ravellie schreef:Er staat nergens dat ieder kind dat zegt, maar ze zijn er wel en die zorgen voor overlast. En die groep is hier een stuk groter en duidelijker aanwezig. - Helaas - Kwestie van opvoeden?? Als kind daar al mag staan zodat mams lekker rustig boodschappen kan doen, terwijl ze een hekel heeft aan diezelfde groep/zulk gedrag.. Dan heb ik blijkbaar een heel ander idee over 'opvoeden'.Wat een onzin, alsof ieder kind zulke dingen zegt.
Ook een kwestie van opvoeden hoor!.

Hoe dan ook andere mensen hebben last van die 'kwestie van opvoeden' en daar gaat het nu juist om in dit topic.
Negeren ook al geprobeerd, gaan ze alleen maar harder schreeuwen.
Treiteren schiet inderdaad niet op. Maar met een simpel 'nee, helaas' nemen er veel ook geen genoegen. En ontwijken gaat helaas ook niet. Ik wil gewoon boodschappen kunnen doen, zonder dat ik bij de ingang al naar de groep wachtenden staat te kijken met het idee "Oh, help krijgen we dat straks weer."Misschien zouden we er eens met een groepje volwassenen bij moeten gaan staan en dan hetzelfde gedrag vertonen. Kijken of dat helpt
), maar toch hé.. Het zou bezopen zijn dat ik dit lastig vallen op deze manier moet oplossen.