Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:09

phormicola schreef:
Hangt ook van de omvang af natuurlijk, een 70C is anders dan een 85C.

En niet alleen dat. Van het ene model past 75C prima, van het andere moet je dan weer 70C of zelfs 65 hebben. Zal wel aan het materiaal liggen ofzo :+

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:11

Picasso schreef:
Hebben de meiden die zonder BH de deur uitgaan, allemaal van die perfect gevormde boobs of hebben die er gewoon sch**t aan hoe het eruit ziet? Voor de meeste vrouwen doet het weinig voor hun figuur, zo zonder beha vind ik. Ik zie er graag verzorgd uit en moet er niet aan denken om zonder de deur uit te gaan. Maar ieder moet doen wat 'ie niet laten kan. Ik durf ook niet zo goed zonder make-up de straat op te gaan, en ik draag echt niet veel, maar zonder voel ik me kaal en lelijk en datzelfde geldt voor het beha-verhaal.... Brrrrr, zou niet zonder kunnen.

Zelfs zonder bh zijn mijn tieten ver te zoeken. Samen met dat figuur wat tieten zouden moeten geven. Dus het is eerder acceptatie van mijn tieten dan er schijt aan hebben, maar ook wel een beetje dat 2e want er bestaat natuurlijk ook zoiets als vulling maar dat gaat mijn vrouwelijke principes weer te boven. ;)
Ik ben blij met ze, dus waarom zou ik er sokken bij in proppen om een bepaald figuur te bereiken wat zogenaamd meer gewaardeerd zou worden door de middenmoot?* Dit is wie ik ben en ik kan beter mijn tijd besteden aan andere zorgen. :D

Overigens is het ook een omslag hoor. Toen ik vol in de onzekere puberteit zat heb ik zeker mijn bh opgevuld en ging ik de deur niet uit zonder make up (al maakte ik ook alleen mijn ogen op). Tot ik op een dag besefte hoeveel tijd er in make up zit en hoe vervelend mijn ogen het eigenlijk vinden, toen was het in 1 slag om. Zelfde voor bh's. :Y)

*overigens waren mijn boobies zeer geliefd in voorgaande relatie(s), dus daar maak ik mij ook absoluut geen zorgen (meer) over.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:17

Ik denk inderdaad dat het veel te maken heeft met of het je intresseert wat anderen van je denken.

Ik heb daar nooit veel om gegeven.
Make up is nooit aan mij besteed, ook nog zielig voor de proefdieren maar los daarvan vind ik het verf op je toet.
BHs heb ik nooit graag gedragen, zelfs als tiener droeg ik zo lang mogelijk niks en later sporttopjes maar ik kom nog uit de tijd dat beugelBHs niet bestonden of toch weinig voorkwamen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:19

Gianti schreef:
Duhelo schreef:
knuffeldier schreef:
Volgens mij moeten hier een paar dames naar een cursus: hoe vind ik de juiste BH. Want dingen zoals rode striemen en blij dat hij uit kan hoort echt niet bij een bh. Ik heb zelfs niet eens door dat ik er 1 aan heb. Als ik er geen aan heb daar en tegen des te meer. Ik vind het zonder BH echt verschrikkelijk. Heb een kleine D cub, maar zelfs als je dan al iets te snel loopt vind ik het verschrikkelijk voelen zonder.

Dat je van een BH dragen borstkanker krijgt geloof ik niks van. Dat bij mannen de ballen buiten boord hangen is inderdaad voor de temperatuur. Maar dat wil niet zeggen dat je die vergelijking ook 1 op 1 naar vrouwen kan trekken. Bovendien denk ik dat het temperatuurverschil met of zonder BH nu niet significant anders is.

