Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:28

ohjajoh6 schreef:
Goh en ik maar denken dat mijn spinnenwebben dik waren en mijn vlechten lang zeg... ;)

Over "opgedroogde" reacties gesproken, hier vlak voor die van mij...

Opgedroogd, ik houd van die woordspelingen :') vooral als mensen niks weten over hoe "opgedroogd" jij bent, omdat je er voor kiest dat niet online te zetten.

Opgedroogd.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:29

Damned schreef:
En alsof dit nu werkelijk iets ergs zou zijn :+ Het is toch iets heel menselijk :')

Maar ew, seks is ranzig joh. :n

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:30

Ik denk dat als TS bij ons op bedrijf zou solliciteren en mijn werkgever zou dit over haar vinden, dan zou ze juist een plusje achter haar naam krijgen en er mee gepest worden voor de rest van haar leven (op een leuke manier dan) _O-

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:33

Keyboard warriors =:)
Ik ga terug naar mijn feestje.

Edit: grapje die heb ik niet.

Anoniem

Re: Buikspieroefeningen doen en dan.... (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:41

omg ik ben nog geen 18 maar ik ga dood hierzo :') :') :')

en als ik ts' werkgever was zou ik het juist onwijs grappig vinden, is toch gewoon iets menselijks?

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:42

Als werkgever zou je blij moeten zijn. Je hebt een gezonde werknemer die ook nog eens aan sport doet!

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:47

Ik zou juist blij zijn met een werknemer die klaar komt met haar activiteiten! <<)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:51

Ik snap ook het probleem niet... Ten eerste moeten ze grondig zoeken om zoiets te vinden en als iemand je om zo'n gênant probleempje niet aanneemt wil je daar waarschijnlijk niet eens werken... Als ik nu iemand aan moest nemen zou ik dit geen probleem vinden; pilletjes, lijntjes, drank, racisme, pesterijen, daarentegen...

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:53

Wou zeggen zou mij echt een worst wezen als mijn werkgever zoiets zou lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:05

_sharonnn schreef:
ohjajoh6 schreef:
Goh en ik maar denken dat mijn spinnenwebben dik waren en mijn vlechten lang zeg... ;)

Over "opgedroogde" reacties gesproken, hier vlak voor die van mij...

Opgedroogd, ik houd van die woordspelingen :') vooral als mensen niks weten over hoe "opgedroogd" jij bent, omdat je er voor kiest dat niet online te zetten.

Opgedroogd.

_O- dacht toch dat ik duidelijk genoeg was over mijn eigen "opgedroogdheid", toen ik refereerde naar mijn spinnenwebben en vlechten...

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:06

rienne schreef:

Het is toch echt zonder worst gebeurt hoor

edwardway

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:12

inochiyo schreef:
rienne schreef:

Hou op jongens _O- ik kan niet meer!

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:16

inochiyo schreef:
rienne schreef:

Ik werk in een slagerij. Worst genoeg dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 07:27

En die durf je naderhand nog te verkopen? Bij welke slagerij werk jij, dan loop ik die voorbij :')

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 07:42

Seltje schreef:
Tijdens paardrijden? Schuldig, heb het één keer gehad, daarna nooit meer, weet dus ook niet meer hoe ik het toen heb 'opgewekt'

Same here :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:07

Wat een reacties weer en ik kan er ook heerlijk om lachen.
Julie hebben wel weer mijn lachspieren getraind ha ha :D

Ik las nog een opmerkin over of dit misschien een weddenschap zou zijn van mannen onderling :')
Helaas helaas ik ben toch echt een vrouw :p

Tja over niet op internet zetten begrijp ik wel.
Maar voor mij was het een bewuste keus om dit niet onder een schaduw account te posten.
Ik kies er voor om mij er niet voor te schamen en waarom ook?

Ik kan overigens werkelijk niet voorstellen waarom zoiets van imvloed zou kunnen zijn op het wel of niet krijgen van een baan?

Ik bedoel maar ik benoem iets wat mij is overkomen, vind het niet echt super en zoek naar mede-ervaringen.
Al wat je dan uit mijn reacties kunt op maken is dat ik oplossingsgericht ben, mij niet laat weerhouden door even wat ongemak en een ander pad kies om als nog mijn doel te behalen (een gezonder lijf met gezonde percentage aan vet)
Daarnaast ook nog sportief wat voor een werkgever alleen maar een pluspunt zou .oeten zijn want een gezond sportief mens is minder vaak ziek.

Dus oplossingsgericht, door zetter, sportief en gezond en kan nog lachen ook om wat humor.
Nou lijken mij prima punten om een positief beeld te vormen :D

Ik ben echt super blij dat ik dit topic heb geopend want buiten mijn vraag of er meer zijn krijgt een ieder er een glimlach van op zijn gezicht.
Heerlijk toch.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:14

Cemlys schreef:
Seltje schreef:
Tijdens paardrijden? Schuldig, heb het één keer gehad, daarna nooit meer, weet dus ook niet meer hoe ik het toen heb 'opgewekt'

Same here :')

Dus het bestaat wél?!

