xSCWx schreef:Gewoon morgen op hem afstappen met je ouders.
''Hoi, ik wil je alvast voorstellen aan je schoonouders...''
Ik zou het gewoon doen

Hahaha go TS!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KellyR schreef:Even jou berichten er tussen uit gevist de afgelopen 8 pagina's haha.
Maar je weet nu dus wie er bij hem in de klas zit? Wat ik dan altijd deed was de jongen waarvan je de naam weet op zoeken op Facebook, vervolgens duimen dat hij niet veel vrienden heeften dan door zijn vriendenlijst heen spitten 80% van de tijd een positief resultaat
. Of je checkt op dat Facebook profiel of hij iets heeft gepost met die gozer.
Of je doet het niet.... Want het is gek (in je gedachten) dat je al weet wie het is, hoe hij heet etc en om dan vervolgens zijn naam te vragen. Althans dat vind ik, bij mij bleef het bij kijken haha.
Maar waarom durf je hem niet aan te spreken als hij met zijn vrienden is?Heb ook ooit geprobeerd om te wachten tot dat iemand alleen was, alleen dat moment kwam nooit
Dus, tieten voor uit en smoeltje getuit. Gewoon op hem af stappen. Probeer eerst oog contact te maken als je hem tegen komt, zo onthoudt hij hoogstwaarschijnlijk je gezicht. Op het moment dat je op hem af stapt kan hij de link leggen naar "dat meisje wat zo lief naar hem glimlacht".
Oh oh oh, of loop per ongeluk tegen hem aan! "Sorry, gaat het?" en dan vervolgens het gesprek wat je in gedachten hebt.