Mannen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:03

Ik heb een geweldige man, heb eigenlijk écht niks te klagen. Kookt 99 van de 100 keer en kan dat ook nog eens fantastisch, doet boodschappen en zijn kledingkast is een stuk netter dan die van mij, heel eerlijk gezegd. Wat mij wél steeds weer doet verbazen is als hij naar de supermarkt gaat en ik heb gevraagd om bijvoorbeeld keukenrol en melk mee te nemen. Als hij dan terug komt heeft hij alleen de kipfilé waarvoor hij ging bij zich. Op mijn vraag waar dan de keukenrol en melk is?? Nee, ik ging alleen even snel voor kipfilé...Dit is dus standaard, hij gaat alleen voor 1 ding en de andere dingen neemt hij alleen mee als hij 'echt boodschappen ' gaat doen.
Ik snap de logica niet als je dan toch daar bent en er langs loopt kan je het toch even in je mandje gooien... :+

MarjanB

Berichten: 16640
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:05

Hmm ik ben geloof ik de man bij ons thuis :') :') Mijn vriend is juist super opgeruimd en netjes en verbaast zich zo nu en dan hoe dingen ergens terecht komen :+ Oh ja dat was ik!

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:08

Jis_ schreef:
Dat probleem heb ik zo opgelost,
Afbeelding


Maar wat doen die zonnebrillen daar? {:}

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:09

oomens schreef:
Daar horen ze toch? Wel graag 'ondersteboven' terugsteken, anders pak je de volgende keer mis.


Waarom? Ze zijn toch al gebruikt, waarom zou je ze dan weer in het doosje doen? Gewoon weggooien :)

Jis_

Berichten: 11781
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:11

Eline91 schreef:
Jis_ schreef:
Dat probleem heb ik zo opgelost,
Afbeelding


Maar wat doen die zonnebrillen daar? {:}


Moest ze ergens kwijt. :)

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:12

Hier deden we ze ook altijd gewoon weer in het doosje maar dan idd "omgekeerd". :')

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:13

DatBenIkNou schreef:
Ik heb een geweldige man, heb eigenlijk écht niks te klagen. Kookt 99 van de 100 keer en kan dat ook nog eens fantastisch, doet boodschappen en zijn kledingkast is een stuk netter dan die van mij, heel eerlijk gezegd. Wat mij wél steeds weer doet verbazen is als hij naar de supermarkt gaat en ik heb gevraagd om bijvoorbeeld keukenrol en melk mee te nemen. Als hij dan terug komt heeft hij alleen de kipfilé waarvoor hij ging bij zich. Op mijn vraag waar dan de keukenrol en melk is?? Nee, ik ging alleen even snel voor kipfilé...Dit is dus standaard, hij gaat alleen voor 1 ding en de andere dingen neemt hij alleen mee als hij 'echt boodschappen ' gaat doen.
Ik snap de logica niet als je dan toch daar bent en er langs loopt kan je het toch even in je mandje gooien... :+


Ik was een keer bij mn zusje en zwager en hij doet altijd boodschappen en mn zusje maakt het lijstje.
Komt zwager thuis, zonder champignons. Dus zusje vraagt waar die zijn: 'oh, die ben ik denk ik vergeten, maar dat stond ook niet op de juiste plek op het lijstje! Ik was er al voorbij!'
Dat lijstje moet dus altijd precies zo geschreven worden dat alles op de looproute ligt >;) Als hij bij de kassa is heeft hij in zijn beleving alles en gaat dan niet op het lijstje kijken of dat daadwerkelijk zo is :')

Barbabientje

Berichten: 8206
Geregistreerd: 12-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:33

Mars schreef:
Selka schreef:
Dat het handig is om al je papieren op een stapel te gooien en als je dan snel iets nodig hebt voor je werk je het niet kunt vinden. Heel gek :j Maar vervolgens doodleuk door gaat met stapeltjes maken waardoor ik genoodzaakt ben alles in de kast te gooien. Regel is 1 stapeltje in het zicht anders word ik gek. Ik houd van opgeruimd :')

Femm, die van jou weet tenminste waar ze horen te liggen! Wij wonen al 2 jaar in ons huidige huis en hij weet meer dan de helft niet te vinden...


