Op onbekende afstappen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:13

xSCWx schreef:
Gewoon morgen op hem afstappen met je ouders.
''Hoi, ik wil je alvast voorstellen aan je schoonouders...''

Ik zou het gewoon doen :')
Hahaha go TS!

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:02

Ik heb geen geduld meer voor meelezen, kom op TS! :')

Juliette61

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 16:33

Nou, helaas kon hij mijn ouders niet ontmoeten, sorry dames, maar misschien zit hij morgenochtend alleen. Ik hoop het, want zo te horen worden jullie ongeduldig :') (En ik ook :o )

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:38

Heb dit topic vanaf het begin gevolgd, en ik wil me toch alvast aanmelden om de ringen te komen brengen tijdens de bruiloft. Dan weet je dat alvast *\o/*

Nee oke sorry :') Haast je niet TS, het komt vast vanzelf wel zodra je het durft. Ben benieuwd!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 16:41

Ik probeer het juist een beetje te haasten, onder ander omdat ik dan minder tijd heb om erover na te denken. Want waarschijnlijk stap ik op hem af, om dan in paniek te raken dat ik op het af ben gestapt :D

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:45

Niet haasten TS! Komt vanzelf :D

Oke een beetje haast dan :') Neehoor grapje ts!!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 16:50

Als hij 'nee' zegt, moet ik hem waarschuwen dat ik een topic heb aangemaakt en dat er geen weg meer terug is :')

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:52

Ik lees al vanaf het begin mee maar had nog niet gereageerd. Je houdt het wel spannend TS :') Succes, hopelijk lukt het morgen :D

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:55

Dat klopt :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:03

Meelezer meldt zich!
Damn, 8 pagina's gelezen en nog geen climax! :')

KOMOP TS, Je kunt het!! Ik wil sappige details.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:10

Waarom ga je niet een keer eerder naar school om hem semi op te wachten.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:19

Was er al een weddingplanner opgestaan?

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 17:23

Nee maar dat duurd niet lang meer, toch TS :D :):)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 17:52

Ik weet het, 8 pagina's was niet het plan :')
Eerder naar school gaan helpt denk ik niet, want inheb geen idee wat zijn tijden zijn. Zit ik daar straks om half negen, alleen, zonder doel. :Y)

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:16

Het lijkt mij leuk om met z'n allen een erehaag met onze paarden te vormen. En als je met de koets wilt naar het stadhuis, dan bied ik mij vrijwillig aan......... *\o/*

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:22

Even jou berichten er tussen uit gevist de afgelopen 8 pagina's haha.
Maar je weet nu dus wie er bij hem in de klas zit? Wat ik dan altijd deed was de jongen waarvan je de naam weet op zoeken op Facebook, vervolgens duimen dat hij niet veel vrienden heeft :') en dan door zijn vriendenlijst heen spitten 80% van de tijd een positief resultaat _/-\o_. Of je checkt op dat Facebook profiel of hij iets heeft gepost met die gozer.

Of je doet het niet.... Want het is gek (in je gedachten) dat je al weet wie het is, hoe hij heet etc en om dan vervolgens zijn naam te vragen. Althans dat vind ik, bij mij bleef het bij kijken haha.

Maar waarom durf je hem niet aan te spreken als hij met zijn vrienden is? Heb ook ooit geprobeerd om te wachten tot dat iemand alleen was, alleen dat moment kwam nooit :x

Dus, tieten voor uit en smoeltje getuit. Gewoon op hem af stappen. Probeer eerst oog contact te maken als je hem tegen komt, zo onthoudt hij hoogstwaarschijnlijk je gezicht. Op het moment dat je op hem af stapt kan hij de link leggen naar "dat meisje wat zo lief naar hem glimlacht".

Oh oh oh, of loop per ongeluk tegen hem aan! "Sorry, gaat het?" en dan vervolgens het gesprek wat je in gedachten hebt.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 18:25

Je kunt toch online zijn rooster bekijken als je weet in welke klas hij zit? <<)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 18:58

KellyR schreef:
Even jou berichten er tussen uit gevist de afgelopen 8 pagina's haha.
Maar je weet nu dus wie er bij hem in de klas zit? Wat ik dan altijd deed was de jongen waarvan je de naam weet op zoeken op Facebook, vervolgens duimen dat hij niet veel vrienden heeft :') en dan door zijn vriendenlijst heen spitten 80% van de tijd een positief resultaat _/-\o_. Of je checkt op dat Facebook profiel of hij iets heeft gepost met die gozer.

Of je doet het niet.... Want het is gek (in je gedachten) dat je al weet wie het is, hoe hij heet etc en om dan vervolgens zijn naam te vragen. Althans dat vind ik, bij mij bleef het bij kijken haha.

Maar waarom durf je hem niet aan te spreken als hij met zijn vrienden is? Heb ook ooit geprobeerd om te wachten tot dat iemand alleen was, alleen dat moment kwam nooit :x

Dus, tieten voor uit en smoeltje getuit. Gewoon op hem af stappen. Probeer eerst oog contact te maken als je hem tegen komt, zo onthoudt hij hoogstwaarschijnlijk je gezicht. Op het moment dat je op hem af stapt kan hij de link leggen naar "dat meisje wat zo lief naar hem glimlacht".

Oh oh oh, of loop per ongeluk tegen hem aan! "Sorry, gaat het?" en dan vervolgens het gesprek wat je in gedachten hebt.

Hier heb ik wel heel hard om gelachen :')
Het is niet helemaal zo dat ik precies weet in welke klas hij zit. een vriendin kent iemand die in dezelfde klas zit, meer niet. En ze heeft hem al tijden niet gesproken... Als ik aan het einde van deze week nog geen resultaat heb, ga ik daar achteraan.
Ik heb wel geprobeerd om oogcontact te maken, maar hij is niet heel erg oplettend, en kijkt haast nooit om zich heen -O-
Online rooster bekijken.. Goed idee, maar ik voel me wel een stalker :')

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:01

hhaha, dit topic is echt heerlijk!! Ik ben benieuwd waar dit topic eindigt TS! :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:07

Haha oh god, klinkt zo bekend! Heb dit ook gehad. Alleen ging het wat eh... stalkeriger :') Vriendin heeft heel facebook aflopen zoeken, zonder resultaat. Vervolgens voegde hij een vriendin van haar toe omdat hij vaak buiten stond en die vriendin van een vriendin buiten altijd rookte, en die kwam dus naar mij: IS DIT NIET DIE JONGEN DIE JE ZOCHT?! yep. Toegevoegd en veel gepraat enzo! Niks uitgekomen omdat ik hem wat beter leerde kennen. Dit heeft ook helemaal niks nuttigs voor jou, maar vond het wel even toepasselijk!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:47

XLeandrosX schreef:
Het lijkt mij leuk om met z'n allen een erehaag met onze paarden te vormen. En als je met de koets wilt naar het stadhuis, dan bied ik mij vrijwillig aan......... *\o/*

Dan maak ik de bruidstaart :D

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 19:52

Wow, dames! Ik denk dat ik hem eerst nog moet leren kennen :+ al sla ik nooit taart af hoor Y)(^)

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:56

ik heb erg gelachen om dit topic , je neemt er wel de tijd voor zeg ......

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:10

Kinke schreef:
XLeandrosX schreef:

Dan maak ik de bruidstaart :D

Ik ga dan wel voorproeven *D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:11

Ik proef ook wel voor :))