Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dblijham

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 09:26

Ik vind met name bij de Coop heel vaak artikelen over datum, daar kan er nog geen bedankje van af als je ze er op wijst n ik vermoed zelfs dat ze achter mijn rug de spullen gewoon weer in het schap leggen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 10:13

Opklapbare slagroom :?
Bedoel je wellicht lang houdbare slagroom?

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 10:18

luuntje schreef:

Ik vermoed dat ze bedoeld dat je de slagroom zelf nog moet kloppen. Dus niet de slagroom uit zo'n spuitbus.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 11:19

snuffie123 schreef:
luuntje schreef:

Ik vermoed dat ze bedoeld dat je de slagroom zelf nog moet kloppen. Dus niet de slagroom uit zo'n spuitbus.

_/-\o_ _/-\o_ :')
Hahaha sorry auto correctie.. Op klop bare slagroom in z,n pakje en dat moet je dan kloppen met de mixer...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 13:00

Aha.
Weer iets geleerd.
Ik noem dat ongeklopte slagroom.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 15:21

Ik heb als vakkenvuller zelf ook een keer een levende(!) salamander uit een zak spinazie bevrijd :D

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 17:39

Ik heb eens een hele plak karton in mijn kaassoufflé gehad. Duurde een paar happen voordat ik het doorhad :Y)
Nooit mee terug gegaan.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 18:42

Oh ik moet dit topic niet meer openen.. de lijst van dingen die ik nu niet meer durf te eten wordt langer en langer :r

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 18:45

Een muis... ìn een heel brood... gebakken en wel :Y)
Naar de betreffende bakker gegaan en ik mocht een gratis brood meenemen, maar heb er voor bedankt :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 19:05

Omg. Die boven mij :oo ik zou me doodschrikken!!!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 19:14

Ja... mijn man ook toen die met het broodmes aan het zagen was :') Hij is letterlijk over zijn nek gegaan toen hij besefte wat het was waar hij niet doorheen kwam :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 21:28

Maden in de pruim. Ik eet nog steeds geen pruimen aangezien ik het pas zag nadat ik 'em doormidden had gebeten. Brrrrrrrrr

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 21:51

Ik heb wel een keer een dingetje gehad met een ei. Van de boer, maar we raapten elke dag. Deze had waarschijnlijk een tijdje verstopt gelegen onder het zaagsel...
Lekker hete pan met boter, ik tik een eitje... En ja hoor, een bijna af kuiken in de pan. Lag daar lekker te sissen en was aan 1 kant bruin gebakken... Heel lang geen eieren meer gegeten, en nog steeds breek ik ze eerst in een los bakje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:00

eilleen333 schreef:
Ik heb wel een keer een dingetje gehad met een ei. Van de boer, maar we raapten elke dag. Deze had waarschijnlijk een tijdje verstopt gelegen onder het zaagsel...
Lekker hete pan met boter, ik tik een eitje... En ja hoor, een bijna af kuiken in de pan. Lag daar lekker te sissen en was aan 1 kant bruin gebakken... Heel lang geen eieren meer gegeten, en nog steeds breek ik ze eerst in een los bakje.

Ken ik :(:)

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 22:13

Pakje hooi van Albert Heijn. Pakje bevatte naast een kilo hooi een halve meter schapengaas. Hoe dat zo precies in het pakje gepast heeft, is mij een raadsel.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 08:46

c_alsemgeest schreef:
Een muis... ìn een heel brood... gebakken en wel :Y)
Naar de betreffende bakker gegaan en ik mocht een gratis brood meenemen, maar heb er voor bedankt :')

Toen ik bij een bakker werkte, heb ik dat ook een keer gehad toen ik een brood door de snijmachine haalde. Ik ben toen heel hard gillend weggerend :') Gelukkig was ik niet aan het snijden waar klanten bij waren, het was brood voor onze eigen lunch :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 09:42

Bij de AH zat er eens een enorme spin in mijn maaltijdsalade :oo Brrr :r Kreeg gewoon mijn geld terug overigens en ik koop ze nog steeds wel, geen rare dingen meer gespot.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:05

Niet van mezelf, maar van kennisen een aantal jaar terug.
In een aantal bierflesjes in een krat zat glas. Ze hebben contact opgenomen met de brouwerij. Daarvan hebben ze een aantal kratten bier gehad en wat geld, met de mededeling of ze het stil wilden houden, omdat anders de hele lading terugeroepen moest worden en dat was heel wat duurder dan het geldbedrag dat ze hebben gehad.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:26

ierusju schreef:
In een aantal bierflesjes in een krat zat glas. Ze hebben contact opgenomen met de brouwerij. Daarvan hebben ze een aantal kratten bier gehad en wat geld, met de mededeling of ze het stil wilden houden, omdat anders de hele lading terugeroepen moest worden en dat was heel wat duurder dan het geldbedrag dat ze hebben gehad.

Wauw.. De veiligheid van je klanten is dus minder belangrijk dan winst maken, bizar!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:27

DebGizmo schreef:
ierusju schreef:

Wauw.. De veiligheid van je klanten is dus minder belangrijk dan winst maken, bizar!

Schandalig!

Dat had ik toch echt geweigerd en aangegeven -O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 13:48

eilleen333 schreef:

En daarom ben ik blij met onze eigen hennen die geen haan hebben :=

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 19:37

Ik was net Turkse yoghurt aan het eten met sinasapel siroop... Heb ik opeens een stuk plastic in mijn mond. Wat later heb ik weer een stuk plastic en kwam er achter toen ik net slikte, voel de plastic nog in mijn keel gekleefd zitten. Ik roer met mijn vingers door de yoghurt dn ja hoor nog een stuk plastic...

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 00:06

Onlangs wilde ik bij de Jumbo een bus knoflooksaus van Oliehoorn meenemen dus mijn dochter pakt zo´n bus ik kijk en al over de datum vanaf mei 2016 nog een bus gepakt weer mei 2016 bussen daarachter waren van februari en nog eentje van januari 2016. Staat er een jongere jongen-medewerker van de Jumbo in ons rij en zegt meteen ow sorry hoor geeft ze maar meteen mee naar achter.
Komt hij terug met een nieuwe verpakking knoflooksaus die ik zo mee mocht nemen!
Erg klantvriendelijk vindt ik dat dus een dikke pluim voor de Jumbo in dit geval.

Mariska14015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 00:30

De allereerste keer dat ik een ei mocht breken voor in de taart kwam er een zwart iets uit zetten. Kuiken was duidelijk herkenbaar, snavel, pootjes. Kan je vertellen dat het een hele tijd geduurd heeft voor ik mijn ouders geloofde dat dat echt bijna nooit voorkwam en ik het weer durfde. En net als hiervoor wordt gezegd breek ik ze altijd eerst in een apart bakje.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 01:39

Ik heb eens na een kaakoperatie een paar dagen geleefd op fruithapjes van olvarit, kocht ik een potje die nog lang niet over de datum was, dekseltje zat ook goed dicht, maar t fruithapje er in had flink lopen gisten, alsof ik een hap zure wijn nam :r
Ze namen het erg serieus en ik kreeg 5 potjes gratis *\%/*
Je zou t maar aan je kindje geven.... (hoewel, dan slaapt ie waarschijnlijk wel goed :+)