Jumbo - houdbaarheidsdatum van vandaag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:37

hoe werkt dit eigenlijk bij de jumbo:

stel, gisteren kocht ik zonder te kijken naar de datum een pak yoghurt, ervanuit gaan dat de datum gewoon goed zou zijn.
vandaag wil ik het pak open maken maar zie tot mijn schrik dat de datum op het pak de datum van vandaag is.
Gisteren dus het gehele bedrag betaald voor een product dat tot vandaag houdbaar is. Had ik het vandaag gekocht en naar de datum gekeken had ik het gratis gehad en daarnaast was ik me er dan bewust van geweest dat het niet lang houdbaar zou zijn.

Sammie

Re: Jumbo - houdbaarheidsdatum van vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:40

Je hebt het gisteren gekocht toch? Dan val je niet onder die regel, dat geldt alleen voor 'vandaag' (gisteren dus, de dag dat je het kocht). Volgende keer beter kijken ;)

Yoghurt is trouwens lang(er) houdbaar hoor, kun je echt wel opmaken zonder dat je ziek wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:44

Ik had laatst toevallig vrucht die in het schap lag die niet meer helemaal goed was. Zoals ik overal doe, geef ik dat aan het personeel met de mededeling dat die daar niet meer hoort.
Ik kreeg gratis een tasje met allemaal groenten en fruit mee! +:)+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 13:57

Die yoghurt kan je deze week echt nog wel eten hoor :)

Een gratis tas groenten en fruit is wel heel netjes :) zal ook eens proberen, bij onze jumbo ligt altijd veel fruit wat echt niet meer netjes is :n

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 14:02

Als je je gewoon meldt bij de servicebalie en je legt je verhaal uit, krijg je gewoon een nieuwe mee!
Althans, zo doen wij dit wel :)