ohjajoh6 schreef:Goh en ik maar denken dat mijn spinnenwebben dik waren en mijn vlechten lang zeg...
Over "opgedroogde" reacties gesproken, hier vlak voor die van mij...
Opgedroogd, ik houd van die woordspelingen

Opgedroogd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ohjajoh6 schreef:Goh en ik maar denken dat mijn spinnenwebben dik waren en mijn vlechten lang zeg...
_sharonnn schreef:ohjajoh6 schreef:Goh en ik maar denken dat mijn spinnenwebben dik waren en mijn vlechten lang zeg...
Opgedroogd, ik houd van die woordspelingenvooral als mensen niks weten over hoe "opgedroogd" jij bent, omdat je er voor kiest dat niet online te zetten.
Opgedroogd.
Cemlys schreef:Seltje schreef:Tijdens paardrijden? Schuldig, heb het één keer gehad, daarna nooit meer, weet dus ook niet meer hoe ik het toen heb 'opgewekt'
Same here
OsMo schreef:Ik kan overigens werkelijk niet voorstellen waarom zoiets van imvloed zou kunnen zijn op het wel of niet krijgen van een baan?
Ik bedoel maar ik benoem iets wat mij is overkomen, vind het niet echt super en zoek naar mede-ervaringen.
Al wat je dan uit mijn reacties kunt op maken is dat ik oplossingsgericht ben, mij niet laat weerhouden door even wat ongemak en een ander pad kies om als nog mijn doel te behalen (een gezonder lijf met gezonde percentage aan vet)
Daarnaast ook nog sportief wat voor een werkgever alleen maar een pluspunt zou .oeten zijn want een gezond sportief mens is minder vaak ziek.
Dus oplossingsgericht, door zetter, sportief en gezond en kan nog lachen ook om wat humor.
Nou lijken mij prima punten om een positief beeld te vormen