Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Dat korte kapsel staat inderdaad goed Klis! 40 cm is een behoorlijk eind, maar je kapsel is er wel vlotter en mooier van geworden!
Ik vind dat super lange bij bijna niemand mooi staan, het is snel zo oubollig en plat en je kan er zo weinig mee, want ook een modelletje er in knippen is vrijwel nutteloos, en volume krijgen is het vaak te lang en zwaar voor..
StalNollie schreef:ohjee nog jonger, mensen schatten me al zo jong. ( en dat met 2 kinderen en bijna 30 ) haha.
vind het zelf ook niet tegen vallen en jeetje wat makkelijk 3 x borstelen en ik ben klaar haha(zelfs met nat haar).
Shanna schreef:Dat korte kapsel staat inderdaad goed Klis! 40 cm is een behoorlijk eind, maar je kapsel is er wel vlotter en mooier van geworden!
Ik vind dat super lange bij bijna niemand mooi staan, het is snel zo oubollig en plat en je kan er zo weinig mee, want ook een modelletje er in knippen is vrijwel nutteloos, en volume krijgen is het vaak te lang en zwaar voor..
Ayasha schreef:Shanna schreef:Dat korte kapsel staat inderdaad goed Klis! 40 cm is een behoorlijk eind, maar je kapsel is er wel vlotter en mooier van geworden!
Niet dat ik korter niet mooi vind (sowieso, zo heel kort is het bij klis niet eens.) maar ik krijg echt een knijpend gevoel in mijn maag als ik die prachtige lange haren zo afgeknipt zie worden. Ook al weet ik dat het voor een goed doel is.
Ik zou zo graag mijn lange haren weer terug willen.(Je wil altijd wat je niet hebt he.
Toen ik lang haar had heb ik het ook ooit tot boven mijn schouder laten afknippen.
)