ik word in september 25jr en heb denk ik de eerste 22 jaar altijd geroepen nooit kinderen te willen....3 jaar geleden begon dat langzaam te veranderen in ''misschien'' en ''ik adopteer ze wel'' tot ik vlak voor dat mijn huidige schoonzus zwanger werd een droom had over een baby in mn buik en dat het been uit mn buik stak (klinkt als een nachtmerrie, maar het was zo mooi!) toen is mijn klok begonnen met tikken, nu ongeveer een jaar in versnelling 2
Whoopster schreef:33 inmiddels en nog steeds geen klapperende eierstokken...nooit gehad en verwacht ook niet dat dat ooit nog komt. Ook ik kreeg vaak genoeg te horen dat dat nog wel zou komen...mooi niet dus.
Gisteren en morgen op kraamvisite en dat zie ik echt als beleefdheid, zo'n baby op schoot maakt bij mij niets los.
mijn jongste neefje is nu bijna 1 maand oud (woont bij mij in huis) en heb hem nog steeds niet ''op schoot'' gekregen, ze zijn f#cking territoriaal en ik ben opgehouden met hopen en wachten.... want dit doet mij verschrikkelijk veel pijn...
ik heb de dochters van mn broer (wonen ook bij mij in huis) nu 9 en 10 jaar vanaf de eerste dag in mn armen gehad, zo ook de 3 kids van mn zus en de zoon van mn nichtje (noemen me allemaal trots 'Tante Max') en hier heb ik echt een superband mee, ik ben de gekke tante die elk jaar voor de verjaardagen de kinderen mee neemt naar de bioscoop, of wat ze ook willen. vind het geweldig, ben supertrots op ze... en als ik naar ze kijk begin ik te janken van hoe vol liefde ik zit voor deze kleine mensjes... de oudste van mn zus is nu 12 (wordt alweer 13 in nov) en als ik met haar op pad ga deze zomer (waarschijnlijk een stedentrip binnen NL) is het bijna alsof ik met een vriendinnetje op pad ga, zo zelfstandig, slim en gezellig is het dan, haar hoef ik niets meer uit te leggen (ohja mn half-broer en zus zijn 13 en 14 jaar ouder dan dat ik ben), ik ben alleen een chapperonne haha.
Kortom ik ben gek op die kinderen, en wilde graag dezelfde band opbouwen met het nieuwe neefje, maar inmiddels, na 4 weken hopen en loze beloftes is mijn interesse in hun leven weggeraakt, ze zoeken het maar uit, het is graag of niet. erg jammer!
toen ik hem voor het eerst zag smolt ik helemaal, mn bioklok is naar versnelling 4 gegaan... ik wil er nu voor mijn 30e aan beginnen, want dan heb ik hele rits leuke nichtjes en neefjes voor ze die prima op mn kids kunnen passen voor een zakcentje
ik heb nog geen vriend (val ook voornamelijk op vrouwen, maar wil het op de natuurlijke manier doen) en als ik die dan nog niet heb (en wel een financieel, stabiele omgeving heb gecreerd) dan wordt ik wellicht Bewust Ongehuwd Moeder via een Tinderdate ofzo als het me zo uitkomt...
Heb al meer dan eens te horen gekregen, bijv van de BFF van mn nicht die ook moeder is, dat als ze mij met de kids bezig zien, dat ze vinden dat ik een geboren moeder ben... en elke keer als ik dat hoor begin ik te janken, net als met zielige reclames; ''als leren zo geweldig is, waarom zou je dan stoppen?'' & ''je bent geliefd, nu is er iets dat je laat voelen op hoeveel manieren je geliefd bent'' om maar wat te noemen... en ik ben nooit een huilebalk geweest, werd eerder HARD genoemd, huilde nooit en was recht voor zn raap... ik ben echt totaal veranderd