Haha herkenbaar.

Ik heb een map en tabblaadjes gekocht voor de mijne en hebben samen de hele boel uitgezocht en gesorteerd. Hij heeft nu geleerd om belangrijke brieven of dingen die bewaard moeten blijven achter het juiste tabje te doen en anders meteen weggooien. Scheelt een hoop rommel en wat blijkt? Als hij nu een belangrijk document moet hebben kan hij het zo pakken :=

Verder, als je thee zet kun je het zakje en papiertje best midden op de aanrecht laten staan, toch?

dan is er nog de 'tussen in was'... Dingen die te schoon zijn om al in de was te doen, maar ook weer niet schoon genoeg om aan te trekken als je een fris shirtje wilt. Die beruchte kledingstukken kom ik overal tegen als ik er niet op sta dat ie kiest om het ofwel aan zijn kont te doen of anders in de wasmand :P ~~}> ~~}>

Verder is het een lieve schat hoor <3



OMG die tussenin was..Om knettergek van te worden..
Ik had op m'n oude kamer thuis een dressboy staan, speciaal voor dat soort was dus..
" Ja schat, kun je die dan meenemen want dat is handig.. "

Zo gezegd zo gedaan (overigens nog een poedersuiker om die in de auto te krijgen)

Uitkomst: Lief z'n was ligt overal en die dressboy is naakt :')

_Floss_

Berichten: 375
Geregistreerd: 15-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:41

De opmerking horen: 'We moeten dit binnenkort echt even opruimen/uitzoeken/snoeien.'

En vervolgens zelf geen actie ondernemen.....

Herkenbaar? :+

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:02

_Floss_ ik ga zelfs 1x per jaar mee naar zijn werk om zijn kantoor op te ruimen.. Pas na een aantal uur komt er een bureau te voorschijn. Zijn redenatie "ik kan mijn toetsenbord en muis zien meer hoeft niet". :+ De secretaresses zijn heel blij met mij haha

Bagheera_206

Berichten: 25932
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:12

Waar blijven de mannen??? -O-

Ik ben blij om te horen dat het ook wel eens andersom is. :')

Beauty26
Berichten: 2054
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:20

Gestreken overhemden niet in zn kast ophangen maar laten liggn naast bed ( ik hang ze niet op omdat zijn kast 1 grote rotzooi is) idem dito voor gewassen kleren.... ik zal t vanavond opruimen... aha, volgende dag ligt alles er nog! :roll:

Anoniem

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:47

Of hoe de mijne graag Goulash uit blik eet... :r Volgens mij is er weinig ongezonder dan dat, met al die e-stoffen en troep erin. Het smaakt ook nog eens gewoon ranzig.


Ik heb hem verteld dat als ik hem later blikvoer aan onze kinderen zie voeren ik het blikje uitgiet over zijn nieuwe auto en er dan overheen rijd. :list:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:53

Resistance schreef:
Of hoe de mijne graag Goulash uit blik eet... :r Volgens mij is er weinig ongezonder dan dat, met al die e-stoffen en troep erin. Het smaakt ook nog eens gewoon ranzig.


Ik heb hem verteld dat als ik hem later blikvoer aan onze kinderen zie voeren ik het blikje uitgiet over zijn nieuwe auto en er dan overheen rijd. :list:

Heb je die beste man weleens verse gevoederd? , al moet je zijn smaakpapillen ook resetten :+ (zoute bende die Goulash uit blik := )

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:56

verootjoo schreef:
Mijn man denkt dat sokken zelf wel de weg naar de wasmand vinden en is dan verbaasd dat ze niet schoon in z'n kast komen. Vervolgens vraagt hij mij nieuwe re kopen omdat hij denkt geen sokken meer te hebben :?

Hahahaha! Heel erg herkenbaar! En pas eens zijn sokkenla uitgemest: denk wel 50 sokken. Al dan niet met of zonder partner.

Standaard zijn werkkleren (voorzien van aarde, vuil en takjes (boomkweker) midden in de slaapkamer of gang of badkamer uittrekken, als ik net alles gedweild heb, en er gewoon maar niet aan willen om deze in de bijkeuken uit te doen.