Mijn bh's passen prima, heb er ook geen last van, maar wel blauwe plekken over mijn sleutelbeenderen van de bandjes :D

dan passen ze niet prima :o je hoort echt geen blauwe plekker ervan te krijgen

ik kijk er niet van op hoor, heb het zowel bij goedkopere als duurdere exemplaren. Maar ik krijgt dan ook blauwe plekken op mijn ruggegraat als ik tegen een harde stoel zit, op mijn bovenbenen van bv de kruiwagen over een hobbeltje te duwen (duwen ja, niet eens stoten) etc :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:20

Persoonlijk is dat inderdaad waar bij mij de schoen wringt denk ik: ik trek me daar inderdaad wel wat van aan, maar vind het zelf ook mooier als het plaatje 'klopt' voor mijn gevoel. Daarnaast wordt het er nou eenmaal niet fraaier op als je wat ouder wordt :oo , maar implantaten is me het risico dan weer niet waard... Ieder zijn ding hoor, vind het ook wel wat hebben om er lekker sch**t aan te hebben als je dat kan! :#

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:22

Ik ben inmiddels 50 en ze zitten nog steeds redelijk op hun plaats :D
Maar misschien juist wel omdat ik zo weinig een BH draag, spieren moeten de boel maar hoog houden.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:23

Picasso schreef:
Hebben de meiden die zonder BH de deur uitgaan, allemaal van die perfect gevormde boobs of hebben die er gewoon sch**t aan hoe het eruit ziet? Voor de meeste vrouwen doet het weinig voor hun figuur, zo zonder beha vind ik. Ik zie er graag verzorgd uit en moet er niet aan denken om zonder de deur uit te gaan. Maar ieder moet doen wat 'ie niet laten kan. Ik durf ook niet zo goed zonder make-up de straat op te gaan, en ik draag echt niet veel, maar zonder voel ik me kaal en lelijk en datzelfde geldt voor het beha-verhaal.... Brrrrr, zou niet zonder kunnen.

1 ik heb dr inderdaad compleet schijt aan hoe het er uit ziet, 2 buiten kind bhtjes is er zo goed als niets te vinden in AA, en 3, met een AA cup is het sowieso niet nodig.
Make up draag ik ook niet, en mijn figuur is echt niet belangrijk voor me, ik heb 7 kinderen en nog steeds maat 34 maar al was het maat 40, het zal wel.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:25

Hier 80C en ik denk 90% van de tijd vrijheid blijheid :D

Maar..... ik heb wel voorraan gestaan bij het uitdelen :Y)
Vroeger waren ze meer dan geweldig en nu met 41 jaar mogen ze nog steeds gezien worden *D

Wat anderen van mij denken trek ik mij totaal niets van aan!

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:25

is denk alleen te doen als je hele kleine hebt :+ :+ :+ :+ :+

Ik zie mezelf al gaan zonder.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D .... :o

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:28

:wow:
_Nadia_ schreef:
Picasso schreef:

1 ik heb dr inderdaad compleet schijt aan hoe het er uit ziet, 2 buiten kind bhtjes is er zo goed als niets te vinden in AA, en 3, met een AA cup is het sowieso niet nodig.
Make up draag ik ook niet, en mijn figuur is echt niet belangrijk voor me, ik heb 7 kinderen en nog steeds maat 34 maar al was het maat 40, het zal wel.

Heb jij echt 7 kinderen en nog steeds maat 34? Dan ben je wel bijzonder!

Anoniem

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:32

Ben 45 en heb ook nog maat 36 (wel 1 kind hahahaha), maar ben gewoon te schijterig voor andermans mening denk ik.... Daarnaast vind ik het plaatje wel belangrijk. :oo Baal er al zo van dat alles slapper wordt naarmate we ouder worden, kan er niet aan wennen! :x

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:34

Ik kan echt niet zonder BH naar buiten. En met als werk als ruiter al helemaal niet. Mijn borsten doen gewoon echt pijn als ik zonder BH naar buiten ga. Tevens ik ben als de dood mochtten ooit mijn tepels zichtbaar zijn. Vind het ook geen gezicht bij andere.

Ik vind sowieso geen gezicht als ik zie dat iemand geen BH draagt en je het kunt zien.(en dat terwijl ik toch echt liefhebber van mooie vrouwen ben) Het kijkt gewoon niet netjes vind ik.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:40

purny schreef:
Ik word ook gek van die bandjes die afzakken. Vooral met het hobbeluurtje willen ze nog wel eens zakken

Sportbh en dan de banden kruisen.
Ideaal!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:41

purny schreef:
Ik word ook gek van die bandjes die afzakken. Vooral met het hobbeluurtje willen ze nog wel eens zakken

Sportbh en dan de banden kruisen.
Ideaal!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:45

Hier ook altijd een bh aan buitenshuis. Ik heb niet zoveel (b, als ik wat dunner ben zelfs maar a) maar ik voel me echt kaal en ongemakkelijk zonder. En het fijne is dat ik met bh toch net wat meer heb dankzij de pushup kussentjes :Y)

Ik ben overigens dol op de primark bh's, dan heb ik ineens een cupmaat groter :')
Laatst bijgewerkt door Fortitude op 09-05-16 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

onpaard

_Femkeeex schreef:
Vraagje uit nieuwsgierigheid : Dragen sommige van jullie dan ook geen bh tijdens het beoefenen van 'intensieve' sporten ? hardlopen , paardrijden , voetbal , atletiek etc.

