee willen doen.
Ik kan je dan vrijdag op zijn vroegst een PB sturen,word vanmiddag opgenomen.
Wubwub schreef:Waarom wachten? Organiseren staat vrij toch?
Gaat lekker TS, komt het verslag straks ook hier in dit topic te staan?
Willeke_ schreef:Wubwub schreef:Waarom wachten? Organiseren staat vrij toch?
Gaat zeker lekker! Nog een aanmelding van een man
Het wordt langzamerhand tijd een datum te gaan prikken.
Ik zal idd een verslagje schrijven voor op bokt
Inmiddels ook een mail ontvangen van de Irish pub waar we evt zouden kunnen afspreken met hun mogelijkheden. Een buffet is misschien ook wel leuk en wat meer ongedwonge + je kunt schaamteloos ergens anders gaan zitten.
Willeke_ schreef:Wubwub schreef:Waarom wachten? Organiseren staat vrij toch?
Gaat zeker lekker! Nog een aanmelding van een man
Het wordt langzamerhand tijd een datum te gaan prikken.
Ik zal idd een verslagje schrijven voor op bokt
Inmiddels ook een mail ontvangen van de Irish pub waar we evt zouden kunnen afspreken met hun mogelijkheden. Een buffet is misschien ook wel leuk en wat meer ongedwonge + je kunt schaamteloos ergens anders gaan zitten.