Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:53

's Ochtends vroeg in het donker op een perron naar voren stappen omdat je de koplampen van je trein aan ziet komen. Bleek niet mijn trein te zijn, maar een goederentrein die met een rotvaart langskwam. :+ Schrok me lam! Vond al dat 'ie zo hard aan kwam rijden.. :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:54

- me nooit meer zo laten vern**ken en voor l*l laten zetten door mijn 'lieftallige' ex;
- nooit meer zo maar met iemand het bed in;
- nooit meer jenever en tequila als shotjes door elkaar drinken (ik dacht dat ik dood ging..);
- NOOIT meer in een hostel slapen
- NOOIT meer tegen een rotswand aanklimmen in de Ardennen
- nooit meer een prik nemen (kon ik dit maar echt waarmaken :') )

En vast nog wel meer... Waarschijnlijk komt er nog een aanvulling :D

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:58

Wat een mooi topic.

Omgaan met mensen die alleen maar energie kosten ( of er alleen zijn als er wat ergs is gebeurd)

Verder moet je nergens spijt van hebben en veel leuke dingen doen. Dat is mijn voornemen. Mijn moeder haalde gelukkig alles uit het leven wat er in zat. Helaas is ze vorige week totaal onverwacht overleden aan een hartstilstand.

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:13

Indy_Mouse_9 schreef:
Spelt schreef:
- Nooit meer bleek en chloor tegelijk in de wc gooien, in de veronderstelling dat het dan extra schoon wordt :')

:wow: :wow:
Hoe lang heb je bedwelmd in het toilet gelegen?

Hahaha heb heel snel het raampje van de wc open gezet en de deur dicht gedaan _O- Rook het een aantal dagen later nog

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:35

Hahaha, sommige dingen :D

- 9 uur 's ochtends vertrekken te paard en rond 6 uur weer terug op stal, terwijl het buiten -7 is.
Zo koud heb ik het nog nooit gehad :( (Als je dan naar de wc moet en je broek niet open krijgt omdat je vingers verlamd zijn)

- Jägermeister drinken op een feest en denken dat het goed gaat. Heb bijna met m'n kop ín de pot gehangen en dan 's nachts nog een pokkeneind naar huis moeten BMX'en in de sneeuw

- Warme äpfelkorn drinken op een festival :r

- Niet op internet kijken voor de treintijden voordat je de trein pakt (vooral op feestdagen die in dan even vergeet waardoor er treinen uitvallen)

- Een 8-tot-5 opleiding volgen

- Haren verven in een afgesloten ruimte

- Had gewild dat de afwas doen hier tussen kon staan maar helaas staat er op het moment een mooie toren op mij te wachten op het aanrecht :Y)

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:37

verootjoo schreef:
xSCWx schreef:
-Fysio tape op je schouders, 6u lang vliegen en dan de tape er af proberen te halen. Ik denk dat het door het vliegen kwam, maar ik trok heel mijn vel mee ;( auw, maar tape moest er toch af... Zitten nog steeds plekken die niet bruin worden (litteken)

Dat komt niet door het vliegen... Er vanuitgaande dat je die elastische tape bedoelt, die mag je er idd nooit zo aftrekken, dan trek je huid mee! Beter is heel langzaam afrollen en afpeuteren pf losweken met iets op oliebasis... Dan gaat ie wel los.

Ja de keren daarvoor ging het er prima af na een warme douche, maar na 6u vliegen (en dus een warme douche) niet pff... wat een hell

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:43

Spelt schreef:
- Nooit meer bleek en chloor tegelijk in de wc gooien, in de veronderstelling dat het dan extra schoon wordt :')

Zo zal ik nooit meer op een laddertje staan, in een badkamer zonder ramen. Om het plafond vol te spuiten met schimmelvrij van hg. Ik kwam knetterstoned het laddertje af. Maar he, t plafond was wel weer schoon :')

Supervixen

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 11:51

Glühwein drinken mag trouwens ook op mijn lijstje. Gadver.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:54

Oja stroomdraad , men zei je stapt er makkelijk over. Draad was ook laag , helaas voor mijn edele delen beneden nog te hoog :')

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:01

Nooit meer in de Goliath in Walibi.. of gewoon helemaal niet meer naar Walibi :+

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:02

Haha zo'n lijst heb ik ook!

- Eten in een Afrikaanse sloppenwijk omdat het onbeleefd is om te weigeren (en vervolgens allerlei ellendige 3e wereld ziektes oplopen)

- Op je 25e levensjaar als houten harry een koprol maken op een houten balk

- De week voor de tentamens op vakantie gaan (En vervolgens vanwege een natuurramp niet terug kunnen en tentamens missen)

- Alleen met een slecht functionerende auto en zonder mobiele telefoon op pad gaan in het buitenland (om vervolgens in de middle of nowhere op een donker bergweggetje met het dichtstbijzijnde dorp op 30km midden in de nacht pech te krijgen, gelukkig zijn ze me komen zoeken)

Achteraf kan ik er wel een soort van om lachen, maar het zijn echt dingen 1 keer en nooit meer!
Gelukkig is alles uiteindelijk op z'n pootjes terecht gekomen. Hoewel ik van de in Afrika opgelopen ziektes nog niet volledig herstelt ben.

