Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jimbo schreef:Ts is er al contact geweest met de bruidegom (en bruid)?
Wat is de uitleg?
En wat vind je vriend ervan?
Sammie schreef:Alleen laat je vooroordelen dan lekker thuis... want het barst ervan!
Sammie schreef:Oh dat is wel menselijk, maar ze weet tegelijkertijd nog helemaal niks..! Eerst maar eens gewoon neutraal iets navragen ipv gelijk roepen ik ga liever zelf, want dan horen ze het ook gelijk van mij... Met een veelzeggend smiley erachter.. Dat klinkt toch eerder alsof ts zélf een wrok heeft richting de bruid en dat kan onbewust of bewust gewoon invloed hebben op de reactie van deze uitnodigingen. Eerst eens navragen.. het invullen komt daarna wel. Heb je immers ook meer info.
Simbaa schreef:Sammie schreef:Oh dat is wel menselijk, maar ze weet tegelijkertijd nog helemaal niks..! Eerst maar eens gewoon neutraal iets navragen ipv gelijk roepen ik ga liever zelf, want dan horen ze het ook gelijk van mij... Met een veelzeggend smiley erachter.. Dat klinkt toch eerder alsof ts zélf een wrok heeft richting de bruid en dat kan onbewust of bewust gewoon invloed hebben op de reactie van deze uitnodigingen. Eerst eens navragen.. het invullen komt daarna wel. Heb je immers ook meer info.
Amen!
Vind dat hier echt meteen van het slechtste uit wordt gegaan en er een veel grotere issue van gemaakt wordt dan dat het daadwerkelijk is (kan zijn).
Maar misschien ben ik hier gewoon wel te nuchter voor
Citaat:Tja, al iedereen anders wel uitgenodigd wordt per 2, zelfs veel verdere vrienden, en ik als partner van zijn "beste" vriend als enige gescheiden moet komen dan zou ik niet weten hoe ik dat anders moet voelen als een serieuze "je mag er nog net bij omdat je nu eenmaal partner bent van, maar eigenlijk moeten we je echt niet hoor".
Sammie schreef:Maar Kwanyin dat weet ts helemaal niet, want ts kan onmogelijk weten wie er allemaal exact wel en niet zijn uitgenodigd.. Ook dáár is het weer een aanname, ze kan hooguit het van een paar weten (en ook daar is maar de vraag hoe interpreteren zij de uitnodiging precies en is dit wel juist). Ts en wij zeker niet kunnen helemaal niet stellen dat iedereen wel per 2 is uitgenodigd.
Sammie schreef:Maar Kwanyin dat weet ts helemaal niet, want ts kan onmogelijk weten wie er allemaal exact wel en niet zijn uitgenodigd.. Ook dáár is het weer een aanname, ze kan hooguit het van een paar weten (en ook daar is maar de vraag hoe interpreteren zij de uitnodiging precies en is dit wel juist). Ts en wij zeker niet kunnen helemaal niet stellen dat iedereen wel per 2 is uitgenodigd.
Mazida schreef:Je kunt ook gewoon allebei gaan naar het gehele gedeelte. Gewoon doen alsof je neus bloedt en er vanuit gaan dat er een fout is gemaakt. (Het kan toch niet zijn dat je de helft van een paar uitnodigt?) R. gaat toch niet tekeer op haar eigen bruiloft mag ik hopen
? Dat is met gelijke munt terugbetalen... Ze mag je toch al niet