Ik draag niet altijd een bh als ik ga wandelen of fietsen maar alles waarbij het pijn doet zoals paardrijden en hardlopen echt wel. Als het pijn doet is het gewoon echt niet goed voor je.

Anoniem

laraxXxemma schreef:
Zonder BH? Ja heerlijk! In het openbaar? niet zo...
Ik vind het persoonlijk echt een no go en vind het verschrikkelijk om ze dan bij mensen te zien hangen.. Helemaal met een grotere cupmaat. Vind het ook zo niet vrouwelijk om het te laten hangen. Zo laks vind ik het lijken, hoe goed gekleed je verder ook bent.

Spatter als je een recent wetenschappelijk artikel hebt voor de leuke stelling 'BH veroorzaakt borstkanker' hebt mag je hem mij wel sturen. Kan ik vast gebruiken voor het project van volgend jaar over mammacarcinoom :))
Vind het niet netjes dat terwijl je zelf weet dat het om de hitte verdeling zou gaan (ook dat bewijs wil ik eerst zien voor ik te hard roep) en niet zozeer over de BH zelf dan zo'n statement neer te zetten. Mensen met grote hangende borsten hebben zonder BH dan evengoed last van zweten en hitte onder de borsten. Ik vind het echt kwalijk dat er zo makkelijk met een loze uitspraak gegooid wordt... :n

Maar.... Het is toch juist vrouwelijk? :')

DatBenIkNou

spatter schreef:
Het gaat niet op die beugel, het gaat om de temperatuur.

En zo moeilijk is het niet om te bedenken dat het ongezond is om je borsten op te knopen.

Ik snap best dat als je grote borsten hebt met smalle ophanging, dat je graag iets ondersteunends wil.
Maar als ik dan hoor en lees dat jonge meiden ze zelfs snachts niet uitdoen terwijl ze de grote hebben van een flinke erwt op de plank 8)7

Verder kun je ook best je spieren trainen in het dragen van je borsten, nogmaals bij normale of kleinere borsten.

Dat het er niet uitziet is ook maar een idee waar mensen aan gewend zijn.
Ik vind zo'n gewei net boven je reetspleet geen gezicht maar dat mag blijkbaar wel.
Net zo goed ik ook geen inkijk hoef te hebben in iemands voorgevel als hij voorover hangt.

Heb je een wetenschappelijke bron/link voor je 'warme borsten, verhoogde kans op kanker'? Ik vind het nogal een uitspraak namelijk.
Ik weet niet wat voor harnas jij denkt dat we onze dames proppen, maar mijn borsten zitten niet opgepropt in mijn bh. Dat gewiebel zonder, dat vind ik pas een vervelend gevoel.

geerte

Wat een heerlijk topic, ik heb zo nu en dan mijn borsten los. Vooral als ik thuis ben en even snel naar de winkel wil ik ook nog best wel eens doen.

ierusju

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:49

Ik vraag me eigenlijk wel af wat de gemiddelde maat is van de dames die regelmatig hun bh uitlaten.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:52

ierusju schreef:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de gemiddelde maat is van de dames die regelmatig hun bh uitlaten.

80c

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:53

ierusju schreef:

Maar zelfs met een kleine cup vind ik het gewoon mooier staan met bh hoor!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:54

onpaard schreef:
ierusju schreef:

80c

Hier ook 80 C, zal vast de ideale maat voor vrijheid blijheid zijn :Y) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:54

ierusju schreef:

75D of 80C, afhankelijk van de winkel waar ik ze koop :) Loop met liefde zonder BH rond.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 21:59

ierusju schreef:

90F, maar ik draag buitenshuis wel altijd een BH. Zodra ik thuis kom gaat hij direct uit :).