Haar doneren, wel of niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maj0

Re: Haar doneren, wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 17:26

Hier ook aan het sparen om mijn haar tte laten doneren. Maar zo lang als het hier boven is heb ik het niet.

Maar heb wel een ontzettend dikke bos. Hoop voor de kerstdagen te kunnen doneren. Nu nog goeie kapper vinden die het wil doneren.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 17:29

Hoe zit het inmiddels TS?

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 17:50

Mooi resultaat Klis, staat echt leuk zo! :)

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 17:55

Wat leuk al die nieuwe kapsel! Ik twijfel heel erg of ik het ga doen.

Afbeelding

Momenteel is het zo lang in een staart, heb even geen betere foto. Ik dacht altijd ik knip het gewoon af als het lang genoeg is, groeit toch wel weer terug! Maar nu heb ik het een keer tot net aan mijn schouders gehad, en iedereen was er over uit dat kort haar mij niet staat :+ Dus nu twijfel ik echt, het groeit wel terug maar de periode tot het weer lang is duurt ook wel even..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:37

Dat korte kapsel staat inderdaad goed Klis! 40 cm is een behoorlijk eind, maar je kapsel is er wel vlotter en mooier van geworden!

Ik vind dat super lange bij bijna niemand mooi staan, het is snel zo oubollig en plat en je kan er zo weinig mee, want ook een modelletje er in knippen is vrijwel nutteloos, en volume krijgen is het vaak te lang en zwaar voor.. :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:45

Shanna schreef:
Dat korte kapsel staat inderdaad goed Klis! 40 cm is een behoorlijk eind, maar je kapsel is er wel vlotter en mooier van geworden!

Ik vind dat super lange bij bijna niemand mooi staan, het is snel zo oubollig en plat en je kan er zo weinig mee, want ook een modelletje er in knippen is vrijwel nutteloos, en volume krijgen is het vaak te lang en zwaar voor.. :=

Bij mij stond het wel degelijk erg mooi maar ik had dan ook krullen en heel veel volume, was echter een hel qua gewicht.. dus ben heel gauw naar bh bandje lengte maar en blij dat het nu kort is. Al hangt het alweer over m'n schouders :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:40

Ik heb er altijd een paardenstaart in maar dat vind ik zelf heel erg leuk :P

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 21:43

Ontzettend leuk Klis :j
Veel vlotter inderdaad!
Mijn haar wordt nu wel heel piekerig en dun in de punten. Ik zal er binnenkort toch aan moeten geloven. 30cm eraf :=

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:37

Afbeelding

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:05

Staat echt super leuk en vlot!
Vind je ook jonger lijken!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:44

ohjee nog jonger, mensen schatten me al zo jong. ( en dat met 2 kinderen en bijna 30 ) haha.

vind het zelf ook niet tegen vallen en jeetje wat makkelijk 3 x borstelen en ik ben klaar haha(zelfs met nat haar).

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 19:45

Wat een leuke foto's! Klis, wat staat dat super leuk zeg! :D

@ StalNollie, ik vind het jou ook heel leuk staan! Hoeveel is eraf gegaan?

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:46

Staat je heel goed StalNollie! Mooie lengte en de puntjes vallen zo leuk <3

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 21:55

Ik kom dit topic even omhoog schoppen :D
Wil over een poosje ook voor het eerst mijn haar gaan doneren. Het groeit de laatste tijd zo snel dat ik het wel aandurf.
Moet nog een centimeter of 5-10 bij groeien, want wil het in een lange bob laten knippen! En 30cm eraf is toch best veel. :')
Dus hoop dat het snel genoeg groeit en niet te dood wordt. :+

Dit is mijn haar nu:

Afbeelding

En zoiets wil ik: https://nl.pinterest.com/carovanh/haar/

Ben nu best benieuwd: hoe is het jullie voor het eerst bevallen? Veel moeite met staart indoen oid? Of juist erg pluizig/krullig haar gekregen ineens? Of juist super blij mee?

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 21:57

Ik twijfel nog steeds :+

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 22:05

TerraHowrse schreef:
Ik twijfel nog steeds :+

Je zei dat je het tot net over je schouders laat knippen, maar aan je foto te zien lijkt dat wel meer dan 30cm dus kan je toch gewoon doneren? :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 23:55

StalNollie schreef:
ohjee nog jonger, mensen schatten me al zo jong. ( en dat met 2 kinderen en bijna 30 ) haha.

vind het zelf ook niet tegen vallen en jeetje wat makkelijk 3 x borstelen en ik ben klaar haha(zelfs met nat haar).

Heerlijk he, dat je het zo doorgeborsteld hebt! Dat mis ik nu het wat langer is weer haha

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 00:16

Ik zat vorige week bij de kapper (die sprak overigens over 20cm), maar ik heb het niet gedurfd...

Daar ben ik nu blij om, heb er 10cm af laten knippen en had iets van 'oh jee :oo '.

Ik heb wel beloofd van flink door te sparen, tot het aan mijn mooie billen gegroeid is.
Dan schenk ik met alle liefde 20cm haar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:48

Shanna schreef:

Niet dat ik korter niet mooi vind (sowieso, zo heel kort is het bij klis niet eens.) maar ik krijg echt een knijpend gevoel in mijn maag als ik die prachtige lange haren zo afgeknipt zie worden. Ook al weet ik dat het voor een goed doel is. :oo
Ik zou zo graag mijn lange haren weer terug willen. :oo (Je wil altijd wat je niet hebt he. :') Toen ik lang haar had heb ik het ook ooit tot boven mijn schouder laten afknippen. :=)

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:40

Ayasha schreef:
Shanna schreef:

Niet dat ik korter niet mooi vind (sowieso, zo heel kort is het bij klis niet eens.) maar ik krijg echt een knijpend gevoel in mijn maag als ik die prachtige lange haren zo afgeknipt zie worden. Ook al weet ik dat het voor een goed doel is. :oo
Ik zou zo graag mijn lange haren weer terug willen. :oo (Je wil altijd wat je niet hebt he. :') Toen ik lang haar had heb ik het ook ooit tot boven mijn schouder laten afknippen. :=)

Dan zal ik je het filmpje dat mijn vlecht er met de tondeuse af ging besparen :D

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:27

Klis ik wil het wel zien :D vind hef echt super gaaf dat je dat durft

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:42

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:43

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:45

Als het goed is kan het nu wel :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:47

Yes, nu doet ie 't!
Was er een reden waarom ze het met de tondeuse deden en niet met de schaar?