@Koper: hahaha
zo'n soort gesprek hebben wij ook een keer gehad, alleen was ik daar nog wel enthousiast over. Lees: *neemt het mee, stopt het in een potje en wacht tot het lieveheersbeestjes zijn geworden, laat lieveheersbeestjes vrij*.@Fenrir: die geluiden!
hoe spreek je zijn naam uit?@amandananana: de man gaat de vrouw achterna, die wilde ook een paar dagen niet eten en ging toen vervellen. Hij toonde ook weinig interesse voor de pissebed die ik speciaal buiten ben gaan zoeken. Hij toont overigens wel interesse in mij
toen ik voor zijn hok ging zitten om te kijken of alles goed was keek hij me direct weer aan
@Yasmine: hoe hou je een mierenkolonie? Dan zou ik echt overal jeuk hebben

@Loes1996: ik vrees dat ik een wederhelft heb die daar anders over denkt
en ergens diep in mijn hart vind ik het zielig
Zoals ik dus al zei: ik ben buiten speciaal voor Onslow (ik denk dat ik die er maar in blijf houden
) eten gaan zoeken. Maar hij wil het niet
ik zag op fb filmpjes van een bidsprinkhaan die zelfs een mug kon vangen, maar Onslow drukt zijn pootjes stijf tegen zijn lijf en kijkt me aan met een niet al te dankbare blik...
als ik het een naam mag geven is het meer verwijtend
Ik moet het ook eerst allemaal zien hoor haha!
Zal wel weer uit de hand lopen haha! 
(en dacht tegelijk: wáárom loopt er een pissebed in mijn woonkamer?)
maar geen idee dat een pissebed bedenkt om tussen die deurtjes door te lopen en naar het andere eind van de woonkamer te wandelen. Aparte beesten...
maar hij zat bovenaan en daar was zijn oude vel niet. Hij was beneden gaan zitten, een cm boven de grond...maar goed dat hij niet nat op de bodem was gevallen. Dan was hij waarschijnlijk niet goed opgedroogd en was het
Onslow
wat leuk dat jouw vriendin dat ook doet! Zoveel zijn er niet in Nederland.
ehhh, ik bedoelde dus