Altijd van alles kwijt zijn, autosleutels, telefoon, etc, omdat hij gewoon maar deze dingen neerlegt waar het hem uitkomt en geen vaste plek voor dingen heeft.

Vaatdoekjes gerust gebruiken om iets vies van de vloer te vegen en vervolgens weer het aanrechtblad mee schoonmaken. Geldt ook voor theedoeken en handdoeken.

Kleren (tussenin was :') ) liggen door het hele huis... ook inmiddels van de kinderen ook... slecht voorbeeld... opruimen is dweilen met de kraan open.

Liefst uit pakjes en zakjes koken/eten en er maar niet aan willen hoe ongezond dat is. Gelukkig bepaal ik over het algemeen wat we eten en kook ik zelf. Maar soms moet hij wel eens koken...

Maar ik kan een langere opsomming maken van wat wel zijn sterke kanten zijn, dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:04

Rebecca schreef:
Resistance schreef:
Of hoe de mijne graag Goulash uit blik eet... :r Volgens mij is er weinig ongezonder dan dat, met al die e-stoffen en troep erin. Het smaakt ook nog eens gewoon ranzig.


Ik heb hem verteld dat als ik hem later blikvoer aan onze kinderen zie voeren ik het blikje uitgiet over zijn nieuwe auto en er dan overheen rijd. :list:

Heb je die beste man weleens verse gevoederd? , al moet je zijn smaakpapillen ook resetten :+ (zoute bende die Goulash uit blik := )



Mijn vader is een vreselijk goede kok dus hij gaat het binnenkory een keer maken.


Hij "lust" wel meer niet, dus mijn hele familie probeert hem om te scholen. :+ Deze vakantie was mijn verjaardag en mijn vader had worteltjestaart gemaakt met zo'n cream cheese topping. Vervolgens vroeg vriendlief wat het voor topping was (hij gaat al gruwelen bij het woord kaas), waarop mijn vader zei dat het boter was. :+ Hij vond hem heerlijk!


Tegenwoordig doen we alles wat hij "niet lust" gewoon door het eten, en hij merkt er niets van. Binnenkort moeten we eens proberen om de zalm op één of andere manier te verschuilen. :')

IrishCold
Berichten: 1238
Geregistreerd: 11-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:26

Britta31 schreef:
Na 16 jaar nog niet weten waar alles staat als hij de vaatwasser een keer uitruimt.



Mijn vriend weet het zelfs niet meer in het huis waar die is opgegroeid waar alles ligt. Ik loop er naar toe en pak het zo.

Zo ook inderdaad met dingen zoeken in ons eigen huisje. Of als hij de koelkast open doet.
''Waar is de smeerboter? ''
Ik: ''Bovenste plank, links achter in''
Hij: ''Waar dan ik zie niks''
Ik sta op en pak het zo uit de kast.
Hij: ''ow''
:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:30

Herkennen jullie ook het BIJNA leeg maken van producten?
Wij hebben in de badkamer een stuk of 6 deo-bussen staan die allemaal BIJNA leeg zijn. Maar net niet leeg genoeg om ze weg te gooien... Overigens dan weer wel leeg genoeg om alvast nieuwe te kopen en aan te breken schijnt het..

Verder herken ik heel veel wat hier genoemd wordt haha, en ben ik zelf ook wel eens schuldig moet ik toegeven :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-09-16 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Azmay
Berichten: 18011
Geregistreerd: 01-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:31

IrishCold schreef:
Britta31 schreef:
Na 16 jaar nog niet weten waar alles staat als hij de vaatwasser een keer uitruimt.



Mijn vriend weet het zelfs niet meer in het huis waar die is opgegroeid waar alles ligt. Ik loop er naar toe en pak het zo.

