Mijn man is een T-Girl.....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:16

Riddershow, je schrijft expliciet: ik vind niet dat je geheimen moet hebben als ouders voor je kind? En nee, mijn man en ik hebben geen geheimen voor elkaar, maar dat is de vraag nu niet. Het ging erom of je als ouders je kind overal deelgenoot van moet maken. In mijn ogen niet, er is wel degelijk een scheidslijn tussen ouderschap en partnerschap. Juist daarom houd je je liefdesrelatie speciaal en spannend in mijn ogen.

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:51

DatBenIkNou schreef:
Riddershow, je schrijft expliciet: ik vind niet dat je geheimen moet hebben als ouders voor je kind? En nee, mijn man en ik hebben geen geheimen voor elkaar, maar dat is de vraag nu niet. Het ging erom of je als ouders je kind overal deelgenoot van moet maken. In mijn ogen niet, er is wel degelijk een scheidslijn tussen ouderschap en partnerschap. Juist daarom houd je je liefdesrelatie speciaal en spannend in mijn ogen.


Misschien is het een begrippen-discussie. Want ik vind niet dat het ene het andere uitsluit of andersom.

Ik heb geen geheimen voor mijn kinderen, maar dat wil niet zeggen dat ik alles met ze deel. Daar zit een heel groot grijs gebied tussen.

Maar waar ligt voor jouw een scheidslijn tussen ouderschap en partnerschap? Want afgezien van het feit dat je niet verteld wat er in de slaapkamer gebeurd (maar ja, met wie deel je dat wel?) , zie ik hem niet.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Re: Mijn man is een T-Girl.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 13:09

Dat heeft niet veel met het topic meer te maken ;-) maar wel interessant overigens. Mijn man heeft toch echt een totaal andere rol en plek in mijn leven. Totaal niet vergelijkbaar met de relatie die ik met mijn kinderen heb. Net zoals vrienden, familie ook weer een andere plaats hebben. Mijn partner is mijn vriend, maatje, gelijke, minnaar, soulmate, klankbord. Dat is toch een ander (volwassen)level?