Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schaduw_roos schreef:Waarom we niet gelijk naar de eerste hulp zijn gegaan komt omdat ik zelf ook iets had van het zal wel bij een blauw oog horen.
De reden dat ik zelf niet snel ergens anders heen kan komt omdat ik 3 behoorlijke honden heb ala formaat shetlander en nog 6 paarden bij huis heb staan. Hun worden nu verzorgd door mijn moeder. Door vrienden ect te laten doen is geen optie.
Hij is vrachtwagenchauffeur met het klaar zetten van de materialen behoort daar ook bij. Dat hij na werk tijd drugs of iets kan gebruiken lijkt me haast onmogelijk omdat ik daar altijd bijhoorlijk op aan het letten was. Maar het lijkt wel sinds hij daar werkt dat hij gehersenspoeld is. Dingen zoals een telefoon met watsapp en facebook heeft hij nu ineens wel terwijl hij daar nooit wat van wou weten. We gingen altijd met honden naar training 2 dagen in de week maar ook dat heb ik af moeten zeggen. Omdat ik niet met ze 3en tergelijke tijd kan trainen.
De problemen die er eerder dus waren was innd aggressie maar toen was hij 12 jaar jong.
jessdaniels schreef:Resistance schreef:Weet je of hij weleens LSD heeft gebruikt in het verleden? Die troep blijft voor altijd in je systeem en het kan dat de gebruiker na jaren opeens nog een psychose of een "aanval" kan krijgen.
Dit is een hardnekkig fabeltje, maar absoluut niet waar.
Resistance schreef:Ik heb het van een deskundige op het gebied van drugs en afkicken gehoord, dus of het zo'n fabeltje is weet ik nou niet...
Picasso schreef:Ik ben een leek op drugsgebied, maar kan het ook zo zijn dat LSD (of een andere drug) blijvende schade veroorzaakt en dat je daar later in je leven nog last van kan ondervinden? LSD is trouwens niet genoemd door TS volgens mij.
Liselot schreef:Oh meisje meisje meisje toch, hoe blind liefde maakt maakt dit topic wel weer duidelijk.
Ga bij hem weg of zet hem het huis uit, wel waar iemand bij is overigens. Voor hetzelfde geld flipt hij weer en slaat hij je wel dood.
Vervang de sloten als je hem er uit zet en geef niemand behalve je moeder een sleutel
En doe aangifte!! Dit is zware mishandeling en daar staan serieuze straffen op.
Hij kan nu wel mooi weer spelen en zeggen dat hij spijt heeft, maar iemand die zó door het lint gaat verdient het imo om achter de tralies te zitten
SimoneeM schreef:Picasso schreef:Ik ben een leek op drugsgebied, maar kan het ook zo zijn dat LSD (of een andere drug) blijvende schade veroorzaakt en dat je daar later in je leven nog last van kan ondervinden? LSD is trouwens niet genoemd door TS volgens mij.
LSD blijft idd niet lang in je systeem. Het is echter wel zo dat psychoses in verband lijken staan met eerder drugsgebruik. Bij drugsgebruik lijk je later meer kans te hebben op ontwikkelen van psychoses. Dit wordt echter nog volop onderzocht en wat en of er echt een verband is is niet geheel duidelijk
ruitje schreef:Ik vind de toon in dit topic heel erg naar. Pagina's achter elkaar zijn mensen bezig om de TS te overtuigen met dat ze weg moet, wat niet gek is want ik denk dat dat uiteindelijk is wat ze moet doen
Ik vraag mij echter af op welke manier je denkt bij de dragen Door haar weg te zetten als zwak/geen zelfrespect/ ' die gaat toch niet weg zolang ze excuses verzint' . Wat voegt dat precies toe voor de TS dan?
Of zit je dan vooral in dit topic voor je eigen verwerking? Het is niet net zoals het bij jou ooit ging en jouw proces is niet haar proces, hoe zwaar je jezelf er ook in herkent.
Iedereen heeft zijn eigen tijd nodig om hier uit te komen, of in te blijven. En als zij er voor kiest om te blijven, is dat ook haar keuze, totdat ze sterk genoeg is om anders te kiezen.
Heb respect voor iemands proces... En vind het dan niet vreemd dat iemand niet meer reageert, de TS zit in een zware tijd en krijgt hier voor mijn gevoel vooral hele harde woorden.
Vind dat zonde
Schaduw_roos schreef:De reden dat ik zelf niet snel ergens anders heen kan komt omdat ik 3 behoorlijke honden heb ala formaat shetlander en nog 6 paarden bij huis heb staan. Hun worden nu verzorgd door mijn moeder. Door vrienden ect te laten doen is geen optie.
Schaduw_roos schreef:We wonen sinds anderhalf jaar in de oude boerderij van mijn grootouders. Die we zouden gaan verbouwen.
Nikass schreef:Picasso wij vinden ook dat ze daar weg moet, maar ze zal pas die stap zetten als ze daar aan toe is. Haar proberen te overtuigen of onder druk zetten werkt niet, of hooguit averechts.
Ze zal niet meer met haar verhaal naar je (alg bedoeld) toekomen omdat ze al weet hoe erover gedacht wordt wat zij (nog) niet wil.
Zo kan iemand verder geïsoleerd raken wat haar veiligheid niet ten goede komt.