Leedvermaak op facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Leedvermaak op facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:31

Ik zou sowieso nooit foto's plaatsen van mijn kind in z'n blootje, zelfs niet met ontbloot bovenlijf of hele beschamende foto's.
Je weet maar nooit wie er toegang heeft tot je foto's.

Als ze ouder zijn en zelf echt hun mening kunnen geven, vind ik het anders. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:41

KoudbloedKim schreef:
Ik zou sowieso nooit foto's plaatsen van mijn kind in z'n blootje, zelfs niet met ontbloot bovenlijf of hele beschamende foto's.
Je weet maar nooit wie er toegang heeft tot je foto's.

Als ze ouder zijn en zelf echt hun mening kunnen geven, vind ik het anders. :j

Dat vind ik ook best eng. Je weet inderdaad niet wat voor engerds toch aan die plaatjes kunnen komen. Maar goed; this is way off topic..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 21:25

Ik zou ook echt niet zo snel foto's van mijn kind op facebook zetten, je weet inderdaad nooit wie er slechte bedoelingen mee heeft.
Toevallig ben ik op dit moment bezig met een test samen met mijn leerlingen om te kijken hoe lang het duurt voor vreemde mensen iets van jouw prikbord zullen delen en inmiddels zitten we na dagen op 944 shares. Om dan ook weer terug ontopic te komen: ik krijg dus een heleboel vriendschapverzoekjes van mensen die ik dus helemaal niet ken. := Ik vind dat op z'n zachtst gezegd wel een beetje bijzonder.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 21:45

KoudbloedKim schreef:
Nou nee, want ik weet hoe dat is en dat dat ervoor kan zorgen dat je uiteindelijk je huis liever niet meer uit gaat als het maar vaak genoeg gebeurt. :o

Maar dit is inderdaad wel erg offtopic allemaal.
Ik hou sowieso niet van leedvermaak, vanwege het eerste deel van het woord.

Nou dan is dit niet het topic voor jou :) Bespaar jezelf en ons de discussie. Ik vind leedvermaak geweldig.

Foto's van mijn (toekomstige en hypothetische) kinderen hoeven ook niet op facebook maar goed, ik heb ze nog niet en misschien zit er ook wel een hysterische 'Pietje heeft net worteltjes gegeten' moeder in mij. Als het maar een knap kindje wordt, de kindjes van mijn vriendinnen zijn allemaal zo leuk en dan steekt mijn Pietje er straks zo stom bij af. :')

Palmera schreef:
Jij zegt dat er niets geks op je FB staat. Oké, dat geloof ik.
Maar zoals ik het in dit topic begrepen heb hoef je niets geks te doen om uitgelachen te worden. Je lelijke vriend/grote oren/getekende wenkbrauwen/foute haarkleur/ rare kleding/etc is ook al genoeg om uitgelachen te worden. Sneu maar waar, en daarom snap ik de modopmerking heel goed.

Dat is nooit de insteek van dit topic geweest, iemand uitlachen om het uiterlijk oid vind ik geen leedvermaak maar gewoon naar. Dat gedoe van 'huisvrouwen met een kort en pittig kapsel' is niet aan mij besteed.

Maar mensen die continue plaatjes van Wilders delen en zwarte Piet vergelijken met asielzoekers, ja daar kan ik om grinniken, of iemand die op facebook alle nare dingen over zijn ex deelt en mij vervolgens mee uit vraagt, ja hilarisch.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 22:42

lieveli schreef:
Foto's van mijn (toekomstige en hypothetische) kinderen hoeven ook niet op facebook maar goed, ik heb ze nog niet en misschien zit er ook wel een hysterische 'Pietje heeft net worteltjes gegeten' moeder in mij. Als het maar een knap kindje wordt, de kindjes van mijn vriendinnen zijn allemaal zo leuk en dan steekt mijn Pietje er straks zo stom bij af. :')

:') :') Hahahahah

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 23:16

Geloof me Lieveli als jij dadelijk een klein hummeltje rond hebt lopen zijn alle andere hummeltjes niet zo knap en mooi als de jouwe.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 06:19

Ja dat zegt iedereen en dat hoop ik maar van harte.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 07:44

lieveli schreef:
Ja dat zegt iedereen en dat hoop ik maar van harte.

Hahaha die angst is zo herkenbaar. Ik vind mijn neefje het leukste kind wat hier op aarde rondloopt, helemaal weg van hem, hij heeft zo'n leuk koppie en doet zulke leuke dingen. Nu ben ik zelf zwanger en hoop ik maar dat ik mijn kind ook de leukste vind straks, want ik kan me niet voorstellen dat er nog een leuker kind bestaat dat mn neefje }:0
Mn moeder zegt dat ik niet zo raar moet denken -O-

Maar ik ga denk ik niet veel op facebook knallen... Een foto als ie geboren is denk ik en verder niet.
Ik had ook een Facebook vriendin die ging elke slapeloze nacht lopen facebooken hoe zwaar het wel niet was. Lekker leuk als je kids later zien hoe erg hun moeder de eerste maanden vond.