phormicola schreef:Hangt ook van de omvang af natuurlijk, een 70C is anders dan een 85C.
En niet alleen dat. Van het ene model past 75C prima, van het andere moet je dan weer 70C of zelfs 65 hebben. Zal wel aan het materiaal liggen ofzo
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Picasso schreef:Hebben de meiden die zonder BH de deur uitgaan, allemaal van die perfect gevormde boobs of hebben die er gewoon sch**t aan hoe het eruit ziet? Voor de meeste vrouwen doet het weinig voor hun figuur, zo zonder beha vind ik. Ik zie er graag verzorgd uit en moet er niet aan denken om zonder de deur uit te gaan. Maar ieder moet doen wat 'ie niet laten kan. Ik durf ook niet zo goed zonder make-up de straat op te gaan, en ik draag echt niet veel, maar zonder voel ik me kaal en lelijk en datzelfde geldt voor het beha-verhaal.... Brrrrr, zou niet zonder kunnen.
Gianti schreef:Duhelo schreef:knuffeldier schreef:Volgens mij moeten hier een paar dames naar een cursus: hoe vind ik de juiste BH. Want dingen zoals rode striemen en blij dat hij uit kan hoort echt niet bij een bh. Ik heb zelfs niet eens door dat ik er 1 aan heb. Als ik er geen aan heb daar en tegen des te meer. Ik vind het zonder BH echt verschrikkelijk. Heb een kleine D cub, maar zelfs als je dan al iets te snel loopt vind ik het verschrikkelijk voelen zonder.
Dat je van een BH dragen borstkanker krijgt geloof ik niks van. Dat bij mannen de ballen buiten boord hangen is inderdaad voor de temperatuur. Maar dat wil niet zeggen dat je die vergelijking ook 1 op 1 naar vrouwen kan trekken. Bovendien denk ik dat het temperatuurverschil met of zonder BH nu niet significant anders is.
Mijn bh's passen prima, heb er ook geen last van, maar wel blauwe plekken over mijn sleutelbeenderen van de bandjes
dan passen ze niet primaje hoort echt geen blauwe plekker ervan te krijgen
, maar implantaten is me het risico dan weer niet waard... Ieder zijn ding hoor, vind het ook wel wat hebben om er lekker sch**t aan te hebben als je dat kan!
Picasso schreef:Hebben de meiden die zonder BH de deur uitgaan, allemaal van die perfect gevormde boobs of hebben die er gewoon sch**t aan hoe het eruit ziet? Voor de meeste vrouwen doet het weinig voor hun figuur, zo zonder beha vind ik. Ik zie er graag verzorgd uit en moet er niet aan denken om zonder de deur uit te gaan. Maar ieder moet doen wat 'ie niet laten kan. Ik durf ook niet zo goed zonder make-up de straat op te gaan, en ik draag echt niet veel, maar zonder voel ik me kaal en lelijk en datzelfde geldt voor het beha-verhaal.... Brrrrr, zou niet zonder kunnen.
_Nadia_ schreef:Picasso schreef:Hebben de meiden die zonder BH de deur uitgaan, allemaal van die perfect gevormde boobs of hebben die er gewoon sch**t aan hoe het eruit ziet? Voor de meeste vrouwen doet het weinig voor hun figuur, zo zonder beha vind ik. Ik zie er graag verzorgd uit en moet er niet aan denken om zonder de deur uit te gaan. Maar ieder moet doen wat 'ie niet laten kan. Ik durf ook niet zo goed zonder make-up de straat op te gaan, en ik draag echt niet veel, maar zonder voel ik me kaal en lelijk en datzelfde geldt voor het beha-verhaal.... Brrrrr, zou niet zonder kunnen.
1 ik heb dr inderdaad compleet schijt aan hoe het er uit ziet, 2 buiten kind bhtjes is er zo goed als niets te vinden in AA, en 3, met een AA cup is het sowieso niet nodig.
Make up draag ik ook niet, en mijn figuur is echt niet belangrijk voor me, ik heb 7 kinderen en nog steeds maat 34 maar al was het maat 40, het zal wel.
Baal er al zo van dat alles slapper wordt naarmate we ouder worden, kan er niet aan wennen!

_Femkeeex schreef:Vraagje uit nieuwsgierigheid : Dragen sommige van jullie dan ook geen bh tijdens het beoefenen van 'intensieve' sporten ? hardlopen , paardrijden , voetbal , atletiek etc.
laraxXxemma schreef:Zonder BH? Ja heerlijk! In het openbaar? niet zo...
Ik vind het persoonlijk echt een no go en vind het verschrikkelijk om ze dan bij mensen te zien hangen.. Helemaal met een grotere cupmaat. Vind het ook zo niet vrouwelijk om het te laten hangen. Zo laks vind ik het lijken, hoe goed gekleed je verder ook bent.
Spatter als je een recent wetenschappelijk artikel hebt voor de leuke stelling 'BH veroorzaakt borstkanker' hebt mag je hem mij wel sturen. Kan ik vast gebruiken voor het project van volgend jaar over mammacarcinoom![]()
Vind het niet netjes dat terwijl je zelf weet dat het om de hitte verdeling zou gaan (ook dat bewijs wil ik eerst zien voor ik te hard roep) en niet zozeer over de BH zelf dan zo'n statement neer te zetten. Mensen met grote hangende borsten hebben zonder BH dan evengoed last van zweten en hitte onder de borsten. Ik vind het echt kwalijk dat er zo makkelijk met een loze uitspraak gegooid wordt...
spatter schreef:Het gaat niet op die beugel, het gaat om de temperatuur.
En zo moeilijk is het niet om te bedenken dat het ongezond is om je borsten op te knopen.
Ik snap best dat als je grote borsten hebt met smalle ophanging, dat je graag iets ondersteunends wil.
Maar als ik dan hoor en lees dat jonge meiden ze zelfs snachts niet uitdoen terwijl ze de grote hebben van een flinke erwt op de plank![]()
Verder kun je ook best je spieren trainen in het dragen van je borsten, nogmaals bij normale of kleinere borsten.
Dat het er niet uitziet is ook maar een idee waar mensen aan gewend zijn.
Ik vind zo'n gewei net boven je reetspleet geen gezicht maar dat mag blijkbaar wel.
Net zo goed ik ook geen inkijk hoef te hebben in iemands voorgevel als hij voorover hangt.