Waarom is dit eigenlijk voor vrouwen zo'n geaccepteerd 'probleem'? Als ik mij als man in een hoekje van de sportschool een orgasme zou zitten geven, dan denk ik dat ik er meteen uitgegooid zou worden.
Op een paard moet ik niet eens aan denken, maar dat zou hier op bokt minstens pek en veren opleveren.

Tijdens het rijden lijkt het mij trouwens vrij onmogelijk. Enige wat een heel klein beetje in die richting komt is dat zadels met een iets meer naar voren liggende zit en een ongelukkige voorkant soms de neiging hebben om ballen te willen kneuzen, maar dat werkt eerder averechts.

dendola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:46

Om die "vetrol" kwijt te raken, zou ik me focussen op squats en lunges. Dan zet je je grote spiergroepen aan het werk wat voor veel verbranding zorgt. Daarnaast je kleine spiergroepen ook mooi mee pakken zodat je lijf mooi in verhouding blijft.

Een vetrol op de buik gaat door buikspieroefeningen niet weg, je traint uiteraard je buikspieren wel maar zichtbaar worden ze niet zolang er nog vet voor zit.

Wil je nog sneller resultaat, dan is het verstandig een goed voedingsschema te nemen. Goede voeding is een heel groot gedeelte van je resultaat. En nee, dat betekent niet dat je op dieet moet ;) in tegenstelling juist. Met mijn huidige schema eet ik zelfs veel meer dan dat ik daarvoor deed.

En om orgasme vrij de sportschool te verlaten kun je gewoon andere buikspieroefeningen doen. Die zijn er zo veel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 08:56

Omens Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij een vrouw die een coregasm krijgt.... :') .

Wel dapper om als man zijnde hier te reageren :P
Het klinkt of je veel verstand hebt van het vrouwen lijf....
Boy o boy gaat er voor jou een wereld open :') .

Als je de reacties hebt gelezen is het best gênant want zoiets beleef je het liefs met je partner samen binnenshuis.
Dus geaccepteerd probleem..... nou nee :D

Maar ik kan wel smakelijk lachen om alle reacties. Je hebt ergens wel een punt.

Maar een man die per ongelijk een zaadlozing krijgt zonder dat hij daar naar toe heeft gewerkt zou mijn inziens geen sportschool uitgeschopt worden.
Ik bedoel maar dat zou die dan ook niet opzichtelijk hebben gedaan.
Is toch net zo ongemakkelijk voor hem als een vrouw die het overkomt.
Mijn inziens kun je beter de reaties lezen als humor want ik geloof dat iedereen het met mij eens is dat wanneer een vrouw die zichtbaar en opzettelijk zichzelf naar hogere sferen brengt.
Ook de sportschool uitgezet mag worden net als de man.

Dendola Ik kijk idd naar mijn voeding, ben onder begeleiding van diëtist.
De squats en lunshes zijn helaas voor mijn knieën niet zo'n succes.
Heb wel de plank uitgevoerd gisteren en een oefening waarvij je op je schouders leunt en onderlijf omhoog, en dan 1 been gebogen en steunend op de grond en andere been omhoog gestrekt.
Was best een pittige oefening.
De crunches heb ik uiteraard overgeslagen :') .

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 09:16

Geniaal Beurnie! Sorry! :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:20

OsMo schreef:
Ik kan overigens werkelijk niet voorstellen waarom zoiets van imvloed zou kunnen zijn op het wel of niet krijgen van een baan?

Ik bedoel maar ik benoem iets wat mij is overkomen, vind het niet echt super en zoek naar mede-ervaringen.
Al wat je dan uit mijn reacties kunt op maken is dat ik oplossingsgericht ben, mij niet laat weerhouden door even wat ongemak en een ander pad kies om als nog mijn doel te behalen (een gezonder lijf met gezonde percentage aan vet)
Daarnaast ook nog sportief wat voor een werkgever alleen maar een pluspunt zou .oeten zijn want een gezond sportief mens is minder vaak ziek.

Dus oplossingsgericht, door zetter, sportief en gezond en kan nog lachen ook om wat humor.
Nou lijken mij prima punten om een positief beeld te vormen :D

Denk dat elke werkgever blij wordt van iemand die graag spontaan wat harder loopt om op tijd klaar te zijn _O-

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:30

Shirley schreef:
Denk dat elke werkgever blij wordt van iemand die graag spontaan wat harder loopt om op tijd klaar te zijn _O-

Dat zijn dezelfde mensen die tot ver na werktijd aan hun bureaustoel geplakt zitten.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:31

:')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:39

oomens schreef:
Shirley schreef:

Dat zijn dezelfde mensen die tot ver na werktijd aan hun bureaustoel geplakt zitten.

Getverderrie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 11:44

:') :') :') :') :') :')

Shirley echt joh waar haal je het vandaan, heerlijk mens :))