Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, ik wacht nog even af maar heb nu wel de telefoon die ik besteld heb

Tessa_93 schreef:Ja hoor..!!![]()
Zou die ander ook lekker houden, ze komen m maar halen toch.. je gaat toch niet betalen voor hun fout..
Cayenne schreef:Waarom moet het nou allemaal zo moeilijk? Hup, telefoon terug en klaar. Pfff.
Jij weet helemaal niet of diegene een andere telefoon heeft. Hoe kom je daar bij?
Sorry TS, maar ik krijg een beetje het gevoel dat je de eerstverstuurde telefoon gewoon wilt houden
Cayenne schreef:Waarom moet het nou allemaal zo moeilijk? Hup, telefoon terug en klaar. Pfff.
Jij weet helemaal niet of diegene een andere telefoon heeft. Hoe kom je daar bij?
Sorry TS, maar ik krijg een beetje het gevoel dat je de eerstverstuurde telefoon gewoon wilt houden
Chocopasta schreef:Mwa, alle moeite... Bellen en mailen is niet zoveel moeite, hoorCayenne schreef:Waarom moet het nou allemaal zo moeilijk? Hup, telefoon terug en klaar. Pfff.
Dan had ze vast niet alle moeite gedaan die ze tot nu toe al heeft gedaan.
. Chocopasta schreef:Cayenne schreef:Waarom moet het nou allemaal zo moeilijk? Hup, telefoon terug en klaar. Pfff.
Dan had ze vast niet alle moeite gedaan die ze tot nu toe al heeft gedaan.
tootje71 schreef:Ik heb de ophaalservice gemist en ze zouden de volgende dag terug komen maar nooit iemand gezien , daarop het bedrijf gebeld , ze zouden het regelen , en toen kreeg ik ineens de goede telefoon . heb niets meer van het bedrijf gehoord . Ik wacht toch even af ik ben al die tijd heel eerlijk geweest het is hun fout en ze lossen dat zelf maar op .