Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anne_bento schreef:Ik blijf dit een heel vaag verhaal vinden. Kom voor jezelf op, hoezo mag je niet op het paard rijden, hoezo beslist hij dat, dit is toch geen gezonde relatie...
Loveskary schreef:Ik zal hier niks meer aan toe gaan voegen.
Zal voor verwijdering gaan vragen en ik kom zelf ook niet meer terug hier.
Als ik weer wordt afgezeikt.
Rocamor schreef:Ik ga even een knuppel in het hoenderhok gooien:
TS, ik zie heel veel mensen hier reageren uit bezorgdheid, jij interpreteert dat als "afzeiken". Kan het niet zijn dat je de reacties van je man daardoor ook groter / zwaarder / lastiger / vervelender interpreteert dan in werkelijkheid?
Heb jij / hebben jullie wel (psychische) hulp in deze? Want de situatie klinkt niet heel gezond (en dan maakt het niet uit of je werkelijk geslagen / mishandeld / vernederd wordt of dit (door welk probleem dan ook) zo interpreteert). Beide situaties zijn een goede reden om goede hulp te zoeken.
en voor iedereen hier over mij heen valt, onlangs is een kennis van me (> 40 jaar getrouwd,) ook opgenomen omdat er "spoken" gezien werden die er niet waren. De kennis in kwestie heeft heel diep gezeten. Gelukkig gaat het nu weer goed met kennis en kennis snapt ook niet waarom kennis de partner zo heeft zwartgemaakt. Zat (helaas) een kabeltje in het hoofd niet goed. En ik wil niet zeggen dat bij TS dit ook zo is, maar in beide gevallen vind ik de situatie ernstig genoeg overkomen (!) om er professionele hulp bij te krijgen