Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Is die ander in je gedachten niet gewoon heel erg leuk omdat ie onbereikbaar is?
Resistance schreef:verootjoo schreef:Is die ander in je gedachten niet gewoon heel erg leuk omdat ie onbereikbaar is?
Dat is het niet. We hebben nog wel af en toe contact (als vrienden) en die klik is er gewoon heel erg. Vest wel onbeschrijfelijk. Het is ook niet dat hij onbereikbaar is, we zouden zo een relatie aan kunnen gaan. Voor meer info kan je een PB sturen, ik ga niet alles open en bloot op internet zetten.
__Sannne schreef:Resistance schreef:
Dat is het niet. We hebben nog wel af en toe contact (als vrienden) en die klik is er gewoon heel erg. Vest wel onbeschrijfelijk. Het is ook niet dat hij onbereikbaar is, we zouden zo een relatie aan kunnen gaan. Voor meer info kan je een PB sturen, ik ga niet alles open en bloot op internet zetten.
Maar dat is toch niet eerlijk naar je huidige vriend toe? Waarom/hoe ben je eigenlijk in je huidige relatie gekomen als je nog zulke sterke gevoelens voor iemand anders hebt?
suikermeisje schreef:Maar waarom dan alsnog de hoop hebben dat het ooit wat wordt? Dan kun je toch samen de relatie aangaan en heb je niet meer je huidige vriend als invulling van je leven op dit moment? Want zo komt het een beetje over.
Bedoel het niet rot hoor! Kan me opzich wel in vinden wat je zegt dus benieuwd naar wat er dan is waarom jullie geen relatie hebben?
__Sannne schreef:Maar wéét hij van jouw gevoelens naar deze andere jongen?
Resistance schreef:__Sannne schreef:Maar wéét hij van jouw gevoelens naar deze andere jongen?
Nee. Ik overweeg wel om het hem te vertellen omdat hij dat gewoon verdient. We kunnen ontzettend goed praten en ik zie mijn toekomst met hem helemaal voor me. Ik ben dus niet bang dat het uitgaat ofzo, maar het is nog even zoeken naar de juiste woorden en het juiste moment. Daar heb ik het een beetje moeilijk mee.
Tink89 schreef:Ik ben het met Ayasha eens. Bij mijn vorige relatie wist ik eigenlijk vanaf het begin dat hij niet de ware was. Dat realiseerde ik me pas toen het na zes jaar uit was, maar dat onderbuikgevoel is er altijd geweest.
Nu weet ik het wel zeker, heb ik geen naar onderbuikgevoel en wil ik met mijn vriend trouwen, kindjes krijgen en 100 worden.
Ayasha schreef:Als het voelt als de ware waarom zou het dan niet gewoon 'de ware' genoemd mogen worden? Anders mag je iets überhaupt nooit liefde noemen als je het pas weet als het over is..
Tink89 schreef:Ja hier! Na een relatie waarin ik niet gelukkig was, kwam ik bijna 2 jaar geleden mijn grote liefde tegen. Inmiddels wonen we een klein jaartje samen en zijn we verloofd. Ik weet hoe het voelt als je relatie gewoon wordt, maar mijn huidige vriend verrast me regelmatig, we doen genoeg leuke dingen samen, kunnen overal over praten, vullen elkaar perfect aan en kunnen echt niet zonder elkaar. Wel voor een dagje of weekendje, maar langer: nee. Hij is mijn beste vriend en ik hoop snel de vader van mijn kinderen. Samen kunnen we de wereld aan