Schrok me lam! Vond al dat 'ie zo hard aan kwam rijden..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Indy_Mouse_9 schreef:Spelt schreef:- Nooit meer bleek en chloor tegelijk in de wc gooien, in de veronderstelling dat het dan extra schoon wordt
![]()
![]()
Hoe lang heb je bedwelmd in het toilet gelegen?
Rook het een aantal dagen later nog 
(Als je dan naar de wc moet en je broek niet open krijgt omdat je vingers verlamd zijn)
verootjoo schreef:xSCWx schreef:-Fysio tape op je schouders, 6u lang vliegen en dan de tape er af proberen te halen. Ik denk dat het door het vliegen kwam, maar ik trok heel mijn vel meeauw, maar tape moest er toch af... Zitten nog steeds plekken die niet bruin worden (litteken)
Dat komt niet door het vliegen... Er vanuitgaande dat je die elastische tape bedoelt, die mag je er idd nooit zo aftrekken, dan trek je huid mee! Beter is heel langzaam afrollen en afpeuteren pf losweken met iets op oliebasis... Dan gaat ie wel los.
Spelt schreef:- Nooit meer bleek en chloor tegelijk in de wc gooien, in de veronderstelling dat het dan extra schoon wordt

)
its_daantjee schreef:mezelf helemaal vol (vr)eten in een all you can eat restaurant om vervolgens op de parkeerplaats in een boodschappen tas over mn nek te gaan

PineApple schreef:Spelt schreef:- Nooit meer bleek en chloor tegelijk in de wc gooien, in de veronderstelling dat het dan extra schoon wordt
Zo zal ik nooit meer op een laddertje staan, in een badkamer zonder ramen. Om het plafond vol te spuiten met schimmelvrij van hg. Ik kwam knetterstoned het laddertje af. Maar he, t plafond was wel weer schoon
eroslover schreef:Wat een mooi topic.
Omgaan met mensen die alleen maar energie kosten ( of er alleen zijn als er wat ergs is gebeurd)
Verder moet je nergens spijt van hebben en veel leuke dingen doen. Dat is mijn voornemen. Mijn moeder haalde gelukkig alles uit het leven wat er in zat. Helaas is ze vorige week totaal onverwacht overleden aan een hartstilstand.
Lay_D schreef:Het enige wat mij zo snel binnen schiet:
-lippenstift op eten (ik was een jaar of 6, nu 29 en alleen bij de gedachte eraan, proef ik het weer...)

Goof schreef:Spelt schreef:- Nooit meer de auto laten wassen door iemand die een schuurspons in zn handen heeft
Komt later vast nog wel meer bij
Oh god. Hoe kwam je erbij dat dat een goed idee geweest zou zijn?