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:11

Een merrie Shetlander kopen op de paardenmarkt!!

heb er nu een tweede bij... :roll:

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:14

mezelf helemaal vol (vr)eten in een all you can eat restaurant om vervolgens op de parkeerplaats in een boodschappen tas over mn nek te gaan :')

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:16

its_daantjee schreef:
mezelf helemaal vol (vr)eten in een all you can eat restaurant om vervolgens op de parkeerplaats in een boodschappen tas over mn nek te gaan :')

Dat is alsof je gewoon geld uitkotst :')

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:25

- Een landrover kopen ( ik ga maar niet uitzoeken wat dat ding gekost heeft aan nieuwe onderdelen dan ga ik huilen |( )

- Met een landrover op vakantie naar Noorwegen gaan... ( we hebben in het bovenste puntje van Noorwegen 10 (!) dagen vastgezeten omdat het kapotte onderdeel ingevlogen moest worden.)

- Niet van te voren goed uitzoeken of je ANWB ook in het buitenland geld.. ( zie resultaat hierboven)

- Toch op vakantie gaan terwijl 3 dagen voor vertrek je ineens door je zwangerschap een rare auto immuun achtige huid reactie krijgt.. Wat een rotweek.. zonde van het geld..

- En als ik naar het bovenstaande kijk misschien maar niet meer op vakantie gaan O:)

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:27

M_hartje_M schreef:
its_daantjee schreef:

Dat is alsof je gewoon geld uitkotst :')

eeeeuwig zonde :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 12:35

its_daantjee schreef:

Guilty :')

- Niet gillend wegrennen als een (verder wel leuke) jongen je vertelt dat hij wel eens vrouwenkleren draagt… Okee, die vrouwenkleren waren op het eind niet het grootste probleem, maar toch :=
- De richting Spaans kiezen voor mijn studie ipv Frans of Duits. Had ik dat gedaan, dan was ik drie jaar geleden al met vlag en wimpel geslaagd :=
- Een (betaalde!) vakantie naar Canada afslaan omdat ik tegen die tijd misschien wel andere verplichtingen zou hebben (die dus niet doorgingen, en waardoor ik vervolgens de hele zomer in NL zat te balen) |o
- Een Tumblr-account aanmaken :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:03

PineApple schreef:
Spelt schreef:

Zo zal ik nooit meer op een laddertje staan, in een badkamer zonder ramen. Om het plafond vol te spuiten met schimmelvrij van hg. Ik kwam knetterstoned het laddertje af. Maar he, t plafond was wel weer schoon :')

Ja dat heb ik toen gehad met de voegenreininger van HG in de badkamer. Gelukig had ik wel ramen die open konden maar de zwembad geur ging pas na 3 dagen uit mn neus :')

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:04

eroslover schreef:
Wat een mooi topic.

Omgaan met mensen die alleen maar energie kosten ( of er alleen zijn als er wat ergs is gebeurd)

Verder moet je nergens spijt van hebben en veel leuke dingen doen. Dat is mijn voornemen. Mijn moeder haalde gelukkig alles uit het leven wat er in zat. Helaas is ze vorige week totaal onverwacht overleden aan een hartstilstand.

Gecondoleerd en sterkte met het verlies van je moeder.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:04

Leuk topic!

Veel reacties over het boren van gaatjes zonder verdoving. Kan me daar echt niks bij voorstellen haha. Heb echt wel een paar gaatjes gehad. Bij ons wordt standaard alles geboord zonder verdoving tenzij je er om vraagt, maar heb er echt noooit last van gehad. Ja je voelt t, maar daar is alles mee gezegd.

Het grootste punt op mijn lijst is mijn concentratie verliezen bij het maken van mijn afstudeerscriptie. Grr.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:13

Lay_D schreef:
Het enige wat mij zo snel binnen schiet:

-lippenstift op eten (ik was een jaar of 6, nu 29 en alleen bij de gedachte eraan, proef ik het weer...)

Aanvulling:

-Na een nacht feesten, de (te) vele drank en maar 2 uur slaap mij laten overhalen door mijn man om onze kinderen op te halen bij mijn ouders bijna 90 km verderop,is geen succes zonder kotszakken :')
- Op vakantie gaan en zeggen dat je niet verbrand met mijn Indische getinte huid..Wat heb ik afgezien :o

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:14

Nog ééntje dan: mij laten leiden door angst.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:15

Spelt schreef:
- Nooit meer de auto laten wassen door iemand die een schuurspons in zn handen heeft

Komt later vast nog wel meer bij _O-

Oh god. Hoe kwam je erbij dat dat een goed idee geweest zou zijn? :')

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:20

Goof schreef:
Spelt schreef:
- Nooit meer de auto laten wassen door iemand die een schuurspons in zn handen heeft

Komt later vast nog wel meer bij _O-

Oh god. Hoe kwam je erbij dat dat een goed idee geweest zou zijn? :')

Het was zo'n grote gele spons, ik heb nooit gezien dat daar dus ook zo'n schuurlaagje aan zat. Mooie grote ronde geschuurde vlek op mn motorkap pfff. Naja de auto is een half jaar later naar de sloop gegaan omdat hij van ellende uit elkaar viel. Als het op mijn nieuwe auto zou zijn gebeurd had ik het wel erg gevonden

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:33

Dat zou mijn vriend ook nog durven :') . Ik zal hem dan ook nooit laten prutsen aan mijn auto, zeker na het verhaal dat hij ooit ruitensproeivloeistof moest bijvullen en niet wist waar dat moest, dus had hij dat in de koelvloeistof gekapt "omdat dat het dichtste bij de ruitenwissers stond"
:')