http://international.triangl.com/collec ... ral-affair
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan kan ik hem verstellen ivm grote kont. 
_Micha_ schreef:Ik denk omdat de meeste mensen niet met een halve blote kont willen lopen? Al heb je tegenwoordig wel steeds mee brazillian briefs vooral op internet.
Ik vind het echt 3x niks om eerlijk te zijn.
Fish_n_Chips waarom ga je niet weer naar een sportzaak? Je zou ook op Zalando of Asos kunnen kijken.
Gianti schreef:Ludique96 schreef:Ik ga dit topic maar eens volgen. Ik ben ook opzoek naar een leuke bikini. Maar ik vind bikini's vaak niet leuk bij mij staan, omdat ik een klein cub maat heb B. En daardoor ben ik erg snel onzeker in bikin's.
Bij New yorker heb je mooie met beetje en veel push upvoor leuk prijsje
Ennuhhhh jij hebt droom pracht lijf
Even kijken of ze ook een online site hebben. Ludique96 schreef:Gianti schreef:
Bij New yorker heb je mooie met beetje en veel push upvoor leuk prijsje
Ennuhhhh jij hebt droom pracht lijf
Hi Gina, dankjewel zal ik kijken als ik weer een weekje in NL ben.Even kijken of ze ook een online site hebben.
Dankje, maar ik vind dat juist van jou. Ik ben erg jaloers op jou figuur.
Gianti schreef:Ludique96 schreef:Hi Gina, dankjewel zal ik kijken als ik weer een weekje in NL ben.Even kijken of ze ook een online site hebben.
Dankje, maar ik vind dat juist van jou. Ik ben erg jaloers op jou figuur.
Ze hebben helaas geen site![]()
Nou Nu ik niet mag sporten is er niets om jaloers op te zijn
xKimss schreef:Hey ik was op zoek naar een bikini om mee te gaan surfen komend jaar, toen kwam ik dit forum tegen. Een paar van de bikini's die hier genoemd worden vind ik ook leuk, maar ik ben op zoek naar iets anders: zo een bikini met aan de achterkant speciale bandjes, bv gekruist ofzo. Het wordt ook wel racerback genoemd geloof ik. Maar het aanbod daarin is niet zo groot, of ik zoek niet goed, kan ook

ingedebruijn schreef:[ [url=m/cetEvZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht! Zit super met een kleine cup.
sauffi schreef:ingedebruijn schreef:[ [url=m/cetEvZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht! Zit super met een kleine cup.
Oehh die is leuk, waar heb je die vandaan...
Volgensmij heb jij ook blond haar in je profiel te zien.... Zou je mij een foto kunnen sturen in pb. Ben namelijk bang dat het bij mij niet zo leuk staat aangezien het meisje op de foto donker haar heeft en ik ben blond.
xKimss schreef:Hey ik was op zoek naar een bikini om mee te gaan surfen komend jaar, toen kwam ik dit forum tegen. Een paar van de bikini's die hier genoemd worden vind ik ook leuk, maar ik ben op zoek naar iets anders: zo een bikini met aan de achterkant speciale bandjes, bv gekruist ofzo. Het wordt ook wel racerback genoemd geloof ik. Maar het aanbod daarin is niet zo groot, of ik zoek niet goed, kan ook
Waar je sowieso naar kan kijken is Curms, Spirit of MO, surfbikini.eu en natuurlijk de surfmerken zoals O'Neill, Roxy, Rip Curl, Protest etc