Je weet maar nooit wie er toegang heeft tot je foto's.
Als ze ouder zijn en zelf echt hun mening kunnen geven, vind ik het anders.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KoudbloedKim schreef:Ik zou sowieso nooit foto's plaatsen van mijn kind in z'n blootje, zelfs niet met ontbloot bovenlijf of hele beschamende foto's.
Je weet maar nooit wie er toegang heeft tot je foto's.
Als ze ouder zijn en zelf echt hun mening kunnen geven, vind ik het anders.
Ik vind dat op z'n zachtst gezegd wel een beetje bijzonder. KoudbloedKim schreef:Nou nee, want ik weet hoe dat is en dat dat ervoor kan zorgen dat je uiteindelijk je huis liever niet meer uit gaat als het maar vaak genoeg gebeurt.
Maar dit is inderdaad wel erg offtopic allemaal.
Ik hou sowieso niet van leedvermaak, vanwege het eerste deel van het woord.
Bespaar jezelf en ons de discussie. Ik vind leedvermaak geweldig.
Palmera schreef:Jij zegt dat er niets geks op je FB staat. Oké, dat geloof ik.
Maar zoals ik het in dit topic begrepen heb hoef je niets geks te doen om uitgelachen te worden. Je lelijke vriend/grote oren/getekende wenkbrauwen/foute haarkleur/ rare kleding/etc is ook al genoeg om uitgelachen te worden. Sneu maar waar, en daarom snap ik de modopmerking heel goed.
lieveli schreef:Foto's van mijn (toekomstige en hypothetische) kinderen hoeven ook niet op facebook maar goed, ik heb ze nog niet en misschien zit er ook wel een hysterische 'Pietje heeft net worteltjes gegeten' moeder in mij. Als het maar een knap kindje wordt, de kindjes van mijn vriendinnen zijn allemaal zo leuk en dan steekt mijn Pietje er straks zo stom bij af.
Hahahahah lieveli schreef:Ja dat zegt iedereen en dat hoop ik maar van harte.