Zo ook inderdaad met dingen zoeken in ons eigen huisje. Of als hij de koelkast open doet.
''Waar is de smeerboter? ''
Ik: ''Bovenste plank, links achter in''
Hij: ''Waar dan ik zie niks''
Ik sta op en pak het zo uit de kast.
Hij: ''ow''
:')


Mannen kijken met hun neus :j
"Als ik nu opsta en het binnen 2 sec kan pakken, wat krijg ik dan?" :+

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:36

Hahaha Shanna ja :)) Gefeliciteerd trouwens :)

Verootjoo die is ook geniaal _O-

De 'tussen in was' doe ik ook aan mij, dat flikker ik gewoon in mijn slaapkamer op de grond tot ik het weer aan doe :')
Oh en tot ergernis van mijn vriend laat ik de theezakjes ook staan op het papiertje op het aanrecht :')

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:38

Shanna schreef:
Herkennen jullie ook het BIJNA leeg maken van producten?
Wij hebben in de badkamer een stuk of 6 deo-bussen staan die allemaal BIJNA leeg zijn. Maar net niet leeg genoeg om ze weg te gooien...

Verder herken ik heel veel wat hier genoemd wordt haha, en ben ik zelf ook wel eens schuldig moet ik toegeven :D


Ja! En het terugzetten van lege verpakkingen en dan boos worden als er geen nieuw spul gehaald is ..

IrishCold
Berichten: 1238
Geregistreerd: 11-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:38

Azmay Haha dat is een goede, ga ik ook tegen hem gebruiken. 8-)

Ohja en nog een: Vliegen meppen doet mn vriend ook wel eens omdat hij dan boos is op de vliegen.
Mept wat vliegen maar laat ze vervolgens wel aan het planfond of muur hangen met een vlek. :x
Laatst bijgewerkt door IrishCold op 30-09-16 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 13:40

Azmay schreef:
Mannen kijken met hun neus :j
"Als ik nu opsta en het binnen 2 sec kan pakken, wat krijg ik dan?" :+

Die hoort hij hier ook regelmatig. En als ik elke keer wat zou krijgen dan hadden we geen plek meer in huis inmiddels. :')

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:27

Shanna schreef:
Herkennen jullie ook het BIJNA leeg maken van producten?
Wij hebben in de badkamer een stuk of 6 deo-bussen staan die allemaal BIJNA leeg zijn. Maar net niet leeg genoeg om ze weg te gooien... Overigens dan weer wel leeg genoeg om alvast nieuwe te kopen en aan te breken schijnt het..

Verder herken ik heel veel wat hier genoemd wordt haha, en ben ik zelf ook wel eens schuldig moet ik toegeven :D



Hahaha, dat doe ik zelf. Momenteel staan er zo'n bussen deo's in de badkamer, 3 die bijna op zijn en 1 volle.
Mijn vriend wordt daar knetter van :')

xJustMe6

Berichten: 1735
Geregistreerd: 08-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:38

Haha heerlijk topic _/-\o_

Als ik de was heb gedaan en op heb gevouwen leg ik zijn was op de salon tafel. Meneer komt thuis, kijkt er naar. Legt was op het aquarium en gaat naar boven, douchen. Neem het dan mee 8)7 .

Of als ik was in de wasmachine stop en vervolgens weg moet en vraag: schat doe jij die was in de droger straks?
Hij: ja schat, komt goed!
Ik: niet vergeten!
Hij: nee nee..
Kom ik vervolgens thuis. Kijk naar de wasmachine. Vol..
Geef een zucht en steek het zelf in de droger.
Hij: oooh ja.. vergeten sorry schat <3
En dat elke keer opnieuw haha! Ik ben maar gestopt met vragen.

Verder had hij vorige week tomaten geplukt en op het aanrecht gelegd. Dus ik vraag na een paar dagen wat hij met die tomaten wil doen.
Daar maak ik puree van morgen schat. Okee..
Paar dagen later liggen de tomaten er nog. Helemaal open gebarsten dus ik vraag of ik ze weg mag gooien.
Hij: neee schat ik kijk zo wel even, haal ik de goede er van tussen en doe ik de rest weg.
Ik: *zucht* okee..
Ik 2 dagen later: lieve schat.. wat ga je nu nog met die tomaten doen??
Hij: daar kijk ik naar heb ik toch gezegd?
Ik: ja schat weeral? -O-

Maar verder mag ik niet klagen. Is best wel heel lief en helpt in het huishouden :D .

En ik ben zelf ook slordig haha in de zin van lege toiletrollen laten slingeren maar tegen dat er 3 liggen ruim ik ze toch op haha!