Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Ik heb eigenlijk besloten dat her nu niet de tijd is.
Geeft me zo vreselijk veel stress.
Ga toch liever eerst gewoon weer aan het werk, dat zal voor mij al zwaar genoeg worden na de tijd ziekte.
Wil wel na de zomer gelijk met een thuis studie op mbo niveau beginnen, zodat ik me wel
Kan omscholen.
Ben te bang dat ik anders echt weer over mijn grenzen ga en zo weer ziek thuis zit
geven, hopelijk heb je nu na dit besluit wat minder last van stress.
Amandavd schreef:Hoi allemaal!
Het schooljaar staat weer voor de deur, de boeken zijn besteld, achterstallig schoolwerk komt aan bod, nieuwe agenda binnen maar dan....
Ik zoek nog een goede, ruime schoudertas, voor onder de 50 euro. Ik heb wel wat gezien maar dat was allemaal vrij saai, een leuke opdruk mag maar alles wat ik zie heeft echt een hoog kindergehalte. Welke site kan ik het beste raadplegen?
Lizzyy schreef:Amandavd schreef:Hoi allemaal!
Het schooljaar staat weer voor de deur, de boeken zijn besteld, achterstallig schoolwerk komt aan bod, nieuwe agenda binnen maar dan....
Ik zoek nog een goede, ruime schoudertas, voor onder de 50 euro. Ik heb wel wat gezien maar dat was allemaal vrij saai, een leuke opdruk mag maar alles wat ik zie heeft echt een hoog kindergehalte. Welke site kan ik het beste raadplegen?
Waarom wil je perse een schoudertas?? HBO boeken zijn heel zwaar! Ik garandeer je dat je echt last gaat krijgen van je schouder(s)![]()
Ik heb een Superdry rugzak aangeschaft. Hele sterke tas
Anoniem schreef:Ik heb eigenlijk besloten dat her nu niet de tijd is.
Geeft me zo vreselijk veel stress.
Ga toch liever eerst gewoon weer aan het werk, dat zal voor mij al zwaar genoeg worden na de tijd ziekte.
Wil wel na de zomer gelijk met een thuis studie op mbo niveau beginnen, zodat ik me wel
Kan omscholen.
Ben te bang dat ik anders echt weer over mijn grenzen ga en zo weer ziek thuis zit
)
Komt bij dat er op die dag ook een tentamen gepland staat om 16.00 uur die ik wil maken, dus de keuze is makkelijk gemaakt.
dus even schakelen zeg maar haha